Kaca yang masih lagi berbaki diatas lantai itu dicapai dengan tangan yang berketar-ketar. Darah mula mengalir dengan laju di pergelangan tangannya.
"Hiks.. ~ hiks.. ~~"
Aryan sudah bersedia untuk menamatkan riwayatnya sekarang. Matanya dipejam rapat..
Tersangatlah rapat.
Tiba-tiba ...
ZAPPP!!!
"Astarghfirullahalazim" , Syas mengurut dadanya perlahan. Dia dapat rasakan dengan jelas degupan jantungnya pada saat ini.
Laju.
Wajah Aryan yang sedang tidur nyenyak itu dipandang lama. Alhamdulillah.
Satu kucupan mendarat di pipi suaminya itu. Gadis itu membelai rambut Aryan dengan lembut.
5 minutes ago ~
Syas berhenti membelai rambut jejaka itu lalu melepaskan kucupannya. Tetapi dihalang oleh satu tangan.
Mata hazel milik Aryan merenung dalam ke dalam anak mata gadis itu.
Tiba2 kepala Syas ditarik lalu dimasukkan ke dalam pelukan yang hangat. Jejaka itu seperti tidak mahu melepaskannya.
"I love the way you treat me honey♡. I love you forever and ever 'till my last breath end" , kata Aryan serak2 basah. Matanya dipejam rapat.
Gadis itu turut membalas pelukan suaminya.
' i hope too , Aryan ♡ '
Akhirnya mereka berdua tertidur. Aryan membuka matanya kembali setelah memastikan isterinya sudah pon tidur. Pipi Syas dicubit lembut.
"I will never let you go , baby" , bisik Aryan dengan suara deepnya.
"Never" , sambung jejaka itu lagi.
Kini tangannya beralih pula pada bibir mungil gadis itu.
"This lips. Is mine"
"And all of your body is mine too"
Dikucup sekilas bibir itu lalu memegang telinga.
"I search about your BoyBestfriend lately. He's so naughty..."
"I can't hold my hands..."
"I'm sorry babygirl.. I kill him...."
Aryan memasang wajah ingin menangis buat seketika. Tetapi dihalang dengan satu sifat di dalam dirinya...
"Tak!! Kau aku punya!! Tak ada siapa boleh ambil hak aku!!" jerit jejaka itu seraya menggengam kasar rambutnya.
Serabai pon hensem.
Wajah Syas dipegang lalu dicium beribu-ribu kali. Apabila sudah berasa puas, Aryan memeluk gadis itu dengan kuat.
"Awak ?" , panggil Syas lembut. Bahu Aryan ditekan-tekan supaya bangun.
Sekarang baru pukul 8 pagi.
Syas harini harus pergi ke kedai basikal untuk membetulkan basikalnya yang rosak. Gadis itu mahu berjalan2 di kawasan taman ini menggunakan basikal bersama Aryan.
Badan Aryan digoyang-goyangkan ke depan dan ke belakang. Kenapa?
Macam mana nak bangun kalau Aryan sudah memeluk badannya seperti tidak mahu dilepaskan.
"Aryan! Bangun!! " jerit gadis itu lalu menepuk leher Aryan. Papp!!
"Argh ! Sweetiee.. ~~" , ucap jejaka itu meleret seraya makin mengetatkan lagi pelukan mereka.
YOU ARE READING
PSYCHO MAFIA
Romance"du bist mein (kau milik aku)" , Leher yang sedang menangis itu dicekik kuat. Senyuman sinis terukir di bibir seolah-olah senyuman yang penuh dengan kisah sejarah. Air matanya mengalir mengeluarkan warna merah cair.. "D-darah !??"