-Iki ay sonra -Bugün nazlının kına gecesi vardı onun için hazırlık yapacaktık o yüzden saat sekiz de kalktım güzel bir banyo yaptım , üzerime eşofmanlarımı giydim , akşam giyeceğim kıyafetlerimi aldım ve evden çıktım bütün gün ikizlere Ahmet bakacakı , onun için üzülmüştüm ama bende bütün gün nazlı ve güneşin çenesini çekecektim banada yazık bence . Nazlının evine geldiğimde Mehmet'in annesi buradaydı . Beni görünce hemen sarıldı ve Hoşgeldin kızım dedi bende Hoşbulduk Eylül hanım dedim ve ışık hızı ile nazlının odasına çıktım kapı aralıklıydı ve Nazlı bir şeyler konuşuyordu kapıyı biraz daha ittiğimde neyle konuştuğunu anladım anne ve babası ile çekindiği son resimdi o kaza olmadan bir kaç saat önce çekinmişlerdi , nazlının aesi gittikçe titremeye başlamıştı .
"Annecim , babacım eminim beni görüyorsunuzdur bakın nasıl olmuşum , anne sana şuan çok ihtiyacım var gelinliğimi seninle seçmek istiyordum kayınvalidemi sinir etmeni ve kavga çıkarmanı istiyordum , baba sana çok ihtiyacım var sende Mehmet'i beğenmeyecektin ben kızımı kimselere vermem diye inat edecektin ama olmadı ne kadar istesemde olmuyor , özür dilerim o kazada ben sağ çıktım sizin yaşamanız gerekirken ben yaşadım , annem babam sizi çok seviyorum ama Yanımda değilsiniz bunun bedelini size ödeteceğim " dedi ve hıçkırıklara boğuldu hemen Yanına gidip ona sarıldım ve destek verdim .Sulu göz birazdan kuaförler gelecek .
Tamam canım elimi yüzümü yıkayıp geliyorum hemen .
Tamam aşağıda seni bekliyorum .
Merdivenlerden inerken telefonum çaldı Ahmet arıyordu , hemen açtım .
Canımmmm?
Topraaaak Topraaamm bana yardım ettt .
Ne oldu lan?
Poyraz durmuyor ağlıyor bunu gören ayazda susmuyor .
Acıkmışlardır hayatım sıcak su kaynat bir kasık mamasından koy içer onlar .
Valla mı?
Valla valla hadi git yap benim işim var şimdi .
Tamam öptüm .
Nazlıda aşağı inince üstümüzü giyindik ve kuaförlerin gelmesini bekledik yaklaşık bir saat sonra geldiler ve hemen işe koyuldular ben saçlarımı at kuyruğu yaptırdım sade bir makyaj hazırdım beyaz üstü işlemeli bir elbise giydim altınada güzel bir siteletto , Tamamdır . Ahmet ve Mehmet gelmişlerdi hemen kapıyı açtım Ahmet hayranlıkla suratıma bakıyordu Mehmet'in gözü de Nazlıyı arıyordu , arkadan latife hanım ve annemde geliyorlardı poyraz ve ayaz bebek arabasındaydı , hemen yanlarına gidip ikisinide öptüm sonrada bebek arabası ile içeri girdim yarım saat sonra Nazlı aşağı indi , sonra da kına gecesinin yapılacağı alana gittik , her şey çok güzeldi , Mehmet Ahmet ve Cenk bizimle birlikte gelmediler Tabiki , Nazlı da gecenin sonlarına doğru ağlamaya başladı güneş ve ben zor sustturduk , gece saat bir gibi herkes dağıldı . Güzel ama çok yorucu bir gün olmuştu . Poyraz ve Ayaz annemin yanından ayrılmamıştı , bir ara ayaz kucağından inmedi hatta sonra Poyrazda mızmızlandı . Ahmet geldiğinde hemen sarıldım , oda şaşkın şaşkın yüzüme baktı .
Bunu neye borçluyuz?
İçimden geldi .
Peki dedi ve yanağımdan öptü , ben ayazı oda poyrazı kucağına aldı annem ve latife Hanım'da bizim peşimize geldiler arabaya bindikten sonra Ahmet poyrazı da bana verdi ikisinide bacağıma oturtdum , eve geldiğimizde Ahmet poyrazı kucağına aldı , tekrar latife hanımın ağzını bıçak açmıyordu . Normlade hep konuşurdu , şaşırdım açıkcası . Eve geldiğimde hemen yukarı çıkıp bir duşa girdim çıktıktan sonra Poyraz ve Ayazıda yıkadım , emzirdim ikiside emzirdikten sonra hemen uyudu , bende hemen kendimi yatağa atıp uyudum . Malum yarın düğün vardı . Ahmet'te bugün çok yorulmuş olacakki oda gelir gelmez uyudu .
Sabah kalkar kalmaz güzel bir kahvaltı hazırladım annem ve latife hanım hemen masanın başında birtiler , Ahmet'te merdivenlerden bir kucağında Poyraz bir kucağında Ayaz ile aşağı indi , Poyraz Ahmet'in suratını sıkıyordu ayazda elleriyle bir şeyler yapıyordu .Yakışıklılar günaydın .
Günaydın güzelim .
Ver onları bana önce onların karnını doyurayım .
Tamam canım bende elimi yüzümü yıkayım .
Peki canım , koltuğa geçip önce Poyrazı sonrada Ayazı emzirdim gazlarınıda aldıktan sonra oyun sepetine koydum , sofrada çıt çıkmıyordu latife hanım bu sessizliği bozup .
Ahmet? Dedi .
Efendim anne?
Oğlum baban..
Ne oldu babama .
Artık çok yaşlandı Aşiret ile ilgilenmesini istemiyorum , korkuyorum bundan sonra sen ilgilen Mardin'in aşiret ağası sen ol .
Anne..
Dur oğlum daha bitmedi , bunu yapman için Mardin'e dönmeniz gerek .
Ne diye bağırdım , latife hanım bizim burada kurulu bir düzenimiz sizin bunu bozmaya hakkınız yok .
Toprak sakin ol .
Ahmet saçmalama ya ben Mardin'e gitmek istemiyorum .
Hemen latife hanım araya girdi .
Buna sen değil kocan karar verir .
Latife hanım Ahmet ve ben konuşuyorum , farkındamısınız . Dedim böyle diyince sustu , Ahmet'in düşünceli bir hali vardı .
Ahmet bir anda hayır anne gelemem üzgünüm dedi .
Sevinçten ne yapacağımı şaşırdım .
Latife Hanımsa çaresiz bir şekilde başını eğdi ve aşağı indi .
Annemde Ahmet'e dönüp doğru kararı verdim oğlum , dedi .
Ahmet'te annemin elini öptü ve yukarı çıkı , bende saçlarımı düzleştirdim aldığım (medya)elbise ve ayakkabıyı giydim Poyraz ve Ayazıda hazırladıktan sonra hep beraber nikah salonuna gittik .
Mehmet ve Nazlının nikah şahitliğini Ahmet ve ben yaptık , düğün alanına geldiğimizde her şey çok güzeldi , çok eğlendik annemin yanına geldiğimde sadece kucağında Poyraz vardı .
Anne Ayaz nerede?
Kızım pusetinde .
Pusete baktığımızda ayaz yoktu ,
Anne nerede?!
Kızım valla buradaydı .
Olamaz Ayaz yoktu , kayıp olmuştu .