bab 31

2.3K 110 14
                                    

Jayden menyuit bahu Aryan dengan kasar. Sial.

"Baby... Anje nak shusu boyeh .. Hm ?" , Jayden mencocok-cocok pipi Aryan dengan ganas. Sampai tertolak kepala jejaka itu ke tepi.

Satu hembusan nafas dikeluarkan daripada bibir Aryan. Izinkan aku untuk tanam jantan ni di belakang rumah.

"Sekali lagi kau bising , berganda aku bagi" , ucap Aryan dengan dingin.

Jayden terus tersengih.

"Laki ke perempuan tu , Syas ?" , tanya jejaka kacak itu bersama rambutnya yang sudah terjuntai di dahi.

" :) "

Jayden mengangguk perlahan.

"Ar buat kuat tak ? Mesti kuat ni. Kalau tak mana boleh jadi bulat. Ish ii" , Jayden mengeleng-gelengkan kepalanya laju. Wajah gadis itu dipandang penuh makna.

Aryan menepuk kepala adiknya itu dengan sangat kuat.

BUKK!!

"Arghhh!!!!" , jerit Jayden. Matanya automatis mengalirkan air mata. Sakit woii

"Aku dah kata tadi jangan bising kan setan ?" , ujar Aryan dengan tenang. Matanya memandang ke arah isterinya.

Terkejut.

"KAU NI MEMANG BANGSAT ?! DASAR ANAK KUTIP !!!!" Jerit Jayden lagi. Jejaka itu terus menangis dengan teresak-esak.

Baju Syas menjadi mangsa.

Jayden mengelap sisa air matanya pada baju gadis itu. Tangisannya semakin menjadi2.

Dasar bayi.

Syas hanya tersengih pelik. Dah apahal ni ? Kotor baju aku japgi.

Aryan yang melihat tindakan daripada Jayden itu terus mengepalkan penumbuknya. F*ck.

"Kau lepaskan baju dia sekarang" , kata Aryan dingin.

Jayden yang mendengar arahan daripada abangnya itu terus menjelirkan lidah panjangnya keluar. Blerkkkk!!!!!!!!!!

"Lepas. Jayden."

Jayden menggelengkan kepalanya laju.

"Aku telefon papa suruh serahkan semua jawatan kau dekat aku" , padat dan ringkas.

Automatis jejaka itu bangun.

"No!! Tak boleh. Kau apahal nak amik jawatan aku ?! Jaga company sendirilah !" , marah Jayden.

Aryan hanya mengangkat keningnya sahaja.

"lelaki gila (german)" Jayden melepaskan jarak diantara dia dengan gadis itu. 3cm.

Aryan hanya memandang datar.

Tau takut.

"Adriana single tak ? Aku nak kahwin dengan dialah. Nak buat anak ramai2. Satu laki satu perempuan. Biar gaduh semua mampos" , Selamba Jayden berkata. Mulutnya dimuncungkan ke hadapan.

Gadis itu hanya menggelengkan kepalanya beberapa kali.

"Adriana rayden punya. Kau ambil bibik kita tu" , Kata Aryan tenang. Senyuman nakal terukir dibibir.

"Ish tak nak aku ! Berkarat kulit dia" , bantah Jayden menggelengkan kepalanya laju.

"HAHAHAHA" , Rayden ketawa dengan terbahak-bahak mendengar ujaran Jayden.

Mana taknya? Pembantu rumah mereka semuanya 40 keatas. 35 ke bawah tidak dibenarkan.

"Gelak kau ea. Aku tendang muka kau kang" Jayden menunjal kepala lelaki kacak itu.

PSYCHO MAFIA Where stories live. Discover now