Bölüm 27

3.9K 116 0
                                    

Medya Toprağın gelinliği .

Ormanın aşağılarına doğru indik bir klübe ile karşılaştık , mecbur olarak oraya girdik içerisi küçük tü bir soba tek kişilik bir yatak ve küçük bir mutfağı vardı . Hemen içeri girdik çok üşümüştüm , Ahmet hemen sobayı yaktı . İçerisi biraz olsun ısınmıştı . Hemen yatağa girdim ve uyumak için hazırlandım , gözlerim ağrıyordu , sonra Ahmet girdi yatağa . Soran gözlerle ona baktım . Kalkarmısın dedim ama onun niyeti yoktu arkasını döndü ve bir şey demeden yattı . Bende sustum ve arkamı dönüp yattım .

----

Sabah olduğunda başım Ahmet'in göğsünde , Ahmet'in eli ise belimdeydi Ahmet hala uyuyordu , o yüzden onu uyandırmamaya çalıştım ama ne yazık ki uyandı . Çarpık bir şekilde gülümseyerek günaydın dedi . Bende günaydın haydi kalkalım çok açım dedim . Tamam dedi ve doğruldu . Ikimizde evden çıktık ve korudan yukarı doğru çıktık , bilmediğimiz yerlerden geçtik ama sonunda bağ evini ve arabayı bulduk . Bügünde düğün alış verişi yapacaktık , o yüzden enerjimiz yüksek olmalıydı , ikimizde güzel bir kahvaltı yaptık , sonra başka bir alış veriş merkezine gittik bana gelinlik bakacaktık malum bir hafta sonra düğün vardı . Hafif kabarık stablez bir gelinlik beğendim aşağısından yukarı doğru danteller geliyordu çok beğenmiştim denemek için kabine girdim , yaklaşık yirmi dakika sonra çıktım malum gelinlik giymek zor . Çıkınca Ahmet ağzı açık bana bakıyordu . Bana yaklaşıp ;
Çok güzel olmuşsun prenses .
Teşekkür ederim Ahmet dedim gülerek .
Sonra kabine girdim kendi kıyafetleri mi giydim ve çıktım gelinliği görevli kadına verdim Ahmet'te ödemeyi yapmıştı , böylece gelinlik işide bitmişti . Ordan çıkıp başka yerlere baktı gerekli olan bir kaç şeyide aldık ve işi bitirdik , Ahmet konağa davet etti bende kıramadım , konağa geldiğimizde latife hanım bizi gördüğüne çok sevindi hemen ikimizede sarıldı , kadın çok dengesiz di geçen geldiğimiz akşam benimle kavga etmeye çalışıyordu şimdi geldiğimde sarılıyor , tuhaf . Zaten Ahmet yüzünden kadına rezil olmuştum . Latife hanım düğün yerini ayarladığını söyledi , gitmek istemiyordum ama mecburdum , tekrar arabaya bindik tabi latife hanım hemen öne kuruldu , bir süre sonra yemyeşil bir yere geldik heryerde papatyalar vardı çok ince düşünceli bir kadındı gerçekten masaların üstünde vazolar vardı vazoların içinde ise papatya ve Gül . Onlara bakarken latife hanım bir an yanımda belirdi .
Beğendin mi kızım?
Evet latife hanım çok güzel olmuş ellerinize sağlık .
Rica ederim canım . Papatya saf ve temizliği ifade eder Gül ise aşkı o yüzden bu çiçekleri seçtim .
Çok düşüncelisiniz . Dedim ve yanında uzaklaştım . Ahmet telefonda konuşuyordu , o yüzden biraz dolaştım , sonra Ahmet yanıma geldi bir arkadaşım restorant açmış beni de davet ediyor gidelim mi?
Olur gidelim .
Ahmet annesi ile konuştu sonra arabaya bindik ve restorona gittik , gerçekten çok güzel bir yerdi , Ahmet ve arkadaşı tokalaştıktan sonra benim yanıma geldiler , Ahmet tam konuşacaktı adam hemen sen Seda olmalısın , Ahmet'in lisedeki sevgilisi .
O an beynime kan sıçramıştı , hani Ahmet ve Seda sevgili değildi , Ahmet bana yalan söylemişti .

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin