bab27

3K 156 54
                                    

Rayden mencampakkan satu tshirt biru kepada Adriana. Matanya memandang tepat ke arah mata gadis itu.

brown green.

"Kau pergi mandi. Aku bagi masa 30 minit !" , getus Rayden dingin.

Adriana yang masih lagi bersama dengan kesan lebam itu terus mengangguk laju. Habis bergigil seluruh badannya.

Gadis itu bukan tidak mahu untuk melawan. Tetapi , Orang suruhan Aryan terlalu ramai untuk dia lawan..

Rayden terus melangkah keluar daripada bilik itu dan meninggalkan Adriana seorang diri. Mata termenung sebentar ke arah siling.

' kenapa aku ? '

Pintu bilik air dibuka lemah. Lantaklah 30 minit kau. Diri aku , bukan diri kau.

Pili air dibuka.

          Pintu bilik diketuk beberapa kali. Tiada sahutan ?

"Sweetheart ? Open the door !!" , ucap Aryan seraya tangan masih lagi setia mengetuk pintu. Nak aku pecahkan ke ?

Masih lagi senyap.

Satu.. 

Dua..

Tiga...

BUKKK !!

Sekali tendang sahaja ia dapat membuatkan pintu itu terbuka dengan luas. Tiada orang ?

Aryan mencari di setiap bahagian di dalam biliknya itu. Urat-urat dileher Aryan mula timbul apabila mendapati tiada orang disitu melainkan dirinya. Mana kau nak lari ?

"Awak ?"

Aryan lekas memandang ke arah pintu. Huh , ingatkan lari.

"Kau pergi mana ??!" , tengking jejaka itu secara tiba-tiba. Syas terhinjut ke belakang.

Kenapa ni ?

"K-kenapa ni ?" , tanya gadis itu gugup. Satu tapak mengundur ke belakang.

"AKU TANYA KAU , KAU PERGI MANA ??!!" 

Rambut Syas yang sudah diikat rapi itu digengam kasar. Kaki gadis itu ternaik sedikit.

"S-sakit awakk !!" , rintis gadis itu bersama tangisan.

Aryan semakin menguatkan lagi gengaman di tangannya. Entah kenapa dia rasa tenang sahaja bila mendengar suara orang meminta tolong.

"Jawab soalan aku"

"S-saya pergi d-dapur t-tadi" , ucap Syas gagap. Tangisannya semakin kuat.

Dasar gila. Pale gila.

Mendengar jawapan itu langsung membuatkan Aryan automatis melepaskan gengamannya. Rambut gadis itu dielus lembut.

"Hey sweetiee.." , panggil Aryan meleret. Kini suara menggoda pula.

Syas menatap wajah suaminya dengan pandangan yang takut.

"Y-yee ?"

Aryan mendekatkan bibirnya di telinga gadis itu. Nafsunya semakin membuak-buak.

"Be a goodgirl okay ?" , ucap jejaka itu berat. Kini berpindah pula kepada leher gadis itu. Dihidu rakus setiap inci kawasan itu. Bibirnya melekat pada tepi leher isterinya.

Digigit perlahan.

Nak tumbuk tak boleh. Kedua-dua belah tangannya sudah digengam erat oleh jejaka itu.

Aryan melepaskan bibirnya.

Diangkat tubuh gadis itu dengan senang sebelum melabuhkannya ke atas katil king mereka. Tiba-tiba wajah readers direnung tajam.

PSYCHO MAFIA Where stories live. Discover now