Bölüm 32

3.3K 104 0
                                    

Sabah uyandığımda kan ter içindeyim , etrafıma baktığımda güneş doğmak üzereydi ve Ahmet yere yaptığı yatakta mışıl mışıl uyuyordu , rüyamda gördüklerim beni çok etkilemişti ve çok korkmuştum , Ahmet'e her baktığımda rüya aklıma geliyordu hatta ne rüyası kabus , uyku tutmadı bende kalktım elimi yüzümü yıkadım ve terasa çıktım kimse yoktu ve çok sessizdi , güneşin doğuşunu izlemek çok güzeldi . Saat altı buçuğa geliyordu , odama gittim girdiğimde Ahmet hala uyuyordu bende uyumaya çalıştım ama gene olmadı bu sefer de koltuğa oturdum ve kitap okumaya başladım , kitap okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile saat 10a geliyordu , hemen üstümü değiştirip aşağı indim , sara bahçede boş boş dolanıyordu yanına gidip .
Günaydın . Dedim
Günaydın toprak , diye sırıttı .
Mutlusun . Dedim gülerek
Annem İspanya'ya gidebileceğimi söyledi sonrada babamla konuşacakmış senin sayende Toprak sen olmasan bunu asla kabul ettiremezdim . Teşekkür ederim .
Rica ederim canım benim ben bir şey yapmadım .
Olur mu öyle şey dedi ve güldü sonra ikimizde kahvaltı masasına geçtik ardından Ahmet Uykulu Uykulu masaya geldi . Ve herkese günaydın dedi . Tabağımızı doldurup yemeğe başladık hiç kimseden ses çıkmıyordu . Latife hanım bu sessizliği bozup
Ahmet ve Toprak size güzel bir süprizim var . Dedi gülerek
Nedir?
Adı üstünde süpriz söylenmez akşam öğrenirsiniz .
Of anne dedi Ahmet sonrada masadan kalktı . Bende tebessüm ettim kalktım . Ahmet'in peşinden odaya girdim , Ahmet'in sinirleri baya bozuktu o yüzden üstüne gitmedim . Kitabımı aldım ve koltuğa geçtim oda yatağa girdi ve uyudu , saat üç gibi aşağı indim kimse yoktu ve çok sıkılmıştım . Saraya baktım odasında kitap okuyordu bende müsaade isteyip yanına gittim .
Naber saracım?
Çok çok çok iyiyim Toprak . Gelecek hafta İspanya'ya dönüyorum .
Tatlım çok sevindim , senin adına .
Sonra saradan müsaade isteyip odadan çıktım , annemlere gitmek istiyordum ama ilk haftadan olmazdı bir ton laf ederlerdi o yüzden vazgeçtim , ve odaya çıktım Ahmet uyanmış duşa girmiş , bende hemen geri odadan Çıktım Ahmet kocam olabilir ama henüz onu o şekilde görmeye hazır değildim , terasa çıktım . Orada günün batımını izledim akşam olmuştu artık Ahmet'le yemeğe indik , latife hanım süprizi söylediğinde Ahmet'te bende şoka girdik .

Latife hanım Ahmet ve beni Bodrum'a gönderiyor balayına Hemde bir haftalığına uçak biletleri otel her şeyin hazır olduğunu söyledi , olamaz ya olamaz Hemde o gördüğüm rüya birde üstüne balayı kabul edemem .

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin