Beynime kan sıçramıştı , berkeden nefret ediyordum ve başım beladan kurtulmuyordu . Nazlıya sonra ararım dedim ve kapattım . Ahmet'e demelimiydim acaba . Geri Nazlıyı aradım .
Sen benim yerimde olsan ne yapardın?
Kesinlikle Mehmet'e söylerdim.
Yani Ahmet'e söylemeliyim .
Evet Tabikide .
Of bilmiyorum Nazlı . Ne yapacağım ben . Ahmet'i biliyorsun çok kaba hemen kavga etmek isteyecek .
Sende munasip bir dille söyle .
Nazlı ben uyumak istiyorum canım yarın düğün alışverişine çıkacağız .
O tamam toprak hanım iyi geceler .
Iyi geceler canım .
--
Sabah kalktım hemen bir duş aldım aklım Berkedeydi of ne yapacaktım ben . Duştan çıktıktan sonra Jean ve bluz giydim . Hemen aşağı indim ve güzel bir kahvaltı yaptım . Çantamı alıp evden çıktım , Ahmet beni bekliyordu . Hemen arabaya bindim .
Günaydın dedi , Ahmet
Günaydın .
Nasılsınız Toprak hanım .
Iyiyim Ahmet bey . Dedim gülerek
Siz sormadınız ama bende iyiyim hanımefendi . Dedi gülerek .
Bir süre ikimizde konuşmadık Ahmet tamamen yola odaklanmıştı. Ona göz ucu ile baktığımda gülmeye başladı , neden bakıyorsun? diye sordu . Hiçççç dedim . Bir süre sonra bir alış veriş merkezine gelmiştik . Gerçi alışveriş merkezi demeye bin şahit isterdi , İzmir'deki alış veriş merkezleri çok daha büyüktü . Burası oldukça küçüktü . Ilk önce damatlık satan bir yere gittik , Ahmet eline geçen bir takımı aldı ve çıktı . Çok suratsızdı yanına gidip neyin var senin? Dedim .
Omuz silkti ve bir şey yok dedi . Bir takım beğenmiştim onu Ahmet'e uzattığımda hiç bir şey demeden kabine girdi . Neden böyle davranıyordu anlamıyordum , kabinden çıktığında bu çocuğun ne kadar yakışıklı olduğunu bir kez daha anladım . Çıktığında aynada kendine bakıyordu , bu güzel oldu eğer beğendiysen bunu alalım dedim .
Tamam olur bende beğendim . Dedim
Parayı ödedikten sonra iç çamaşır mağazasına gittik .
Neden buraya geldik Ahmet?
Çarpık bir şekilde güldü ve annemi bilmiyorsun eve gittiğimde bir bir aldıklarıma bakar . Gözlerimi devirdim ve ilerledim . Ahmet'te arkamdan geliyordu , toprak diye seslendi arkamı döndüm ve efendim dedim .
Elinde kırmızı dekolteli bir gecelik vardı . Buna sana çok yakışır dedi .
Of Ahmet çok zevzeksin git kendi işine bak dedim . Ve yanından ayrıldım bir kaç tane pijama takımı ve bir iki tane gecelik aldım oda latife hanımın gönlü olsun diye işim bittikten sonra kasaya gittim Ahmet işini halletmiş beni bekliyordu gelince elimdekilere baktı ve güldü . Inat değil mi? Alsam bile giymeyecektim işte , onlarında parasını ödedikten sonra bir Kafe'ye oturmaya gittik . Ona berkeyi anlatacaktım kahvelerimiz geldiğinde . Bende Konuya girdim .
Ahmet sana söylemem gereken bir şey var?
Tabi söyle.
Ben izmirdeyken bir sevgilim vardı yani bir iki sene önce .
Ee?
Biz onunla bir sene önce ayrıldık sebebi ise beni aldatmasıydı . Ama ayrıldığımız günden beri benim peşimi hiç bırakmadı şimdi de evleneceğimi öğrenmiş ve Mardin'e gelecekmiş . Senin bilmeni istedim . Çünkü ben ..
Çünkü sen ne Toprak
Ben b-ben seni düşünüyorum Berk'e biraz kavgacıdır yani senin yanına gelir zarar vermeye kalkar diye .
Yani beni düşündün .
Evet , seni düşündüm .