Ben seni çok mutlu edeceğim toprak buna hiç şüphen olmasın . Dedi .
Ona baktım yanağına küçük bir öpücük koydum ve teşekkür ederim dedim . Eve geldiğimde fark ettim Ahmet'in ceketi bende kalmıştı aslında buna çok sevindim çünkü kokusu çok güzeldi . Güneş ve Nazlı beni bekliyorlardı . Nazlı meraklı gözlerle bana bakıyordu .
Ne yaptınız? Neden geciktiniz? Bir şey dedi mi?
Nazlı bir sus! Sen böyle durmadan sorarsan sana cevap veremem .
Güneş bir şey de şu kıza diye beni güneşe şikayet etti .
Tamam kızlar tamam size her şeyi anlatacağım . Geçen hafta yaşanan olaydan dolayı özür diledim . Nazlı hiç susar mı?
Bir dakika bir dakika toprak sen sen mi özür diledin?
Evet ne var bunda?
Ne mi var kızım sen fena aşık olmuşsun . Neyse devam et .
Gözlerimi devirdim ve devam ettim ona korktuğumu söyledim oda bana sen istemediğin süre de sana dokunmam dedi . Nişandan sonra ise beni çok mutlu edeceğini söyledi .
Güneş hemen vaaaayy be . Dedi
Hadi kızlar çok yorgunum ve uyumak istiyorum dedim. Kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım .BIR HAFTA SONRA
Çantamı akşamdan hazırlamıştım . Sabah erken kalktım güzel bir duş aldım ve saçlarımı sıkı bir şekilde ördüm . Dünden hazırladığım eşofman takımını giydim ve aşağı indim güzel bir kahvaltı yaptım . Korna sesi ile irkildim anlaşılan Ahmet gelmişti , yukarı çıktım bavulumu ve küçük çantamı alıp annem ve ablamla vedalaştım . Babam ve abimi görmek dahi istemiyordum. Ahmet beni bekliyordu . O gözlükle nede yakışıklı olmuştu içim eridi resmen . Yol boyu uyuduğum için zamanın nasıl geçtiğini anlamadım . Ahmet'in dürtmesi ile uyandım .
Efendim?
Izmire geldik evin nerede?
Konaklarda.
Peki,konakları tarif ettikten sonra oturduğum mahalleye geldik . Hemen aşağı indim ve izmirin güzel havasını içime çektik . Güneş cenk Mehmet ve Nazlı benden bir kaç gün önce gelmişlerdi. Çantamdan anahtarı aldım ve kapıyı açtım . Ahmet'i içeri davet ettim . Güzel bir kahve yaptım karışıklıklı kahve içip sohbet ettik . Akşam olduğunda Ahmet gitmek için hazırlandı . Gitmesini istemiyordum .
Ahmet?
Efendim toprak?
Bu gece burada kal yanlış anlama yani şey.
Tamam toprak kalırım . Dedi sonra çarpık bir şekilde gülümsedi .
Sonra fark ettim bu çocuk her gülümsediğinde benim içimde kelebekler uçuyordu ...