Medya Toprak
Merak etme Toprak sen istemediğin sürece sana bir şey yapmam .
Bunu duyunca içindeki korkunun yerini mutluluk aldı . Teşekkür ederim Ahmet . Dedim ama Ahmet cevap vermedi , çekmecede bir şeyler arıyordu , Sonra bir çakı aldı .
Ne yapacaksın onunla? Dedim gene cevap vermedi , sonra çakıyla bileğini kesti ve çarşafa damlattı . Ne yapıyorsun Ahmet diye bağırdım .Annemler aşağıda çarşaf bekliyor , geri çekil de şunu aşağı verip geleyim , o bunu dediğinde hemen açık olan ağızımı kapattım . Ve kapının arkasına geçtim , sonra ayakkabılarımı çıkardım , sonra da duağımı çıkarıp saçımı bozdum . O sırada Ahmet geldi , bende banyoya girip gelinliğimi çıkardım ve pijamalarımı giydim elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım ve banyodan çıktım ben banyodan çıktığımda Ahmet üstünü giyiyordu yani üstünde bir şey yoktu ve pijamasını yeni giyiyordu ona bakmamaya çalışarak yatağa girdim sonra arkamı döndüm ve yattım . Ahmet'te yere yatak yaptı ve yattı .
Sabah ikimizde çok geç kalkmıştık , hemen kalkıp üstümüzü değiştirdik elimizi yüzümüzü yıkayıp aşağı indik , kahvaltı masasında sara ve latife hanım vardı hala kahvaltı yapıyorlardı yani sara yapmıyordu tabağı ile oynuyordu ve morali oldukça bozuktu bizde masaya oturduk ve tabağa bir kaç bir şey aldıktan sonra kahvaltı yapmaya başladık . Latife hanım bu suskunluğa dayanamayıp
Günaydın çocuklar .
Günaydın latife hanım .
Günaydın anne .
Toprak kızım artık bana latife hanım de güzelim bende senin annen sayılırım canım .
Anne demek istemiyordum sonuçta benim bir tane annem vardı yani sana neden diyeyim ki? Ama Ahmet'e ayıp olmaması için peki dedim ve konuyu kapattım , saranın canı çok sıkkındı . Benim baktığını fark edince tebessüm etti ve masadan kalktı . Bende afiyet olsun size dedim ve saranın peşinden gittim , ama konuşmak istemediğini yalnız kalmak istediğini söyledi bende bir şey demedim ve odama çıktım . Nazlı aradı buluşmak istediğini söyledi bende tamam dedim ve hazırlanıp çıktım ( kıyafetler medya ) Ahmet evde olmadığı ve görmeyeceği için istediğim kıyafetleri giydim ve Çıktım . Cafe'ye geldiğimde güneş ve Nazlı dedikodu yapıyordu beni fark etmediler bile . Sonra
Heyyy diye cırladım ikiside irkildi ve aynı anda "ne bağrıyon be" dedi .
Ne konuşuyorsunuz bu kadar beni bile fark etmediniz .
Hemen güneş atladı . Hiç Canın finaller yaklaşıyor ya ondan sen ne yapacaksın gelecekmisin izmire?
Bilmiyorum iki hafta daha raporum var , Ahmet'le konuşacağım işte .
Ahmet demişken siz dün gece ..
Hemen lafını kestim ve dün gece hiç bir şey olmadı güneş dedim .
Sonra Nazlı araya girdi ve nasıl yani? Dedi .
Bende baya baya hiç bir şey olmadı , biliyorsunuz Ahmet'i sevmiyorum ona alışmaya çalışıyorum elbette olacak ama şimdi değil , hazır değilim .
Nazlı düşünceli düşünceli suratıma baktı sonra kafasını anlayışla karşıladı . Laftan laf açılıyordu , saat beş olmuştu ve artık kalkmam gerekiyordu Nazlı ve güneşle vedalaştım ve arabaya bindim , konağa geldiğimde latife hanım ve saranın bağırışlarını duydum yanlarına gitmek istedim ama sonra vazgeçtim , odama girdiğimde Ahmet koltukta oturmuş kitap okuyordu .
Hoşgeldin , dedi .
Hoşbulduk .
Ne yaptın bugün prenses?
Nazlı ve güneşle buluştum , malum yarın dönüyorlar . Dedim üzgünce .
Üzüldüğümü anlayınca yanıma geldi ve üzülme güzelim ben varım ben sana yeterim . Dedi , sonra dikkatli dikkatli üstüme baktı .
Bunlar ne Toprak?
Kıyafet?
Bu ne kızım böyle , göbeği açık hiç giymeseydin yokluğumdan istifade hemen giyinmişsin şöyle şeyleri , olur mu canım böyle?
Olur canım olur . Hiiii canım mı dedim ben?
Ahmet'e baktığımda çarpık bir şekilde gülümsedi ve tekrar koltuğa geçti kitabını okumaya devam etti . Bende banyoya geçip eşofmanlarımı giydim . Sonra elimi yüzümü yıkadım ve odadan çıktım terasa oturup biraz hava aldım , sonra ağlama sesi duydum . Bu ses saranın odasından geliyordu , artık kendimi tutamadım ve saranın odasına girdim ve ne olduğunu sordum . Ağlamaktan konuşamıyordu , bende kaldırdım ve elini yüzünü yıkattım su içirdim , biraz daha sakinleşmişti . Tekrar sordum .Ne oldu saracım?
Toprak çok çok kötü bir şey oldu , dedi ve tekrar ağlamaya başladı .