Beynime kan sıçramıştı Ahmet bana yalan söylemişti , Ahmet'e baktığımda arkadaşına sert sert bakıyordu . Sonra konuşamaya başladı .
Saçmalama sait Seda ve ben çıkmadık o beni seviyordu ama tek taraflıydı .
Bense hemen mekandan çıktım tam sokağın köşesini dönerken Ahmet kolumu tuttu , biraz canım yanmıştı ama söylediği yalan kadar değil .
Ahmet ! Bırak kolumu canımı acıtıyorsun !
Beni dinlemeden olmaz Toprak ! Bak sait Londra'ya giderken Seda beni seviyordu oda çıkacağımızı düşünerek gitti , tamamen böyle bana inanmalısın küçük hanım .
Nedenmiş o?
Çünkü sara ve benide yanlış anladın ama gerçekleri öğrendiğinde rezil oldun , dedi gülerek .
Sana inanıyorum , ama .
Ama falan yok aynen böyle prenses .
Peki beni eve bırakırmısın .
Tabi buyrun önden . Dedi ve sırıttı , arabaya bindiğimizde ikimizde hiç konuşmadık , evin önüne geldiğimizi fark ettiğimde aklıma dün gece geldi ve gözlerim doldu . Ahmet ise bunu fark etmiş olacakki hemen bana dönüp bir şey olursa ara , dedi Bende kafamı salladım ve arabadan indim , konağa girer girmez hemen mutfağa girdim çok açtım . Ablamda çok güzel yemekler yapmış hemen kendime bir tabak hazırlayıp masaya oturdum ablamada
Kurt gibi açım ya . Dedim
Toprak sana bir şey soracağım?
Sor ablam .
Kızım sen ne zaman doyacaksın .
Ya abla ama aşk olsun ya .
Tamam tamam ye hadi .
Yemiyorum .
Ye ye .
Tamam ısrar ettim yiyim bari . Deyince ablam gülmeye başladı sonra bende gülmeye başladım ikimizde baya sesli gülüyorduk hatta . Sonra mutfaktan içeri babam girdi . Ablamın kulağına bir şeyler dedi ablamda kafasını sallayıp mutfaktan çıktı , tam bende çıkacaktım kolumdan tuttu .
Otur !
Lafını ikiletmek istemediğim için oturdum . Ama hiçbirşey demedim , diyemedim .
Bak sana vurmak istemezdim böyle olsun istemezdim ama oldu yapacak bir şey yok Toprak kabullenmek zorundayız . Abi'n bir hata yaptı onun cezasını sen çekiyorsun ama burada böyle bunu değiştiremeyiz üzgünüm ama Hakan ağanın oğlu Ahmet'le evlenmek zorundasın yoksa hepimizin hayatı kararır .
Baba?
Efendim?
Sen benim hayatımı hiç düşündün mü?
O ne demek şimdi?
Düşündün mü? cevap ver.
Tabiki düşündüm Toprak seni hayatını geleceğini düşündüğüm için bunu yapıyorum .
Sen böyle düşünüyorsan hiç düşünme .
Toprak bak kelimelerine dikkat et .
Artık bağırmaya başlamıştım . Etsem ne olur etmesem ne olur . Senin ve biricik oğlun yüzünden hayatım mahvoldu . Senin gibi baba olmaz olsun . Dememle suratıma bir tokat daha indi . Çarpık bir şekilde gülümsedim ve işine gelmeyince hemen vur senin gücün anca Bana yeter zaten .
Toprak sus !
Ne oldu işine gelmedi demi?
Cevap vermeden mutfaktan çekti gitti , sert vurmuştu yüzüme o yüzden iz kalmıştı . Ama sabaha geçer diye umut ettim ve bende mutfaktan çıkıp odama girdim . Hemen bir duş aldım ve ders yapmaya başladım gerçi bu kafa ile yaptığım derside anlamazdım ama gene denemeye değerdi . Yatağa girdim uyumaya çalıştım oda yok , aklıma şu Seda denen kız geldi acaba Ahmet doğru mu söylüyordu? Kızın Ahmet'i sevdiği belliydi . Ama Ahmet'in dediği gibi tek Taraflımı acaba? Bunları düşünürken ben çoktan uykuya dalmıştım bile .{ BIR HAFTA SONRA }
Baya geç kalktım bugün kına gecem vardı hiç istemiyordum ama latife hanım zorladı o yüzden bir şey diyemedim . Aşağı indim güzel bir kahvaltı yaptı ve kızların uyanmasını bekledim ama hala uyuyorlardı kuaförü kaçıracaklardı o yüzden Çıktım uyandırdım hemen ellerini yüzlerini yıkayıp aşağı indiler o sırada latife hanım gelmiş sedirde oturuyordu .
Hoşgeldiniz latife hanım .
Hoşbulduk Toprak , sana akşam giyeceğin elbiseyi getirdim canım .
Doğru ya biz elbise almamıştık , elbiseyi torbadan çıkardım ve baktım kırmızı uzun belinde dantel detayları olan bir elbiseydi , latife Hanım'a teşekkür edip elbiseyi odama çıkardım . O sırada kuaförler gelmişti hemen oturma odasına geçtik bu seferki kuaförler başkaydı .
Saçınızı nasıl istersiniz hanım efendi?
Maşa olsun .
