"Dalam banyak2 tempat, airport jugaklah tempat yang nak dimakannya. Haih" , bebel gadis itu seraya menyentuh mi yang tidak di makan lagi.
Adriana tersengih.
"Sorry kak, menyusahkan akak pula nak datang airport ni jauh2 untuk add" , ucap gadis berbaju hoodie bunga itu.
Syas memandang ke arah Adriana.
Tangan disilangkan ke dada.
"You said you want to have a lunch with me. But why you ajak akak pergi airport ni?" soal Syas dengan lembut.
"Tak.. tadi si mamat Rayden tu suruh add hantar barang2 dia dekat encik pilot. Tu yang tak sempat tuu nak cari tempat untuk kita dua lunch.. " , Adriana sedikit teruja apabila terkenangkan wajah hot encik pilot tadi. Auch
"Encik pilot ?"
"Yes. Tak silap add tu abang dia , maybe ?" , ujar Adriana kurang pasti.
"Ohh i see"
"Akak okay kan?" , soal gadis itu
Syas mengganguk tanda dia sedang baik2 sahaja. Sampai hati Rayden tak bagitau yg dia ada seorang abang?? Pilot pula tu
Kalau tau dia tak kahwin dengan si Aryan dingin ni. Blerkk taknak kawan
"Akakk!!!"
Datang empat orang lelaki berbadan tegap yg terus menekup wajah kedua2 gadis itu menggunakan kain hitam yang sudah ditaruh dadah di dalamnya. Kepala mereka mulai rasa tersangatlah pening.
Syas terjatuh di salah satu badan konco-konco jahanam itu. Manakala si Adriana pula sibuk melepaskan dirinya daripada ditekup.
"Lepaskan aku lah bodohh" jerit Adriana dengan kuat. TOLONG
"Diam!"
Tanpa pengetahuan Adriana, satu lagi tangan daripada belakang telah mendahului untuk menekup ke arah wajahnya.
"Arkkk"
Gelap.
' bawa dia pergi cepat '
' pergi mana tuan ? '
' rumah akulah si*l '
' b-baik tuann '
Kereta ferrari hitam milik keluarga Lewies itu memecut laju meninggalkan kawasan airport. Hembusan nafas dilepaskan.
Suasana yang agak sepi menyapa ke seluruh wajah jejaka itu. Rambutnya yang terjuntai di dahi itu menambahkan lagi aura kekacakkannya yg mampu membuatkan seluruh wanita jatuh.
Matanya dipejam rapat.
Satu persatu masa silam kini berputar kembali ke dalam pelusuk minda.
Aryan dipukul ganas oleh satu kumpulan yg bernama 'yuf'. Kanak-kanak kecil itu puas mengetawakan Aryan yang sedang menangis di atas tanah bumi. Badan kecil itu sudah habis ditempias oleh lebam.
"kesian budak pungut ni. Mak bapak asyik sibuk kerja jee.. Patutlah lahir jdi anak haram" , ejek salah seorang pembuli itu.
Aryan hanya mampu untuk menangis sahaja. Nak melawan dia tidak mampu.
Tunggu dia sudah besar.. Dia pasti akan balas dendam
Matanya dibuka perlahan.
Daripada kecil dia sudah tidak diberikan perhatian yg cukup oleh seorang ibu mahupon seorang ayah. Ayah Aryan sering sibuk dengan berkerja bersama mafia yg lain.
Manakala ibu Aryan sering sibuk berkerja demi menjaga nama baik syarikat keluarga mereka dan memajukan syarikat dengan sempurna.
Masuk sahaja Aryan pada umur 13 tahun, jejaka itu sudah mula untuk menyendiri. Dia selalu menjadi top student dengan mendapat markah yg paling tinggi di sekolah.
YOU ARE READING
PSYCHO MAFIA
Romance"du bist mein (kau milik aku)" , Leher yang sedang menangis itu dicekik kuat. Senyuman sinis terukir di bibir seolah-olah senyuman yang penuh dengan kisah sejarah. Air matanya mengalir mengeluarkan warna merah cair.. "D-darah !??"