Bölüm 24

3.8K 120 0
                                    

Ahmet'i görmek istemiyordum , konuşmakta o yüzden hemen koşmaya başladım iyi ki rahat şeyler giyinmiştim , izmire geldiğimden beri spor yaptığım için çevik ve hızlıydım . Arkama baktığımda Ahmet yoktu çünkü önümdeydi kahretsin ara sokağı unutmuştum keşke arkadan gitseydim . Ahmet ise çarpık bir şekilde gülümseyip benden kaçamazsın dedi . Bir gecede ne olmuştu bu çocuğa göz altı şişmiş omuzları çökmüştü , aman banane bir şey demeden arkamı döndüm ve gitmeye yeltendim . Ama bu imkansızdı beni kolumdan tutup kendine çekti sanırım kokusunu özlemiştim , of ne saçmalıyorum ben?!
Ahmet bırak beni .
Beni dinlemeden olmaz Toprak !
Bir günde iyi bir senaryo düşünebildin mi bari?
Bak güzelim her şeyi yanlış anladın .
Bana güzelim deme !
Tamam Toprak sana her şeyi anlatacağım önce bir yere oturalım gel .
Gelmiyorum !
Bu dediklerine pişman olacaksın Toprak
Eminim öyle olacak ne diyeceksen burada de .
Bak prenses o yatakta yatan benim kız kardeşim sara sizin yemeğe geldiğiniz gece geldi babam ve annemle görüşmek istemedi , o yüzden bende bağ evine götürdüm o yatak odasında bende salonda yattım , sabah kalktığımda ise duş aldım ve sende üstüne geldin her şeyi yanlış anladın kısaca günahımı aldın .
Bir alkış kopardım ve
Vay be iyi senaryo çok düşündün mü?
Of Toprak dediklerim doğru .
Eminim öyledir , benim boş vaktim yok Ahmet şimdi nazlının yanına gitmeliyim . Dedim ve arkama bakmadan gittim . Acaba doğru mu söylüyordu , saçmalama Toprak her şeyi gördün işte ne gerçeği . Bunları düşünürken nazlının evinin önüne gelmiştim bile , Nazlı da evdeydi ve yüzü gülüyordu sanırım Mehmet ile barışmışlardı .
Selam . Dedim somurtarak
Selam dedi sırıtarak .
Yüzün güldüğüne göre Mehmet ile barıştın galiba?
Evetttt . Özür diledi öküz falan ama seviyorum bu herifi ya .
Hahahahah , sevindim canım .
Senin suratın neden düşük?
Ahmet geldi , konuştuk .
Demek çocuk buralara kadar geldi ha .
Ay sorma kurtuluş yok ! Neymiş efendim yatakta yatan kız kardeşiymiş kendiside koltukta yatmış sabah kalkınca duş almak istemiş falan falan .
Kızım neden böyle yapıyorsun ya , belki doğrudur .
Ya kızım saçmalama ne doğrusu .
Toprak?
Efendim?
Saç malanmaz saç taranır .
Nazlı bunu der demez kafasına bir yastık attım , tabi oda boş durmadı Bana attı , ben ona o bana derken yastık savaşı yapıyorduk , kapının çalması ile buna ara verdik gelen Mehmet cenk ve güneşti . Ikimizinde de saçı başı dağınıktı rezil olmuştuk . Tabi Mehmet ve cenkte bizim bu halimize gülüyordu . Hemen Nazlı ile saçlarımızı topladık ve salona geçtik . Mehmet galiba olanları bilmiyordu . Çünkü bana neden burdasın niye geldin gibi sorular soruyordu en son dayanamayıp olan biten her şeyi anlattım . Mehmet'in tepkisi ise .
Ahmet böyle bir şey yapmaz Toprak .
Ama yaptı ortak yapacak bir şey yok .
Sen ne yaptın peki?
Yüzüğü attım .
Sana bir şey diyeceğim Toprak ama kızmak yok .
Tamam söyle .
Ahmet öyle bir şey yapmaz yani sana bunu kanıtlar ve sen fena halde rezil olursun o yüzden fazla diretme .
Of Mehmet he he .
Sen bilirsin e film izleyelim mi?
Ben ders yapacağım siz izleyin , dedim ve yukarı çıktım kendimi yatağa attım , acaba Ahmet Gerçekten doğrumu söylüyordu . Of of eğer doğru söylüyorsa kesin rezil olmuştum ama benim yerimde kim olsa aynı tepkiyi verirdi yani . O yüzden kendimce haklıydım , bu düşüncelerden uzaklaşıp kendimi derse verdim , önce gelecek konulara hazırlık yaptım sonra ise önemli yerleri not aldım . Saat 11.30a geliyordu , dersten kalktım dişlerimi fırçaladım ve elime kitabımı aldım , biraz kitap okuduktan sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım . Sabah erken kalktım çünkü okula gidecektim , girmediğim derslerin notlarını alacaktım . Kalkıp elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim nazlının dersi bugün 10daydı ondan dolayı hala uyuyordu . Bende sessiz bir şekilde evden çıktım ve arabaya bindim . Okula geldiğimde bizim sınıftaki buseyi arıyordum , kız çok iyi not tutuyordu . Onu bulduğumda hemen yanına gittim , defterini istedim ve notlarıda aldıktan sonra kantine gittim ve önce defteri geçirmeye başladım . Bir süre sonra kahve almak için ayaklandım , bir de ne göreyim Ahmet yanında bir kız ile yanıma geliyor , biraz daha yaklaştıklarında anladım bu o gün Ahmet'in yanında yatan kızdı . Yok artık bu ne yüzsüzlük utanmadan bu kızı yanıma getiriyor birde ...

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin