МАЛКО КЪСЕН ЪПДЕЙТ, СЪРАТНИЦИ, НО УТРЕ НЯМАМ ДА ИМАМ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ГО КАЧА И РЕШИХ ДА ВИ ЗАРАДВАМ СЕГА КАТО ЗА ЛЕКА НОЩ.
НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО БАТКО ВИ АРДИАН ПОКАНИ КАКА ВИ АДИ НА СВАТБАТА МУ, ХД.
ЕНЖДОЙ
*Аделина*
Не мисля, че някога съм тичала по-бързо обратно към тоалетната. Барикадирах се в кабинката и заключих вратата в пристъп на паника. Какво правеше баща ми тук, по дяволите? Не можех да се върна там. Трябваше да избягам някак си.
Чух вратата се отваря и сложих ръка на гърдите си в опит да успокоя препускащото си сърце, но това не помогна, защото чувах тежки мъжки стъпки. О, не! Тате ме беше видял. Бях пътник. Щях да се сбогувам с Ардиан и невероятният секс който правехме, а лошото беше че не бях видяла достатъчно от него.
- Принцесо? – истински си отдъхнах, когато чух гласът на Ардиан вместо този на баща ми. Отключих му и той се мушна вътре в тоалетната при мен. – Не искам да се шашкаш, но баща ти е тук.
- Знам, видях го на излизане. Не ме е видял, нали?
- Не.
- Добре. Трябва да се махна от тук.
- Ето ти ключовете от колата. Стоиш там и не мърдаш, аз ще се опитам да бъда бърз тук.
- Сигурен си, че не ме е видял, нали?
- Ако те беше видял сега нямаше да бъдем тук и да водим този разговор, а щях да имам куршум между очите.
Мамка му и той беше прав.
- Хайде, отивай в колата. – набута ключовете в ръцете ми. – Но без глупости, нали така? Просто седиш и ме чакаш там.
- Добре де, разбрах не съм на пет.
- Спорен въпрос.
Направих подигравателна гримаса и той се засмя. Придърпа ме по-близо до него за една целувка, която не знаех от къде точно се беше взела но пък веднага размъти главата ми.
- Това пък защо беше?
- Много ми хареса идеята да те целувам под носа на баща ти.
ESTÁS LEYENDO
Да обичаш Адеми ("Да обичаш врага")
RomanceИ точно когато си мислиш, че животът ти няма как да стане по-зле то пък се намира един красив, инатлив, мафиотски син който да те отвлече в петък на обяд... Малцина са тези, които биха се опълчили на Ардиан Адеми, но на нея сякаш не и пука кой точно...