Güzelim bak yanlış yapıyorsun , tam ağzımı açtım bir şey diyecektim ki Ahmet'in telefonu çaldı , ahmetten önce komodinin üstünde ki telefona baktım . Kübra denen o kız arıyordu . Açtım ve Ahmet'e elimle sus işareti yaptım .
Ahmet seni seviyorum seni çok seviyorum , lütfen beni affet çocuk senden ve benden ikimizden İnan bana , dedi bende hemen kapattım .
Ahmet'te soran gözlerle bana baktı .
Ne oldu ne dedi?
Bebeğin ikinizden olduğunu .
Hayır Toprak lütfen inanma ona güzelim lütfen .
Ahmet lütfen git , lütfen .
--
Bir Hafta Sonra
Ahmet o günden beri eve gelmemişti ne ben aramışstım nede o , latife hanım ve Hakan beyde geçen hafta sonu gitmişlerdi zaten , annem ablam Abi'm ve arzemde bu hafta sonu gitmeyi düşünüyorlardı . Sürekli evdeyim ve iyice bunalmıştım Nazlıyı aradım ve dışarı çıkalım dedim poyraz ve ayazı anneme bıraktım . Üstüme dizimin üstünde biten pileli pudra şekeri bir elbise giydim (medya) ayakkabı olarakta elbisemin renginde babet giydim çantamı da aldım hazırdım . Poyraz ve ayazı öpüp evden çıktım . Arabaya bindiğimde Ahmet'i düşünüyordum acaba şimdi ne yapıyordu? Kesin o Kübra denen kızın yanındadır diye düşünürken alış veriş merkezine gelmiştim hemen arabayı park ettim ve içeri girdim Nazlı ve Mehmet bir Cafe'de oturmuş beni bekliyorlardı .
Nazlı oturur oturmaz .
Ikizler nerede?
Kızım bir dur ya . Iki haftalıklar daha nasıl dışarıya çıkarayım .
Ya ama ..
Mızmızlanma Nazlı üzgünüm hadi senin in gelinlik bakacağız daha .
Tamam hadi kalkalım , bir sürü mağazaya girdikten sonra Nazlı bir mağazada dantelli fazlasıyla uzun askılı bir gelinlik beğendi ve hemen denedi , tabi bizde o sırada Mehmet'e damatlık baktık , Mehmet papyon takmak istemediğinden gravatlı takım baktık en sonunda Mehmet'e bir takım beğendik gidip denedi Nazlı ile ikisi aynı anda çıktılar birbirlerine bakıp güldüler , ikiside çok güzel olmuştu aynı mağazadan ayakkabı aldılar ödemeyi yaptıktan sonrada gene bir yere oturup sohbet etmeye başladık . Mehmet dayanamayıp
Ahmet'le aran nasıl?
Iyi değil Mehmet .
Biliyorum .
Biliyorsan sorma Mehmet!
Bak Toprak yanlış yapıyorsun Ahmet seni aldatmaz seni çok seviyor kübra Ahmet'i istiyor istediği içinde yalan söylüyor . Anla işte
Bilmiyorum bende Ahmet'i çok seviyorum ama ..
O anda Ahmet'in sesini kulağımda duydum ve bir anda önümde belirdi .
Ama bende seni çok seviyorum Kadınım .
Ahmet .
Bak sana kimi getirdim .
Arkamı döndüğümde Kübra denen kız mahçup bir şekilde bana bakıyordu ..