Hemen evden çıktım , Ahmet böyle bir şey yaptığı için ona çok sinirliydim . konağa geldim , rezil olmuştum. Eve gider gitmez televizyonu açtım biraz izledikten sonra Babamlar geldi , yüzlerinden düşen bin parçaydı , anneme ne oldu diye sordum?
Sen evden pat diye çıkınca Hakan ağa bir ton laf etti .
Ne dedi?
Yok siz bu kızı nasıl yetiştirdiniz , hep böyle başına buyruk mu gibi şeyler söyledi . Hemen konuya babam girdi .
Adam haklı zaten ben bu çocukları büyğtürken rahat büyüttüm , abisi böyle kardeşinde ne olur ki?
Baba yeter ! Sırf senin hayatın için kendi hayatımdan vazgeçtim ben , hala evlâtlığımı sorguluyorsun asıl sen kendi babalığını sorgula .!
Ne dedin sen?
Ne biçim babasın sen ! Insan kızını istemediği sevmediği biriyle evlendirir mi?
Toprak sus ! Diye araya girdi annem .
Babam ise susmuş bana bakıyordu çok sinirlenmişti . Ama umurumda değildi bende sinirliydim .
Abi'm aşağıya inip babamın kulağına bir şeyler dedi . Ikiside sessizce çıktı . Annem ve ablam bana bakıyordu . Olduğum yere çöküp ağlamaya başladım . Annem hemen yanıma gelip saçımı okşadı , geçecek bu günler güzel kızım dedi .
Ne zaman geçecek anne?
Sabır et yavrum .
Uyumak istiyorum .
Tamam güzelim . Hadi git yat dedi annem .
Odama girdim ve hemen kendimi yatağa attım . Gece rüyamda Serkanı gördüm Bana tecavüz etmeye yelteniyordu , sonra Ahmet geliyordu beni kurtarıyordu ve bana seni seviyorum diyordu tam o sırada uyandım , gördüğüm rüyanın etkisindeydim . Saat sabahın yedisiydi . Kalktım üzerimi değiştirdim ve dışarı çıktım daha kimse uyanmamıştı , Konak'tan dışarı çıktım dolanacaktım . Yalnız kalmak istiyordum , bir an Ahmet'in beni götürdüğü bağ evine gitmeyi düşündüm , Ahmet oranın anahtarını da vermişti , arabama atladım ve oraya gittim , biraz evin bahçesinde oturdum sonda ormanın güzel havasını içime çektim . İçeri girdim su sesi geliyordu sanırım Ahmet'te buradaydı . Hemen yukarı çıktım , yatak odasının kapısı açıktı ve bir kız Ahmet'in yatağında uyuyordu , sonra Ahmet banyodan çıktı , belinde havlu vardı ,yatakta bir kız , Ahmet Duştan çıkıyor ne oluyor lan?
Ahmet beni gördüğünde neye uğradığını şaşırdı bense hemen evden çıktım arabama atladım ve bağ evinden uzaklaştım ..