Ahmet kızdan ayrılarak bana döndü . Soran gözlerle Ahmet'e bakıyordum . Kız Ahmet'e beni gösterip kim bu kız dedi? Ahmet'te
Sözlüm toprak . Dedi
Sözlüm demesi tuhafıma gitmişti .
Kız ise suratını düşürmüştü elini uzatıp ben Seda dedi . Bende elimi uzatıp
Toprak memnun oldum dedim . Kız bir süre yanımızda durduktan sonra gitti .
Ahmet ise Gülümseyerek kıskandın galiba dedi .
Anlamadım . Dedim
Biraz gerildin ve kıskandın sanırım dedi .
Ben ise ciddi bir şekilde seni sevmiyorum hatta senden nefret ediyorum neden kıskanayım ki seni sevmediğim bir insanı neden kıskanayım . Dedim , bunları derken çok ciddiydim ve Ahmet çok dikkatli bir şekilde bana bakıyordu . Bir süre sustuktan sonra .
Peki kalkalım mı? Dedi
Olur . Dedim
Arabaya geldiğimizde kapımı açıp çarpık bir şekilde gülümsedi .
Eğer eve gitmeyeceksen seni bir yere götürmek istiyorum dedi .
Olabilir dedim .
Mardin'den baya uzaklaşmıştık yeşillerin arasında bir bağ evi vardı çok güzeldi . Evin içide dışı kadar güzeldi .
Ahmet sırıtarak yanıma geldi ve kahve içermisin diye sordu?
Olabilir . Dedim
Evi gezerken Ahmet elinde iki tane kupa ile döndü .
Bir yudum alıp . Ellerine sağlık dedim .
Afiyet olsun dedi .
Bir süre sessiz bir şekilde oturduk . Bana ailesinden ve kendisinden bahsetti . Ama ben gene ona karşılık vermedim aksine somurtarak oturuyordum . Yarın akşam seni istemeye geleceğiz Dedi .
Biliyorum . Diyebildim sadece
Daha fazla dayanamayıp
Eve gitmek istiyorum . Dedim
Tamam dedi , evin kapısını kilitleyip evden çıktık . Yol boyu ikimizde konuşmadık . Eve geldiğimde Nazlı beni bekliyormuş . Gelir gelmez beni soru yağmuruna tuttu . Daha fazla kaçamıyacağımı anladım ve herşeyi anlattım . Yarın büyük gündü hem arkadaşlarım gelecekti Hemde istenecektim . Hemen bir banyo yapıp saçlarımı kuruladım ve ördüm . Tam yatacekken telefona gelen titreme ile irkildim . Mesaj ahmettendi
Iyi geceler ve bugün için teşekkürler . Yazıyordu . Hiç birşey demedim demek istemedim . Ve hemen kendimi uykunun kollarına bıraktım . Sabah kalktığımda saat birdi . Lanet edip yerimden kalktım ve hemen bir kahvaltı yaptım akşam için ne giyeceğime bakıyordum o sıra elime gelen pudra pembesi tüllü elbiseyi ve altına platform ayakkabı giymeye karar verdim . Böyle günlerde kızların heyecanlı olması gerekir fakat benim içim kan ağlıyordu . O sırada Nazlı ve güneş içeri girdi güneşi nasılda özlemiştim o sırada diğerlerinin aşağıda beni beklediğini fark ettim aşağı inip onlarada sarıldım .
Işim olduğu için onlardan müsaade isteyerek odama çıkıp üstümü giydim hafif bir makyaj yaptım ve dünden çrdüğüm saçlarımı açtım kızlar çok güzel olduğumu söylüyordu ama ben kendimi beğenemiyordum . Anneme babama ve abime o kadar kırgın ve sinirliydim ki içimdeki öfke hiç dinmeyecek ve bunu hiç unutmayacaktım . Derken aşağıdan Ahmet'in sesini duydum kızlarla birlikte aşağı indim Ahmet ve Mehmet kırk yıllık arkadaş gibiydiler yanlarına gittiğimde Ahmet kuzenim Mehmet ile arkadaş olduğunu bilmiyordum dedi gülerek .