--
Akşam herkes avluda toplanmıştı kadınlar halay çekiyor , dedikodu yapıyor ve yemek yiyorlardı ben ve Nazlı ise bir sandalyede oturmuş onları izliyorduk , sonra dayanamayıp söyledim .
Çok banel .
Hayır be . Adettendir kızım .
Of of .
Sonra annem gelip beni kolumdan tuttu ve herkesin ortasına ottutturdu . Sonra "kınayı getir aney" türküsünü söylerek etrafımda dönmeye başladılar , kınayı yakacakken bir kadın dua etmeye başladı annemde kınamı sürecekti kınamı süreceği için elimi açtım elimi açar açmaz annem elimi kapattı ve latife hanım gelin avucunu açmıyor diye bağırdı . Bende açtım ya anne diye bağırınca herkes gülmeye başladı , bende ne olduğunu anlamayınca sustum , sonra sara yanıma gelip Adettendir gelinin eline kına yakılmadan kaynana altın koyar dedi , şimdi anladım dedim ve saraya teşekkür ettim , latife hanım altını avucuma koymuştu annemde kınayı yakmıştı, kına yakıldıktan sonra annem ağlamaya başladı Nazlı ve ablamda güneş ve ben odun gibi onlara bakıyorduk , sonra kına geceside bitti herkes evlerine dağıldı Bende şu elimdeki kılıfları çıkarıp ellerimi yıkadım oldum olası kına sevmezdim zaten ama mecbur . Sonra kendimi yatağa attım ve uyudum ..
--
Sabah erkenden kalktım Nazlı ve güneşi uyandırdım . Sonra hemen banyo yaptım banyodan çıkınca üstüme rahat bir şeyler giydim , aşağı indim güneş ve Nazlıda peşimden geldi . Dün gece teyzem ve eniştem gelmişti onlarda izmirde oturuyorlardı ve evlenmemi istemiyorlardı , ama yapacak bir şey yoktu benim yüzümden insanların hayatı Mahvolsun istemiyordum . Hemen gidip ikisinide öptüm sonra güneş ben Nazlı teyzem ve annem güzel bir kahvaltı yaptık ablam kendine elbise almaya gitmişti babam Abi'm ve eniştem odada bir şeyler konuşuyordu , sonra konağın kapısında elinde çanta olan üç adam belirdi bunlar nişanda saçımı yapan kuaförlerdi içeriye davet ettik hemen , oturma odasına gittik önce yüzüme maske yapıldı sonra saçlarımı tekrar yıkadılar annemde yukarıdan duağımı getirdi , saç ve makyajım yapılmaya başladı .
Nasıl bir saç istersiniz?
Topuz .
----
Gelinliğimi giymiştim Nazlı ve güneş yanımdaydı ikiside ağlıyordu sonra Nazlı bana sarılıp çok mutlu olacaksın bir tanem dedi .
Umarım canım .
Sonra güneş sarıldı ve oda çok güzel olduğumu inşallah evliliğiminde güzel olacağını söyledi , bende kendimi tutamayıp ağlayınca Nazlı bana kızdı makyajın akacak kızım ya sen bize bakma diye cırlayınca sustum , annem ve ablam odaya girdi önce ablama sarıldım sonra anneme annem beni kolumdan tutup yatağa oturttu ve öğüt verdi orada ne yapmam gerektiğini nasıl konuşmam gerektiğini söyledi , evlilik ile ilgili bir kaç bir şeyler söyledikten sonra tekrar sarıldı ve ağladı . Babam ve Abi'm odaya girdi sanırım Ahmet'ler gelmişti aşağıdan korna sesleri geliyordu babam belime kuşağımı bağladı ve ben böyle olsun istemezdim dedi . Bende hiç bir şey demeden odadan çıktım , Ahmet beni gördüğünde nutku tutulmuştu , hala hiç bir şey demiyordu arabaya bindiğimizde çok güzel olmuşsun dedi . Arka koltukta ben ve Ahmet oturuyorduk , arabayı ise Mehmet sürüyordu Nazlıda Mehmet'in yanında oturuyordu . Düğün alanına geldiğimizde biraz nikah memurunu bekledik geldiğinde hemen nikaha başladık .
Siz Hakan oğlu Ahmet Karahan , İlyas kızı Toprağı karılağa kabul ediyormusunuz
Evet !
Ahmet bunu der demez etrafta bir alkış koptu .
Sonra nikah memuru Bana sordu
Siz İlyas kızı Toprak Kara Hakan oğlu Ahmet'i kocalığa kabul ediyormusunuz .
Evet !
Ben bunu diyince tekrar bir alkış koptu . Sonra nikah memuru evlilik cüzdanını verdi , bende Ahmet'in ayağına bastım bilerek biraz sert bastım oda ınledi onun bu haline gülmemek için kendimi zor tuttum , sonra ikimizde kalktık Ahmet alnımdan öptü . Sonra piste çıktık Ahmet ile ilk dansımızdı , o yüzden biraz heyecanlıydım ama sonra bu heyecanı attım , şarkı bittikten sonra yerimize oturduk herkes pistteydi , halay çekiyorlar oyun havası oynuyorlardı , düğün bittiğinde Ahmet'lerin konağına geldik ahmetten önce odaya çıktım ve bir koltuğun üstüne oturdum korkuyordum evet Ahmet sen istemeden sana dokunmayacağım dedi ama genede korkuyordum , sonra Ahmet odaya girdi ve korkum iki katı oldu .....