Hemen Ahmet'in yanına gidip ayazın olmadığını söyledim ikimizde çok telaşlıydık , bu yetmezmiş gibi lâtife hanım da yoktu , gelen herkesin masasına baktık bütün herkese tek tek sorduk yok , artık bir yere sinip ağlamaya başladım , Ahmet hemen yanıma gelip başımı okşadı .
Prenses geçti geçti bulacağız oğlumuzu .
Benim yüzümden , onları bırakıp nazlının yanına gittim .
Hayır güzelim lütfen kendini suçlama bulacağız oğlumuzu .
Ahmet lütfen bul bana oğlumu dedim hıçkırıklarımın arasından .
Oda gelip anlımı öptü ve ayazı bulmak için polisi aradı . Arkadan ayazın sesini duydum ağlıyordu , arkama baktığımda latife hanım kucağında ayazla yanıma geldi .
Toprak açıktı bu kızım , dedi bende hemen ayazı kucağından alıp öptüm . Ve sert Sert latife Hanım'a baktım . Latife hanım keşke haber verseydiniz ,
Torunumu alırken senden izin mi alacağım?
Hayır latife hanım sadece biz ayazı merak ettik ondan yani , ben lafımı tamamlamadan Ahmet girdi Araya .
Evet anne Toprak ve benden izin alacaksın .
Ahmet yeter artık saçmalıyorsun oğlum .
Hayır anne ne saçlaması! Polise bile haber verdik , nasıl merak ettik Biliyormusun sen?
Tamam oğlum haklısın , özür dilerim . Dedi ve gözden kayboldu bende ayazın alnını öpüp her hangi bir odaya geçtim ve emzirdim . Düğün bittikten sonra da latife hanım ve annemi Mardin uçağına bindirip yolcu ettik . Ordunda alış veriş merkezine gittik Poyraz ve Ayaza kıyafetler aldık . Tabiki banada , sonrada bir Cafe'ye oturup kahvelerimizi içtik , çok yorulmuştuk . Ahmet suratıma bakıp bakıp gülüyordu .
Ya ne bakıp bakıp gülüyorsun?
Bundan bir sene önce , benden nefret ediyordun şimdi iki tane çocuğumuz var .
Hahaha evet , aşk bu adam işte aşk bütün hesapları mahvediyor . Dedim ve güldüm .
Ahmet'te hınzır hınzır sırıtıp yüzüme baktı . Sonrada .
Acaba diyorum şu ikizlere bir kardeş mi gelse .
Ahmet!
Ne var canım abilik yaparlar , ama kız olsun kız olsun senin gibi baksın senin gibi gülsün , sana benzesin .
Ya Ahmet .
Sana aşığım Toprak .
Sana aşığım Ahmet .