Probudil jsem se ráno a pořád jsem slyšel jak táta hraje formule. Dneska jsem se vůbec nevyspal. Po asi 5 minutách převalování jsem vstal z postele. Vzal jsem si nějaké černé džíny, bíle tričko a světle modrou mikinu Lehce jsem si učesal vlasy a vyčistil si zuby. K snídani jsem si dal chleba s máslem a připravil jsem si svačinu. Do krabičky jsem dal okurku a chleba z máslem. Vzal jsem si tašku, mikinu, boty a vyrazil jsem.Na zastávce jsem potkal Kate. Měla červenou sukni a modré tričko. Nosila brýle a měla dva culíčky, jeden modrý a druhý červený. Lehce se na mě usmála a šla za svým bratrem Billem který byl v prváku. Já jsem byl v třeťáku.
Když autobus konečně přijel sedl jsem si až úplně dozadu. Vedle mě si sedl nějaký malí týpek. Vypadal, že se mě celkem bojí. Cesta trvala asi 10 minut. Po třech zastávkách jsem vystoupil z autobusu. Dream se Sapnapem už čekali před školou. Navzájem jsme se pozdravili a šli do školy.
Škola proběhla celkem rychle jelikož nám dvě hodiny odpadli. Dneska jsem vůbec nemluvil neměl jsem chuť. Sapnap s Dreamem šli ještě do kavárny, ale já jsem sešel projít sám.
Autobusem jsem dojel k jednomu parku který je celkem blízko k mému domovu. Je to celkem malí park a nic moc tu není, ale na odpočinek mi to stačí. Sedl jsem si na lavičku a vzpomněl jsem si jak jsme tu s mamkou pouštěli draky. To je už navždy pryč. dal jsem si hlavu do dlaní a potichu začal vzlykat. Jsem na dně. Dnes jsem nic nevypil ani nesnědl a za celý den jsem řekl tak 1 větu.
Najednou ke mě někdo přišel a sedl si vedle mě. Rychle jsem se na něj podíval. Byl to tak 20 letý černovlasý kluk. Rozhlédl jsem se kolem sebe a uviděl dalších 6 kluků.
,,chtěli by jsme tě rozveselit" řekl jeden a podal mi ruku
Chvíli jsem se rozmýšlel, ale potom se ho chytil a on mě postavil na nohy. Vzali mě mezi sebe a někam jsme šli. Bylo mi úplně jedno kdo jsou zač třeba ať mě zabijí vždyť to je jedno. Došli jsme do nějakého baru kde jsme si sedly na barové stoličky.
,,čus chlapy a kdo je sakra tahle chcíplotina" řekl potetovaný chlápek za barem a ukázal na mě
,,dej nám nějakou whisky 10 krát" řekl nějaký kluk s červenými vlasy
O něčem si tam začali povídat, ale potom se přede mnou objevili tři panáky whisky. Všichni se na mě podívali. Moc jsem o tom nepřemýšlel a na ex jsem dal všechny 3. Lehce se mi zvedla nálada a řekl jsem baristovi ať mi dá něco silnějšího. On se jen usmál a dal mi vodku. Vypil jsem jí taky na ex.
Po chvíli jsem měl měl v sobě tolik alkoholu jako nikdy v životě. Myslím, že oni už taky něco měli, ale mě se nikdo nevyrovnal. Potom mě někam vzali. Byl to sklad kde byli celé flašky. Vzal jsem tequilu a začal ji pít přímo z flašky. Začala se mi strašně motat hlava, ale dělalo mi to dobře. Flašku jsem dal do ruky hnědovlasýmu týpkovi a začal jsem tancovat.
,,počkej počkej, na tom pódiu je místo" řekl jeden a vzal mě do šatny. Vzal jsem si tam croptop a upnuté kraťasy.
Vyšel jsem na podium a začal jsem tancovat u tyče. Dřív jsem dělal pole dance takže mi to sakra šlo. Tančil jsem tam tak půl hodiny, ale potom jsem už šel do šatny. Přišel za mnou ten nejvyžší z nich. Měl až takové černé oči, ale to bylo možná z toho pití. Dnes jsem toho vypil fakt hodně. Chytil mě za bradu a lehce mě pleskl přes zadek. Přitiskl mě ke zdi a ruce mi dal nad hlavu. Byl těsně u mě a já čekal co se bude dál dít, ale potom na něj někdo zavolal. Myslím nějak Luco.
,,byl si fakt sexy doufám, že se ještě někdy uvidíme, sami" řekl potichu, pustil mě a odešel.
