Bölüm 1

27.1K 426 15
                                    

Önce kendimden bahsedeyim kahverengi uzun saçlarım var , yeşil gözlüyüm İzmir dokuz Eylül Üniversitesinde hukuk bölümünü okuyorum son sınıftayım mardinliyim .
--
Sabah telefonun sesi ile uyandın annem arıyordu .
Efendim sultanım .
Kızım hemen Mardin'e gel.
Anlamadım anne neden geleyim ne oldu?
Toprak gelirmisin demedim kızım gel dedim. Deyip telefonu suratıma kapattı .
Kalkıp güzel bir duş aldım . Saçlarımı kurulayım at kuyruğu yaptım . Çantama bir kaç pantolon,eşofman,gömlek ve badi aldım ihtiyacım olan bir kaç şeyi aldıktan sonra evin kapısını kilitleyip çıktım . Bavulu arabanın bagajına attım ve yolculuğa koyuldum giderken telefon çaldı arayan arkadaşım Nazlıydı şimdi bana bir ton laf edecekti .
Alo canım?
Nerdesin toprak?
Tatlım annem aradı acilen Mardin'e gelmem gerektiğini söyledi acele ile yola çıktım .
Ne ! Sen Mardin'e gidiyorsun ve ben bunu daha yeni öğreniyorum .
Kusura bakma canım kapatmam gerek öptüm iyi akşamlar . Dedim ve kapadım yoksa yol boyu azar işitecektim . Mardin'e gelememe bir kaç saat kalmıştı . Radyoyu açtım müzik dinleyip yola odaklanıyordum .
Bir kaç saat sonra Mardin'e gitmiştim Konak midtatta biraz daha yol kat ettim . Konağa geldiğimde derin bir nefes aldım bavulu mu aldım içeri girdim annem bahçede oturuyordu çok durgundu beni görünce sıkı sıkı sarıldı gel yavrum otur şöyle dedi . Tedirgin olduğu çok belliydi .
Anne telefondada çok kötüydün ne oldu?
Toprak abin..
Anne abime bir şey mi oldu?
Kızım biliyorsun burası Mardin Abi'n bir kıza gönül koymuş kızı kaçırmış çok geçmeden buldular ama kızın tarafı baya huzursuzluk yarattı bizden bir şey istediler..
Ne istediler?
Annem yutkundu . Kızım seni oğulları ile evlendirmek istediler . Aksi takdirde
Annemin lafını kesip kan davası olur dedim .
Annem sadece başını salladı .
Beynime kan sıçramıştı benim izmirde bir hayatım vardı okulun vardı şimdi ise hayatım buz gibi parçalanmıştı . Sessiz adımlarla odama çıkıp yatağıma uzadım ve sessiz sessiz ağladım .

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin