Nasıl yani şimdi Toprak karnında bebeğimizi mi taşıyor?
E-ev-evet Ahmet .
Eğer onlara bir şey olursa o herifleri pişman ederim, dişlerini söküp ellerine veririm , ne cesaret benim karımı kaçırmak . Mehmet yanıma geldi ve sakin ol kardeşim dedi . Ve uyku ilacı verdi uyku ilacının etkisi ile koltuğa uzamış uyudum .
--
Topraktan
Gözlerimi açtığımda , ellerim ve kollarımın bağlı olduğunu fark ettim önce bağırmaya yeltendim ama biri gelip ağzıma yumruk attı , imdat diye cırlamaya devam ettim ama kimse beni takmıyordu gene aynı kişi gelip bir tokat attı ve bağırma güzelim dedi . Bana güzelim deme diye cırladım . Adamsa çarpık bir şekilde gülüp karnıma büyük bir tekme attı işte bu canımı çok yakmıştı ve ağzımdan kan geliyordu , sonra şa bacak aramda bir sıvı hissettim ve bu Tekmenin etkisi ile bayıldım .
--
Ahmetten
Sabah kalktığımda saat ondu hemen üstümü değiştirip polise gittim ve olan biten herşeyi anlattım , toprağın telefonunu incelemeye aldılar , Mehmet ve Nazlıda karakola gelip benimle birlikte o şerefsizlerin aramasını beklediler öğlen aradı şerefsiz açmadan önce polis konuşmayı uzatmamı söyledi bende kafamla onaylayıp açtım .
Alo?
O Ahmet bey , topraksız bir güne uyanmak nasıl?
Ulan şerefsiz , adi köpek sen bir elime geç var ya ölümlerden ölüm beğen .
Valla ben Toprak gibi dayaktan ölmek istemiyorum .
Ne ?
Bizim çocuklar toprağı biraz fazla dövmüşler .
Lan hayvan herif .
Üzgünüm ama bebeğinide kaybettin be Ahmet başın sağolsun ..