Hayır Ahmet , bende sana aşığım seni deli gibi seviyorum , dedim ve ona söz söyleme fırsatı vermeden dudaklarına yapıştım önce şaşırdı ve karşılık vermedi sonra belimden tutup beni daha çok kendine çekti ve karşılık verdi , bir süre öpüştüktükten sonra ayrıldık ve birbirimize baktık sonra Ahmet .
Seni asla bırakmayacağım seni hep mutlu edeceğim Toprak .
Bende seni hiç bırakmayacağım Ahmet , dedim ve güldüm sonrada Ahmet'in elini tuttum yavaş adımlarla odamıza çıktık odaya girer gitmez Ahmet beni duvar ve kendi arasına aldı sonra da öpmeye başladı sonra beni kucağına alıp yatağa yatırdı o an anlamıştım bu gece uzun olacaktı ..--
Sabah kalktığımda Ahmet yanımda yoktu , bende hemen kalkıp banyoya girdim ve güzel bir duş aldım , mayomu içime giyip altıma şort üstüme bol tişört giydim ben saçlarımı toplarken Ahmet girdi içeri . Yüzü gülüyordu hemen yanına gidip sarıldım ve neredeydin sen dedim .
Aşağı resepsiyona inip ödemeyi yaptım canım dedi bende onu başımla onayladım , aşağı inip güzel bir kahvaltı yaptık sonrada havuza gittik , ben telefonda bir şeye bakıyordum Ahmet'se bir noktaya odaklanmış bakıyordu onun baktığı tarafa bakınca bir çift gördüm çocukları ile havuzda oynuyorlardı , Ahmet baba olmayı çok istiyordu , ama ben anne olmaya hazır değildim .Havuza girip çıktıktan sonra güneş kremini odada unuttuğumu fark ettim ve yukarı çıkıp onu aldım aşağı indiğimde benim şezlongumda bir kız oturuyordu kız ne derse Ahmet beyde gülüyordu , gene kimdi bu kız??!!