Já jsem se převlékl a taky odešel z šatny. Uviděl jsem toho vysokého jak si povídá s tím klukem s červenými vlasy.
,,tak já už půjdu" řekl jsem a všichni se na mě podívali
,,počkej někam tě odvezeme" řekl ten vysoký
Šly jsme společně do nějakého auta. Jel se mnou ten vysoký, ten červenovlasý a ještě nějaký malí. Čekal jsem, že půjdu sedět dozadu, ale vzali mě dopředu. Řídil ten vysoký
,,tak kam to bude" řekl a nastartoval
,,****** street 64" řekl jsem a opřel hlavu o okýnko
Cestou jsem se dozvěděl, že mu je 20 a že se jmenuje Lucas a taky mi dal svoje číslo a já mu dal svoje. Zjistil jsem ještě, že ten červenovlasý se jmenuje Morty a tem malí je Donnie. Vystoupil jsem auto a Lucas na mě ještě mrknul očkem a odjel. Třikrát jsem stačil spadnou, ale konečně jsem došel ke dveřím. Odemkl jsem a vstoupil do domu. Byli 2 ráno a táta asi už spal. Opřel jsem se o stěny abych nespadl. Hrozně se mi motala hlava a nemohl jsem chodit. Bylo mi tak strašně na blití. Rychle jsem vyběhl do koupelny při čemž jsem 4 krát spadl. Naštěstí jsem se stihl trefit do záchoda. U záchodu jsem asi dvě hodiny jen blil.
Konečně to tak nějak skončilo. Byli 4 ráno a já jsem už neměl energii nikam chodit. Prostě jsem si lehl na zem v koupelně a usl.
Ráno jsem se probudil a šíleně mě bolela hlava. Přes celý včerejší večer jsem měl jedno velký okno. Absolutně nic jsem si nepamatoval. Jen to, že jsem někde seděl na lavičce. Příprava do školy mi trvala tak 2 krát pomaleji takže jsem se ani nestihl nasnídat a k svačině jsem měl jablko.
V autobuse mi napsal nějaký Lucas. Kdo to sakra je a jak zná moje číslo? Otevřel jsem chat
Lucas
posílám fotky a doufám, že někdy dokončíme to co jsme včera začali😏
Rozklikl jsme si fotky které mi poslal. Sakra! Byl jsem tam já jak piju whisky, vodku, tequilu a další alkohol potom já jak tančím v croptopu pole dance. Co jsem to sakra zase udělal. Akorát autobus zastavil před školou. Dnes tam čekal jen Dream. Došel jsem k němu a on zvedl hlavu.
,,jak bylo včera?" zeptal se opatrně
, eh,hrozně" řekl jsem
,,pročpak?" nic jsem neříkal a jen jsem mu ukázal fotky které mi Lucas poslal, samozřejmě až na tu s pole dance.
Dream se usmál.
,,kdo je Lucas?"
,,j-já nevím, vůbec nic nevím" řekl jsem povzdechl si
,,to nevadí Georgi hlavě, že jsi v pohodě" řekl a přesně v tu chvíli přišel Sapnap.
Všichni tři jsme vešli do školy. U skříněk jsem uviděl Karla a Quackityho spolužáci, ale z jiné třídy a taky celkem dobří kamarádi. Do třídy chodím jen s Sapnapem a Dreamem. Potom v B je Karl a Quackity a v C je Bad. Dnes je první hodina chemie.
Učebna Chemie byla úplně na druhé straně školy. Skoro jsme na hodinu nestíhali, ale nakonec jsme přišli do učebny přímo před učitelkou.
Probírali jsme nějaké chemické látky a já vůbec nedával pozor, Dream na to byl asi úplně stejně. Najednou mi někdo napsal.
Lucas
Kdy ti končí škola? Mohli by jsme si popovídat.
Do prdele, chce mě nějakej týpek kterého jsem znal tak 4 hodiny. Chtěl jsem odložit mobil zpátky, ale Lucas poslal ještě fotku.
Byl tam on bez trička. Měl krásně vyrýsované svaly. Celkem sexy.. teda co. Ne Georgi! NE NE NE. Prostě jsem na holky. Klikl jsem na fotku a stiskl tlačítko odstranit.
Přihlásil jsem se a zeptal se jestli můžu na záchod. Učitelka kývla a já tedy šel.¨
Máme nad 1K slov jejjj. Pijte a jezte
A
Hlasujte
1285 slov
Publikováno: 2.listopadu 2021
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...