O kız kimdi? Bu soru beynimi kemiriyordu . Telefonun titremesi ile düşüncelerime ara verip kimin aradığına baktım . Ahmet arıyordu , açmadım bir daha aradı ve sonra bir daha . Telefonu kapattım . Bu sefer Nazlıyı arıyordu aç ama burada olduğumu söyleme sakın!
Tamam canım . Dedi Nazlı .Efendim Ahmet?
Nazlı Toprak oradamı yani senin yanında mı?
Hayır , bir şey mi oldu yoksa?
Yok bir şey Nazlı iyi günler .Nazlı gerçekten çok güzel yalan söylüyordu , gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım . Evime gitmek istiyorum ama Ahmet'i görmek ye istemiyordum , en iyisi burada kalmaktı .
Ahmetten
Toprak her şeyi yanlış anlamıştı , hemen arkasını dönüp gitmesi çocukcaydı . Bende onu Serkan'la gördüğümde sinirlenmiştim ve gitmiştim ama onlar birbirlerine sarılıyordu , Sude benim kuzenimdi ve evliydi sadece Toprağı kıskandırmak için bir arkadaşım demiştim . Mehmet'i aradım .
Mehmet?
Efendim?
Ya Toprağı gördün mü hiç?
Hayır , lan beni niye arıyorsun Nazlıyı ara?
Aradım , burada değil dedi .
O zaman kesin orada , adresi mesaj atıyorum .
Tamam kardeşim .Mehmet adresi mesaj atar atmaz hemen nazlının evine gittim . Kapıyı çalıyordum çalıyorum açan yok tu . Iyi ce sinirlenmiştim tam vuracakken Toprak kapıyı açtı ve yanlışlıkla Toprağın yüzüne vurdum . Toprak yüzüne vurmam ile önce bir afalladı sonra Sinirli sinirli suratıma baktı .
Ne yaptığını sanıyorsun sen?
Toprak yanlışlıkla oldu gerçekten sana vuracağımı düşünmüyorsun heralde.
Bilemiyorum artık .
Ya kapıya vurdum vurdum açmadınız bende en son bir daha vuracaktım .
Bana vurdun!
Yanlışlıkla oldu güzelim , özür dilerim .
Bana güzelim deme !
Derim ! Her şeyi yanlış anladın Toprak !
Allah Allah !
O benim kuzenim Sude , yani kıskanmana gerek yok hem içini rahatlatacaksa iki senedir evli .
Kıskanmadım !
O yüzden mi arkanı dönmeden gittin? Dedim gülerek .
Bir şey diyemedi hadi eve gidelim dedim .
Gelmiycem
Geleceksin toprak !
Bugün burada kalmak istiyorum .
Peki . Dedim ve evden çıktım . Toprak gerçekten çok inatçıydı Ben bu kızla ne yapacaktım .Topraktan
Ahmet gittikten sonra hemen salona geçtim . Nazlıya Ahmet'in dediklerini anlattım . Nazlı ise bana
Toprak biliyorum kızacaksın ama sen bu çocuktan nefret falan etmiyorsun z
Hayır ediyorum !
Etmiyorsun , kızım Ahmet'i kıskandın işte seven insan kıskanır Toprak . Itiraf et sen bu çocuğu seviyorsun .Kendime bile itiraf edemezken sana nasıl diyeyim Nazlı ...