Bölüm 17

4.1K 122 0
                                    

Hemen odama çıktım . Uyumaya çalıştım ama nafile kimdi şimdi bu güzelim , prensesim dediği kız . Of Ahmet ya . En sonunda dayanamadım ve gözlerimi kapadım sabah alarımın sesi ile kalkmıştım . Hemen kalktım elimi yüzümü yıkadım üstüme eşofman giydim saçlarımı ördüm ve aşağı indim Ahmet hala uyuyordu onu uyandırmak istemedim saat 9da sınavım vardı . Kafamı ona verdim ve dün duyduklarımı unutmaya çalıştım . Taksiye atladım okula gider gitmez sınava girdim , çok güzel geçmişti bu sınavdan sonra iki tane daha sınava girdim onlar ilk girdiğim sınav kadar güzel geçmemişti . Yarın son iki tane sınava girecektim . Taksi çağırdım bizimkilere görünmeden taksiye bindim ve eve geldim Ahmet evde değildi . Hemen odama çıktım ve yarın ki sınavlar için çalışmaya başladım . Akşam saat sekiz gibi Nazlı aradı .

Okula gelmişsin?
Evet canım geldim ama sınavlara girdiğimden dolayı yanınıza gelemedim .
Nasıl geçti peki?
Ilk girdiğim güzel di ama diğer ikisi orta .
Anladım Toprak dikkat et lütfen finallere çok az kaldı .
Tamam canım sen merak etme .
Dersten kalkıp aşağı indim . Ahmet gelmiş televizyon izliyordu .

Hoşgeldin. Dedim
Hoşbulduk .
Nasılsın dedim . Sırıtarak
Halime çarpık bir şekilde gülümsedi ve iyiyim sen dedi .
Bende iyiyim sınavlarım güzel geçti ve umuyorum senin bana olan sinirinde geçti .
Evet üzgünüm yani gereksiz tepki gösterdim kusura bakma .
Önemli değil .
Pizza?
Olabilir.

Pizzalarımız geldiğinde hemen kapıya koştum ama Ahmet benden önce davranmış pizzaların parasını ödemişti . Gözlerimi devirdim ve kola koydum bir yandan Pizzalarımızı yiyorduk bir yadan sohbet ediyorduk . Hiç beklemediğim bir anda Ahmet

Benden hala nefret ediyormusun?
Bilmiyorum Ahmet neden soruyorsun?
Merak ediyorum.
Etme!
Tamam Toprak sormadım say .
Tamam sen sormadın ben de bir şey demedim .
Pizzalar bitince film izlemeye karar verdik . Ben ne kadar aşk filmi desemde Ahmet korku filmi diye tutturdu . Filmi izlerken çok korkuyordum hatta bir kaç kez çığlık bile atmıştım . Sonra ise Ahmet'in omuzunda uyuya kaldım .

Sabah kalktığımda ikimizde koltukta uyuyorduk Ahmet'in bir eli saçlarında diğer eli elimdeydi bende onun göğsünde uyuyordum ... Ahmet'i uyandırmak istemdin sonuçta ilk ben uyuya kalmıştım benim hatamdı .
Kalkarken Ahmet'i uyandırmıştım şuan kesin kızarmıştım tam arkamı dönüp gidecektim . Ahmet arkamdan bağırdı
Günaydın yok mu?
Günaydın Ahmet . Hemen üstümü giyeyim gidelim sınav var biliyorsun .
Biliyorum. Üzerimi giyip aşağı indim ve Ahmet'e bakmadan çıktım . Çok utanıyordum . Hemen okula girip , sınava gireceğim sınıfı buldum .

Bugün tam iki tane sınava girmiştim ve iki hafta sonra finaller vardı . Yarın sabah Mardin'e gidecektik . Eve geldiğimizde hemen bir makarna suyu koydum ve salata yaptım. Makarna olduktan sonra , sofrayı hazırladım ve yemeğe oturduk yedikten sonra yukarı çıktım ve bir güzel banyo yaptım . Üstümü değiştirip saçlarımı ördüm . Yarın çok erken kalkacaktım o yüzden erkenden yattım . Ertesi sabah hemen çıktık . Bavulumu bagaja koydum kapıyı kilitledim ve arabaya bindim . Ahmet'in telefonu çalıyordu .

Alo? Efendim güzelim? Ne yarın mı geliyorsun? Tamam prenses öptüm .
Artık sinirlenmiştim ve merak ediyordum cesaretimi topladım ve sinirle :

Kim bu güzel prenses Ahmet?! Dedim

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin