Latife hanımın bu sözleri söylemesine şaşırmadım o benim ona bağırmama şaşırdı , bu dediklerine dayanamayıp latife Hanım'a bağırdım ,
Aşkın önünde kimse duramaz latife hanım ayrıca ben sizin oğlunuzu elinizden almıyorum , hem siz kimsinizde bana ceza veriyorsunuz .
Toprak diye Ahmet araya girdi ve elimi tuttu . Sonra latife Hanım'a sert sert bakıp
Anne bir daha sakın ama sakın Toprakla böyle konuşma yoksa sonucu hiç iyi olmaz . Dedi ve kolumdan tuttuğu gibi götürdü beni .
Odaya girer girmez benim yüzünden annenle aran bozulsun istemem Ahmet istersen .
Hayır Toprak , seninle bu şekilde konuşamaz .
Peki sen bilirsin canım dedim bütün kıyafetlerimizi topladım , eşyalarımızı da topladıktan sonra arabaya indim ve bagaja yerleştirdim .
--
Sabah saat beşte yola çıktık , bir gibi de izmirde olduk , Ahmet izmire geldiğinde babasını aradı ve evin adresini aldı ev Karşıyakadaydı , Karşıyaka'ya geldiğimizde mahallenin girişindeki ilk evdi ev gerçekten çok güzeldi saray yavrusu maşallah , inşallah ben bu evde kaybolmam . İçeri girdiğimde evin dışı kadar içininde güzel olduğunu fark ettim .
Ahmet burası çok güzel . Hakan bey bir Gecede naıl halletti .
Babamın her yerde eli kolu vardır . Diye kibirli bir gülüş attı , birden başım döndü ve olduğum yere düştüm Ahmet hemen korku ile yanıma geldi .
Ne oldu hastaneye gidelim mi?
Hayır hayır fazla yoruldum aşk ondan .
Eminmisin bak dedi , tam ağzımı açtım ve Ahmet'in üstüne kustum , hemen utançla başımı eğdim , Ahmet'se aşkım utanma ya olabilir gel odamıza çıkalım bende bir duş alayım sende dinlen . Tamam canım dedim ve ahmetten destek alarak merdivenlerden çıktım yatak odasına geldiğimizde hemen kendimi yatağa bıraktım . Uyandığımda Ahmet kitaplarımı kütüphaneye diziyordu , hemen yanına gittim ve beline sarıldım ben yapardım aşkım dedim ama hayır zaten rahatsızlık olmaz öyle şey dedi , kıyafetleride dolaba koydum zaten her yer temiz , dedi . Bende tamam dedim ve aşağı indim , mutfağa girdiğimde baklava gördüm Hemde fıstıklı hemen bir çatal alıp yemeye başladım , tabi sonra enerjim tavan yaptı gündüz uyuduğum için gece uyuyamadım Ahmet'te hem evi topladığı için hem de yol yorgunluğundan hemen uyudu , gece saat üçe kadar televizyon izleyip bir şeyler yedim . Sonra tam odama çıkacakkm kapı açıldı ve biri içeri girdi ..