Medya Ahmet ve Toprak
Hemen Ahmet'e bağırdım . Önce duymadı sonra bir daha bağırdım bu sefer duydu beni o şekilde görünce hemen yanıma gelip kucağına aldı , arabanın ön koltuğuna oturttu hemen kendiside binip , arabayı en yakın hastaneye getirdi , tabi o sırada ben kaç kere bağırmışımdır haddi hesabı yok . Hastaneye geldiğimizde Ahmet hemen içeri girdi sonra iki hemşire bir doktor ile döndü doktora daha iki hafta vardı ama , dedim oda olur böyle şeyler Toprak hanım şimdi sedye geliyor dedi , bende başımla onayladım kan ter içinde kalmıştım . Sedye gelir gelmez hemen ayaklarımdan ve kollarından tuttular ve sedyeye yatırdılar . Doğumhaneye girdiğimde doktor hemen müdahale etti ..
~üç saat sonra~
AhmettenDoğumhanenin kapısından küvezde iki tane bebek çıktı , yalnız bunların ikiside erkekti .
Ahmet bey?
Efendim?
Toprak hanımın durumu gayet iyi , bebeklerde erken doğum olduğu için bir kaç saat küvezde duracak .
Peki ama siz bize ikizlerin biri kız biri erkek demiştiniz .
Ultrasonda öyle görünüyordu , ama ..
Anladım , karımı görebilirmiyim .
Evet tabi .Toprağın yanına çıktığımda , beni bekliyormuş gibi bir hali vardı .
Nasılsınız küçük hanım?
Çok çok iyi .
Buna sevindim .
Ahmet?
Efendim aşkım .
Çocukların ikiside erkek ultrasonda öyle görünmüş .
Biliyorum karıcım .
Kocacım benim aklıma iki tane isim geldi ama .
Ne canım?
Ayaz ve Poyraz ...
---
Bir hafta sonra eve geldik , çocukların kimliği çıkmıştı , çok tatlılardı Ahmet'in aldığı beşiklere yatırıp uyuuttuktan sonra kıyafetlerini küçük çekmece ve dolaplara yerleştirdim sonra Bende biraz uyudum , poyraz ağlamaya başlayınca olduğum yerden sıçradım buna alışmam gerekiyordu , hemen kalkıp poyrazın yanına gittim anlaşılan acıkmıştı emzirdikten sonra tekrar uyuttum aşağı indiğimde Ahmet telefonda konuşuyordu beni fark etmedi bile .Kiminle konuşuyordu acaba .
Bak kübra seni istemiyorum , bir dakika bir dakika bu kübra Ahmet'in Amerika'daki eski sevgilisi değil mi? Neden arıyor peki
Kübra bak ben seni sevmiyorum.
"..."
Ne?!
"..."
Ne demek hamileyim kübra?! .