Tamam canım önce bir sakin ol , derin derin nefes al şimdi al şu sudan iç . Iyimisin şimdi?
Teşekkür ederim Toprak iyiyim .
Tamam canım istersen şimdi uyu yarın konuşalım olur mu?
Hayır hayır lütfen otur .
Tamam canım .
Ben İspanya'da okurken biriyle tanıştım İspanyoldu biz onunla sevgili olduk adı Taylor İspanya'ya ilk gittiğim günden beri birbirimizi tanıyoruz ve seviyoruz . Ben buraya gelmeden önce evlenme teklifi etti . Bende kabul ettim .
Bunda üzülecek ne var saracım ne güzel işte .
Annem onay göstermedi ve okulumu bitirmeme izin vermedi . Yani İspanya'ya bir daha gidemeyeceğim .
Ağzım açık kalmıştı çok şaşırmıştım . Sonra kendimi toplayıp .
Istersen ben latife hanımla konuşurum . Pardon latife anneyle .
Bilmiyorum toprak .
Tamam canım sen biraz yanlız kal yarın gene konuşuruz . Dedim ve odadan çıktım çok şaşırmıştım acaba bunları Ahmet'e söylemelimiydim . Hayır hayır şimdi değil . Bunları düşünürken odamın önüne gelmiştim bile . Hemen içeri girdim Ahmet yatağını hazırlamış uyuyordu bende banyoya girip pijamalarımı giydim dişlerimi fırçaladım ve yattım .Sabah kalktığımda Ahmet melek gibi uyuyordu , elimi yüzümü yıkadım üzerine Jean ve bol bir tişört giydim .
Sonra Ahmet'i uyandırdım ve aşağı indim , herkes kahvaltıdaydı . Bende oturup tabağıma bir kaç bir şey aldım ve yemeye başladım sonra Ahmet geldi oda yemeye başladı masada çıt çıkmıyordu Hakan bey bu sessizliği bozdu ve
nasılsın toprak kızım rahatmısın?
Rahatım efendim gayet iyiyim teşekkür ederim .
Ne demek kızım .
Bende tebessüm ettim sonra Ahmet'e yaklaşıp havaalanına gideceğimi söyledim oda ben bırakırım seni dedi . Nazlıların gidecek olması beni çok üzüyordu . Ama yapacak bir şey Yoktu . Masadan kalkıp arabaya ilerledim Ahmet'te peşimden geldi . Arabaya bindiğimizde ikimizde konuşmuyorduk . Havaalanına geldiğimizde Mehmet cenk güneş ve Nazlıyı görünce hemem yanlarına koştum önce cenkle sarıldım sonra güneş ve Mehmet'e Nazlıyı en sona bıraktım benden en uzağa gitmiş tek başına ağlıyordu bende yanına gittim birbirmize baktık sonra sıkı sıkı sarıldık ayrılmaya hiç niyetimiz yoktu ve çok Ağlıyorduk Mehmet gelip uçağın kalkmak üzere hadi kızlar demesi ile ayrıldık , son bir kez daha sarıldık bu sefer Nazlı kulağıma sakın üzülme izmirde bir evin var bunuda unutma töreymiş ölümmüş umrumda değil . Dedi bende iyiki varsın dedim ve ayrıldık . Mehmet'e tekrar sarıldım sonra uçağa binip gittiler , artık tamamen yanlızdım . Arabaya bindiğimde yalnız kaldım dedim .
Ahmet ise güldü ve ben varım prenses , dedi bende tebessüm ettim . Ahmet beni bıraktı ve şirkete gitti bende tam odama çıkacaktım ki latife hanım bana seslendi .
Efendim?
Gel kızım birer kahve içelim .
Aslında hiç istemiyordum ama mecbur kabul ettim .
Çalışan bayanlardan birine iki tane orta şekerli kahve yapmasını söyledi Sonra bana dönüp .
Ne var ne yok evlilik nasıl gidiyor .
Iyi gidiyor latife anne , teşekkür ederim . Şey benim size demem gereken bir şey var ama ..
Söyle kızım .
Konu sara
Ne olmuş saraya ?
İspanya'ya dönmek istiyor bakın latife hanım aşkın önüne geçemezsin ne olursa olsun o Taylordan vazgeçmiycek çünkü çok seviyor sizde onları ayrılmakla hata yapıyorsunuz .Sen kim olduğunu sanıyorsun da benim anneliğimi sorguluyorsun?!!!!