ЕТО МЕЕЕ, СЪРАТНИЦИ! КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ВИ ОБИЧАМ МНОГО МНОГО МНОГО МНООООГООО
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
*Аделина*
Изпищях когато се събудих. Отне ми време да осъзная какво се беше случило, когато се събудих. Не си бях вкъщи, това не беше моето легло, бях гола и до мен спеше мъж и то не кой да е мъж, а похитителят ми, чийто гръб беше обърнах към мен и бях лице в лице с дракона, съжалявам змеят. Той каза, че не било дракон, а змей. Всъщност аз го опреличих на змей, защото тяхната дума беше различна. Bolla - митичен звяр, който спял всеки ден от годината с изключение на Гергьовден, когато се будел и изяждал първият човек, който види. В Bolla превръщала всяка змия, която не е виждана от човек определен брой години. Но и змеят му подхождаше. Адски много при това. Особено с тези лукави, хищни черни очи които притежаваше. Определено не трябваше да ми се дава да пия. Да спя с него не ми влизаше в плановете, но се чувствах някак различно и не изпитвах особени угризения. Не знам, не можех да го опиша, но се чувствах различно. Снощи осъмнахме почти в приказки. Не знам какво имаше в този човек, но ме караше да се отпускам около него. Говорех свободно, той също. Разказа ми за детството си, за баща си...доколкото разбрах старият Адеми не е много хубав човек и с Ардиан много не се харесват. Струваше се ми се странно как може един родител да не обича собственото си дете, но не казах нищо. Не знаех какво се беше случило, за да доведе до тази пропаст между баща и син.
Ардиан се размърда и се обърна на другата страна и сега бяхме лице в лице. Отвори бавно очите си, а дългите мигли се вдигнаха и откриха онези ониксови очи.
Реакцията му беше нещо, което не очаквах. Очаквах да се стресне, да псува, да ме изгони дори, а той сложи ръка на ханша ми и ме дръпна още по-близо до него.
- Добро утро.
- Обяд, по-скоро. Два часа е почти.
- Щом си се събудил значи е утро.
KAMU SEDANG MEMBACA
Да обичаш Адеми ("Да обичаш врага")
RomansaИ точно когато си мислиш, че животът ти няма как да стане по-зле то пък се намира един красив, инатлив, мафиотски син който да те отвлече в петък на обяд... Малцина са тези, които биха се опълчили на Ардиан Адеми, но на нея сякаш не и пука кой точно...