Bölüm 11

5.3K 164 2
                                    

Sabah kalktığımda hava yağmurluydu , izmirin yağmurunu bile özlemişim . Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı topladım , üstümü değiştirdim mutfağa gidip çay suyu koydum . Dayanamayıp Ahmet'e baktım mışıl mışıl uyuyordu Allahım bu çocuk çok tatlıydı,biraz daha yaklaşıp o uyurken onu izliyordum . Birden gözlerini açtı ve şımarık bir şekilde gülümsedi .
Sen beni mi izliyorsun?
H-hayır
Evet beni izliyorsun.
Hayır izlemiyordum!!
Peki toprak hanım öyle olsun .

Yerimden kalktım ve çay suyuna baktım kaynıyordu üstteki demliğe çay koyup demlenmesini bekledim, çay demlenirken üç tane yumurtayı kaynaması içim suya koydum sonra zeytin peynir salatalık domates tereyağ vs şeyleri masaya koydum . Sonra beni izleyen Ahmet'i gördüm .
Somurtarak
Ne bakıyorsun?
Sana bakıyorum?
Neden ki?
Bu kadar özen göstermene gerek yok ben senin kocan sayılırım . Dedi gülerek
Bende sadece gözlerimi devirdim .
Yumurtalar ve çay olduktan sonra masaya oturduk . Gerçekten çok güzel yapmıştım her şeyi .
Ellerine sağlık .
Afiyet olsun .
Bugün okula gidecekmisin?
Evet gideceğim .
Ben bırakarım seni .
Gerek yok ben giderim .
Neden?
Boşver gidip gelirim hemen geçen haftaki sınavlara giremedim rapor vereceğim işim uzun sürer sende yorulma .
Hayır hayır bende geleyim benim için çok iyi olur .
Peki o zaman .
Anladım Ahmet ile inatlaşılmıyordu .

Kahvaltıdan sonra mutfağı topladım temizledim bulaşıkları makinaya yerleştirdim . Üstümü değiştirdim . Altına bir kot şort üstüme bol bir badi giydim . Ben hazırım dediğim de Ahmet bön bön suratıma bakıyordu .

Dünyadan Ahmet'e dünyadan Ahmet'e !
Sen böyle mi gidiyorsun okula ?
Evet . Dedim sırıtarak
Hiç giymeseydin,kızım bu ne git değiştir şu üstünü .
Sanane ya ben böyle gitmek istiyorum .
Toprak! Git değiştir üstünü .
Açıkcası korkmadım Değil . Hemen gittim ve kot pantolon giydim . Yüzünde zafer kazanmış gibi bir ifade vardı . Gözlerimi devirip evden çıktım . Arabaya biner binmez elim radyoya gitti gene çok güzel bir parça çalışıyordu . Magıc - Rude şarkıyı mırıldanırken Ahmet bana
Allah aşkına sen söyleme . Dedi sırıtarak
Allah Allah ister söylerim ister söylemem , ayrıca dinlemek zorundasın . Dedim gülerek
Sonra ikimizde sustuk . Okula geldiğimizde hemen arabadan indim nasılda özlemiştim bizimkilerin yanına gitmek için can arıyordum , Ahmet bana dur be kızım sakin ol . Diyordu ama nafile nasıl da heyecanlıydım.
Hemen bizim ekibin yanına gittim , Ahmet'te arkamdan geldi .
Selam millet . Dedim
O ortak Hoşgeldin . Dedi Mehmet
Hepsine sarıldım bu masayı bile çok özlemiştim .
Ahmet ve Mehmet koyu bir sohbete dalmıştı , arada bana bakıyorlar sonra tekrar konuşmalarına devam ediyorlardı .
Dostlar size doyum olmaz ama benim gidip rapor vermem gerek . Dedim ve yanlarından ayrıldım .
Dekanın odasına giderken Serkan'ı gördüm Serkan benim en yakınlarımdan biriydi ama Mehmet ile kavga ettiği için fazla yanıma daha doğrusu yanımıza gelmezdi . Onu görünce hemen sarıldım oda bana sarıldı , ayrıldığımızda karşıdan bizi izleyen Ahmet'i gördüm gözünden ateş çıkıyordu nerdeyse tam yanına gidecekken arkasını dönüp gitti .. Ben ise ne olduğunu anlamadım sadece arkasından baktım ..

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin