Bölüm 31

3.4K 109 0
                                    

Latife hanımın bağırması ile irkildim , ve korktum , latife Hanımsa üzgün ve kızgın gözlerle bana bakıyordu . Kızım özür dilerim ben bir an boş bulundum . Dedi ama bu kadının sesini bile duymak istemiyordum . Hemen Konak'tan çıktım ve koşmaya başladım arkamda biri Toprak diye bağırıyordu ve bu Ahmet'in sesiydi olanlarda onun bir suçu yoktu ama genede sinirliydim ve kalbini kırmak istemiyordum . O yüzden daha hızlı koşmaya başladım ve kahretsin çıkmaz sokağa girdim . Ahmet'te bende soluk soluğa kalmıştık . Ahmet sert ve sinirli adımlarla yanıma yaklaştı .
Ne yapıyorsun sen Toprak delirdin mi sen?
Cevap vermedim ve olduğum yere çöküp ağlamaya başladım . Ahmet'te hemen yanıma geldi ne oldu Toprak biri bir şeymi dedi yoksa?
Ha-hayır .
Neden ağlıyorsun o zaman evdende deli gibi çıktın .
Ahmet ben o eve gitmek istemiyorum lütfen beni oraya götürme .
Tamam güzelim tamam gel seni bağ evine bırakayım bende şirkete gidip geleyim .
Tamam . Dedim ve arabaya doğru ilerledim latife hanımın bağırışı kulaklarımda yankılanıyordu . Ikimizde konuşmuyorduk ve bu benim sinirimi bozuyordu , bağ evine geldiğimizde ahmetten anahtarı aldım ven eve girdim , latife hanım nasıl böyle bir şey yapmıştı hala anlamıyordum . Oysa kötü bir şey dememiştim . Bu düşüncelerden uzaklaşmak için mutfağa girdim pasta ve kurabiye yapacaktım ve bütün malzemeler vardı önüme önlük giyip önce kurabiyeyi sonrada pastayı yaptım bunları yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile , kapının çalması ile irkilmem bir oldu gelen Ahmetti , elinde bir kaç tane torba vardı sanırım hazır yemek almıştı zaten Bende çok açtım hemen torbaları alıp mutfağa gittim , paketleri açıp tabaklara koydum , kurabiye ve pastada koydum Ahmet'te bende büyük bir açlıkla yiyorduk . Yemekten sonra mutfağı toplayıp salona geçtim , Ahmet dayanamayıp sordu .
Bugün Konak'ta ne oldu Toprak?
Hiç bir şey .
Bir şey olmasa o şekilde Konak'tan çıkmazdın hem çok ağladın .
Yok bir şey Ahmet !
Var bir şey işte !
Annen Bana bağırdı oldu mu?
Ne neden bağırdı?
Orasını boşver
Ne demek boşver toprak bak sen söylemezsen ben gider öğrenirim .
Sara ..
Ne alakası var sarayla .
İspanya'da birine aşık olmuş annesine söylemiş oda onay vermemiş ve okulunu bitirmesini istememiş bende bunu konuşacaktım ama ..
Anladım .
Ahmet saraya sakın kızma lütfen .
Saçmalama toprak neden kızıyım?
Bilmem hani Abi'sin ya ondan yani .
Aşkın önünde kimse duramaz Toprak ,bunu en iyi annem bilir .
Nasıl yani?
Annem Mardinli değil istanbullu , babamla da istanbulda tanışmışlar , aileler istememiş evlenmelerini ama birbirlerini çok seviyorlarmış kaçmışlar Sonra aileler falan araya girmiş ama bakmışlar ayrılmıyorlar onlarda bırakmışlar .
Anlamdım .
Konağa gidelim mi yoksa burada mı kalalım?
Burada kalalım .
Tamam canım .
---
Sabah erkenden kalkıp konağa gittik latife hanım bahçede oturuyordu , bu saatte zoru ne bu kadının . Beni görünce hemen yanıma geldi , Ahmet'ide yanımda gönderdi , pişman gözlerle suratıma bakıyordu özür dilerim kızım . Dedi bende önemli değil latife hanım diye geçiştirdim ve odama çıktım , Ahmet gene şirkete gidecekti ve akşam yemek vardı akşama kadar ne yapacaktım ben .

Çok sıkılmıştım saat daha üçtü odadan çıkıp latifen hanımın yüzünü görmek istemiyordum , o yüzden odamda kalmak daha mantıklıydı .

Duşa girip çıktım ve saçlarımı sardım , yüzüme maske yaptım , sonra kitap okumaya başladım yarım saat geçtikten sonra yüzümü yıkadım ve saçlarımı ördüm iyice mayışmıştım sonunda dayanamadım ve kendimi uykuya bıraktım .

--
Uyurken Ahmet'in bağırtısıyla uyandım . Yanına gittiğimde leş gibi alkol kokuyordu .
Neden içki içtin sen?
Senin yüzünden .
Ne?
Senin yüzünden içtim , seni seviyorum ama sen bunu görmüyorsun!
Ahmet bağırma lütfen !
Gel buraya dedi beni kendine çekti her ne kadar onu itemeye çalışsamda gücüm yetmiyordu sonra beni duvar ve kendi arasına sıkıştırdı ve öpmeye başladı , dişlerimin arasından Ahmet yapma dedim ama beni duymuyordu bile üstümde ne var bir çırpıda çıkardı ve kolumdan tuttuğu gibi yatağa attı kaçmaya çalışsamda Ahmet'in güçlü kollarından ayrılmıyordum , sonra kulağıma yaklaşıp bunu sen istedin toprak dedi nefesi iğrenç kokuyordu , sonra ise birden içime girdi .. Kahretsin korktuğum şey başıma gelmişti Ahmet bana tecavüz etmişti ..

TÖRE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin