Bölüm 42

2.7K 87 0
                                    

Adi Köpek , gene telefonu kapatmıştı , o sırada gözlerim doldu , doğmamış bebeğimi benden almışlardı ama Toprağı almalarına izin vermeyecektim . Hemen polis memuruna dönüp .
Nerede oldukları çıktımı?
Üzgünüm Ahmet bey kısa bir diyalog oldu .
Allah kahretsin dedim ve odadan çıktım .
Sinirden elim ayağım titriyordu .
Hemen deniz kenarına gidip temiz havayı içime çektim . Toprak ya ona bir şey olursa ben onsuz ne yaparım nasıl yaşarım . Telefonunun çalması ile bu düşüncelerden ayrıldım . Gene o adi herif arıyordu .

Ahmet?
Ne var lan it!
Düşündümde bizim sizinle kan davamız vardı , senin baban benim yiğenimi öldürdü bende onun torununu öldürdüm .
Lan bak köpek herif .
Ahmet evinin önüne bak Ahmet . Dedi gülerek .
Ne?
Evine git , kapının önüne bak .

Hemen telefonu kapattım ve karakolun garajına gittim , polislerde dışarı çıkıyordu beni gördüklerinde depoyu bulduklarını izmirin dışında bir yer olduğunu söyledi bende başımla onayladım ve arabaya bindim . Mehmet ve Nazlıda bindikten sonra çalıştırdım , kahretsin trafik vardı 20 dakika sonra gideceğim eve iki saat sonra gittim , evin önünde Toprak baygın bir şekilde yatıyordu hemen yanına gittim , şerefsizler nasıl dövmüşler her yeri kan içindeydi . Mehmet hemen hastaneye götürelim , dedi bende Toprağı kucağıma aldım ve arkaya yatırdım . Direk en yakın hastaneye sürdüm , acilden sedye istedik sedye geldiğinde hemen Toprağı yatırdık . Bir odaya alıp genel test yaptılar , sonra doktor .
Ahmet bey?
Evet?
Toprak hanım gayet iyi sadece vücudunda çok yara var , onlar içinde sürekli Pansuman yapılması gerekiyor .
Peki ya b-bebek
----
~Sekiz ay sonra~

Benim canım erik istiyor Ahmet?
Ya aşkım saat gecenin üçü ben sana eriği nereden bulayım .
Banane ya bul bi yerden hamile bayanlar için pazar var kalk oraya git .
Tamam ya tamam , Ahmet üstünü değiştirip evden çıkltı, birde mızmızlanıyor ya Ahmet beye bak sen ben sekiz aydır karnımda yavrumuzu taşıyım ama Ahmet bey bir eriği çok görsün oldu . Ay canım baklava çekti ya , hemen aşağı indim işte masanın üstünde çekmeceden çatal çıkarıp yemeye başladım sonra Ahmet gelmişti hemen elinden torbayı aldım ve erikleri iyice yıkadım sonrada bir tane bile Ahmet'e vermeden hepsini yedim . Yaşasın kötülük . Eriklerini yedikten sonra hemen yatağıma girdim ve uyudum , sabah erknen kalktım bu hamilelik benim düzenimi iyice bozmuştu yani , ne yapacaktım şimdi ben ha nazlının iki ay sonra düğünü var onun için kıyafet bakayım internetten sipariş vereyim , oğluma ve kızımada bir şeyler alayım . Malum ikizler . Hemen online alışveriş sayfalarını açtım kendime uzun bir elbise pudra rengi topuklu aldım , ikizlere ise benim aldıklarımın iki katını , babalarına birde siyah takım Tamamdır işte . Alış veriş bittikten sonra evin bahçesine çıkıp oturdum . Elimi karnıma koyup düşünmeye başladım , aklıma gene eskiler geldi . Ikizler Ahmet ve benim için mucizeydi , kaybettiğimiz evladımızdan sonra Allah bize ikizleri verdi . Düşürdüğüm çocuktan sonra çok korkmuştum ama Ahmet'le gene denedik ve oldu şimdi iki tane çocuğum olacak , bu beni çok mutlu ediyordu . Bir anda aldığım tekme ile canım yandı ama iyice büyümüşlerdi tekme atlamarı çok doğaldı . Hemen yavaşça kalkıp küçük adımlarla yürümeye başladım tabi bu onlara iyi gelmişti , Ahmet'in gelmesi ile yürümeye son verip yanına gittim .
Nasılmış benim güzel karım?
Iyiyim kocacım , sadece fazla tekme yiyorum .
Allah Allah bak sen şunlara üzülme karıcım sende çocuklar doğduktan sonra terlik atarsın .
Hahaha çok komik , Ahmet bana kahvaltı hazırla hadi aşkım lütfen .
Tamam ya tamam şurda iki çift laf edelim dedik selam verdik borçlu çıktık .
Çok konuşma ya burda üç tane aç insan var .
Tamam canlarım tamam .
Dedi ve gitti bende tam gidecektim olduğum yere mıhlanıp kaldım , bacak aramdan bir sıvı akıyordu ve kasıklarım patlayacaktı Olamaz ikizler geliyordu ...

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin