Bölüm 14

5K 143 2
                                    

Medya : Toprak
--

Çok korkuyordum . Serkan üstüme üstüme geliyordu , bir anlık cesaret ile Serkan'ın bacak arasına bir tekme attım ve koşarak odama girdim . Hemen telefona yapıştım ve Ahmet'i aradım .

Alo Ahmet?
Alo toprak neden ağlıyorsun , arkadan gelen o sesler ne ne oluyor?
Ahmet ne olur çabuk buraya gel lütfen !

O sırada Serkan kapımı yumrukluyordu en son tekme attı ve kapıyı kırdı . Hızlı adımlarla yürüdü ve beni duvarlar kendi arasına sıkıştırdı , kulağıma benimle uğraşmayacaktın güzelim dedi ve saçımdan bir tutam alıp burnuna götürdü . Ağlıyordum çok korkuyordum . Seni tanıdığım ilk günden beri seviyorum ama sen beni hiç görmüyorsun , hep arkadaş hep arkadaş güzelim ama bu gün son dedi .
Dokunma bana ! Dedim
Tam dudaklarını dudaklarıma değdirecekti Ahmet geldi .
Dokunma lan kıza !
Serkan alaylı bir şekilde gülümseyip
O kimler gelmiş . Dedi
Ahmet ise sinirli bir şekilde yaklaşıp Serkan'ı dövmeye başladı . Sonra Serkan'ı ensesinden tutup polisi aradı ve şikayetçi olduğunu söyledi . Polisler gittikten sonra Ahmet yanıma çıkmıştı aslında bütün bu olanlardan o sorumluydu eğer o gün Serkan'a yumruk atmasa bunlar olmayacaktı . Yanıma geldiğinde hala Ağlıyordum , yaklaştı elini omzuma aldı istemsiz bir şekilde başımı göğsüne yasladım neden bilmiyorum ama sanki böyle güvendeydim . Hadi uyu artık herşey geçti prenses dedi . Ama hala korkuyordum bir an nasıl dediğimi anlamadım ama Ahmet'in yanımda yatmasını istedim . Peki dedi sadece . Ikimiz yatağa girdik ama bir birimizden çok uzakltık . Hemen uyumak istiyordum .

Gece saat ikide çığlık atarak uyandım Ahmet hemen ışığı açıp ne oldu dedi , rüyamda Serkan'ı gördüğümü anlattım . Hemen bir su verdi ve elimi yüzümü yıkattı . Sonra tekrar uyumak için yatağa girdim , kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım . Sabah kalktığımızda Ahmet'e ahtapot gibi sarılmıştım işin kötüsü Ahmet uyanıktı uyandığımı fark ettiğinde
Ellerini çekecekmisin acaba hareket edemiyorumda . Eminim şuan kıpkırmızı olmuştum . Hemen ellerimi çektim ve özür dilerim dedim . Çarpık bir şekilde gülümsedi ve günaydın dedi . Bugün iki tane sınava girecektim ve çok heyecanlıydım bu sınavlar çok önemliydi . Hemen üstümü giyip aşağı indim Ahmet'i kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkardım beni okula yetiştirmek zorundasınız Ahmet bey !
Tamam Toprak hanım hemen ! Dedi gülerek

Okula geldiğimizde hemen sınava gireceğim sınıfa girdim , bu sınavım çok güzeldi . Bir saat sonra başka bir sınava girdim oda orta derece geçti . Okuldan sonra bir şeyler yapmak istedim ama bunu Ahmet'e diyemezdim . O yüzden sustum , kalbimi okur gibi .
Bana izmiri gezdirsene dedi .
Bende olur dedim .
Daha önce hiç gelmedin mi? Diye ekledim .
Geldim ama Karşıyaka Göztepe oraları gördüm . Bir iki kere de çeşmeye gittim .
Anladım o zaman burada bildiğim çok güzel bir lokanta var oraya gidelim dedim yarında sahile ineriz olur mu? Dedim .
Olur . Dedi

Yemeğe gittik İzmir kumru söyledik izmirin meşhur yemeği , gerçekten buranın kumrusu çok güzeldi , Ahmet'in beğendiği çok aşikardı , büyük bir açlıkla yiyordu .
Yavaş ye boğulacaksın .
Merak etme bana bir şey olmaz güzelim .
Neden bilmiyorum ama güzelim demesi çok hoşuma gidiyordu .
Bu hafta sonu Mardin'e dönebiliriz , finaller bitiyor sadece mezuniyet için gelirim .

Ahmet bu duruma sevinmiş gibiydi . Ama bir şey demedi . Yemeğimizi yedikten sonra onu kahve içirmeye bir yere götürdüm .
Kahveyi çok beğenmişti .
Burada kahveyi fincanda pişiriyorlar .
Gerçekten çok lezzetli dedi .

Bugün baya gezmiştik , eve geldiğimizde ikimizde yorgunduk . Ben hemen kendimi yatağa attım ve uykuya daldım . Sabah kalktığımda saat birdi of lanet olsun . Aşağı indim müthiş bir kahvaltı beni bekliyordu ama Ahmet ortalarda yoktu . Neyse oturum masaya güzel bir kahvaltı yaptım , ardından mutfağı topladım . Yukarı çıktım ve kitap okumaya başladım kitaba daldığımdan saati fark etmemiştim bile . Saat üç buçuk tu artık dayanamayıp Ahmet'i aradım .
Neredesin sen?
Sanada merhaba toprak .
Ahmet Neredesin?
İzmirli bir arkadaşım ile buluştum sana not yazmıştım buzdolabının üstüne yapışıtırdım görmedin mi?
Hayır .
O zaman bu benim suçum değil güzelim , yarım saat sonra evde olurum Merak etme yani
Karşı taraftan güldüğünü hissediyordum .
Telefonu kapattım .
Ahmet'le bugün sahile gidecektik ama o arkadaşı ile buluştuğu için bütün plân suya düştü . Neyse üstümü değiştirip sahile yürümeye indim . Kulaklıklarımı taktım ve dünya ile olan ilişkimi tamamen koparmıştım . Yavaş adımlarla yürüyor Deniz'in tuzlu kokusunu içime çekiyordum . Ileride ki Kafe'de Ahmet ve bir kızı gördüm . İşte bir kız daha of ne yapacaktım ben bu çocukla?
Kafasını yana çevirdiğinde beni gördü bense arkamı dönüp yürümeye devam ettim , caddeye çıktığımda bir taksi çevirip nazlının evinin adresini verdim . Ahmet'in yüzünü görmek istemiyordum kendisi beni bir erkek ile gördüğünde Kıyameti koparıyordu ama ben gördüğümde bir şey yapamam zannediyordu , yok öyle bir dünya . Bir süre sonra nazlının evine geldim ve her şeyi ona anlattım . Çok sinirliydim benim le bir program yapmıştı ama başka kızlarla gününü gün ediyordu .

Hakikaten o kız kimdi?

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin