Bölüm 40

2.8K 105 1
                                    

Medya : Ahmet .
--
Ahmetten .
Toprak saat 10.30da evde olurum dedi ama hala yoktu saat birdi . Arıyordum açmıyordu iyice merak etmeye başlamıştım . Hemen Nazlıyı aradım . Ikinci çalışta açtı .
Alo Nazlı?
Efendim Ahmet .
Toprak sizde mi?
Hayır Toprak buradan saat sekiz buçukta çıktı .
Ne?!
Evde değil mi?
Hayır değil banada saat on buçuk gibi evde olurum dedi .
Dur bir dakika onlar güneş ile birlikte çıktı güneşi ara sen bende size geliyorum .
Tamam .

Hemen güneşi aradım , ilk aradığımda açmadı , sonra bir daha aradım bu sefer açtı . Sesi Uykulu geliyordu .
Alo güneş?
Efendim Ahmet ?
Bugün Toprağı gördün mü?
Evet nazlıdan beraber çıktık .
Ya bana saat on buçuk gibi evde olurum dedi ama siz nazlıdan saat sekiz buçukta çıkmışsınız .
Evet Toprak arabayı sokağın diğer ucuna park ettiği için ayrı ayrı gittik yani evin önünde ayrıldık .
Tamam güneş sağol .
Önemli değil bir haber alırsan haber ver Ahmet .
Tamam iyi geceler .

Kafayı yiyecektim neredeydi bu kız . Kapı çalmıştı bir umut Toprak gelmiştir diye düşünürken Nazlı ve Mehmet kapıda belirdi , Nazlı hemen polisi aramam gerektiğini söyledi Mehmet de 24 saat olmadan hiç bir şey yapmazlar kuzen , dedi .

Kafayı yiyeceğim diye bağırdım . Sonra telefon çaldı arayan topraktı .
Alo Toprak Neredesin sen?!!
Toprak yok canım , dedi bir erkek sesi .
Sen kimsin lan .
Toprağın ve senin kara belan .
Toprak nerde?!
Bilmem acaba nerde , aa buradaymış .
Lan bana bak kimsin sen? Ulan varya eğer o kıza bir zarar ver seni varya mahvederim yaşatman seni .
Bence sen kim olduğumu babana sor Ahmet .
Ne ne diyorsun lan .. Dıt Dıt Dıt
Allah'ın belası neydi şimdi bu , olanları hemen Mehmet ve Nazlıya anlattım hemen babamı aramamı söylediler , bende aradım saat umurumda bile değildi .
Alo baba?
Efendim oğlum .
Baba Toprağı kaçırdılar .
Ne?!
Ya bak baba bugün toprak arkadaşına gitti , saat on buçukta gelirim dedi saat bir hala yok ! Az önce biri aradı kimsin dedim , sen kim olduğumu babana sor dedi . Ne oluyor baba?
Kanlılarımız oğlum siz bodrumdayken kavga oldu , barış sağlamak istedik kabul etmediler ve sonuclarına katlanacağımızı söylediler , demek Toprağı kaçırmışlar .
Ne!
Ben izmire geliyorum oğlum , dedi ve kapadı .
O sırada nazlının telefonu çaldı .

Alo?
"...."
Evet benim .
"...."
Ne? Nasıl testler karışmış .
"...."
Yani şimdi Toprak hamile mi?
"..."
Peki teşekkürler .

Ne Toprak hamile mi?
Bu hafta biz toprak ile hastaneye gittik , şüpheleniyorduk , kan testi yaptılar dün sonucunu aldık , hamile olmadığı yazıyordu . Az önce aradılar ve kağıtların karıştığını söylediler yani Toprak hamile Ahmet ..

"Arkadaş vote +yorum lütfen"

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin