Herkese iyi akşamlar deyip odama çıktım içeri Abi'm ve ablam girdi . Ikiside ne oldu diye sordu .
Abimin yüzünü görmek istemiyordum . Sinirli adımlarla abime doğru ilerledim .
Senin yüzünden dedim .
Anlamadım dedi .
Senin yüzünden diye tekrar bağırdım .
Yumruğunu sıktığını gördüm . Abimle aramız çok iyiydi ama onun yüzünden bilmediğim tanımadığım bir adamla evlenecektim o yüzden abime karşı içimde müthiş bir öfke vardı .
Senin yüzünden tanımadığım bir adamla evleniyorum senin yüzünden hayatım mahvoldu . Her şey senin yüz...
Derken içeri babam girdi . Arkasında annem ve Ahmet vardı . Ikisine anlamsız gözlerle bakarken babamın gözleri yuvasından çıkacaktı çok sinirliydi . Sadece sus dedi .
Odadan çıktı ablam ve ben baş başa kalmıştık . Telefonum çaldı arayan Nazlıydı ne diyeceğimi bilmiyordum ama Nazlı ile dertleşmeye ihtiyacım vardı . O söze başlamadan olan biten her şeyi anlattım . Toprak hemen Mardin'e geliyorum dedi ve kapadı . Ablam da bana soran gözlerle bakıyordu . Yanıma geldi elimin üstüne elini koydu bana destek vermek istediği çok belliydi . Bak canım Ahmet'i bu köyde bilmeyen yok gayet ahlaklı terbiyeli saygılı ve dürüstür kimseye bir yanlışı olmamıştır oda Amerika'da okuyordu ve eminim oda hiç bir şey bilmiyordur ondan nefret etmeni gerektirecek bir durum yok yani dedi . Bende ablam çok yorgunum ve uykum
var yarın konuşalım dedim . Uykunun huzurlu kollarına kendimi bıraktım . Ertesi sabah camdan dışarı baktığımda avluda Ahmet'i gördüm o beni görmedi dün gece akşam olduğu için fazla anlamamıştım . Çok yakışıklıydı masmavi gözleri sapsarı saçları baklavaları oldukça yakışıklıydı derken bahçe kapısından içeri Nazlı girdi . O anlık heyecanla üstümde pijamalarla aşağı indim ona sarıldım nasıl da özlemiştim . Ahmet çarpık bir şekilde gülümseyip üstüne bakıyordu benekli pijamalarımla çok güzel rezil olmuştum . Nazlı iki gün sonra diğer ekibin Mardin'e geleceğini söyledi nazlının sevgilisi Mehmet güneş ve cenk yani biz beş kişilik bir gruptuk onların geleceğini duyunca çok sevindim . Aşağı kahvaltı için inerken Ahmet anne ve babama iki gün sonra toprağı istemeye geleceğiz diyordu . O an gözümden bir iki damla yaş süzüldü . Nazlı elini omzuma koyup üzülme Buda geçecek dedi . O sırada Ahmet çıkıp gitti . Ona karşı içimde adını koyamadığım duygular vardı ve ben buna anlam veremiyordum .