Pohled Dreama
Probudil jsem se na mém celkem tvrdém gauči. Dnes jsem se vůbec nevyspal. Večer jsem přemýšlel jestli půjdu k Gogymu, ale nakonec jsem se rozhodl pro gauč.
Nechtěl jsem aby George napadlo, že k němu něco cítím. Což vlastně pořádně nevím ani já. Nevím jestli jsem na kluky. Nevím jestli jsem na holky. Nevím jestli jsem jen na Gogyho, ano myslel jsem si, že mám jasno, ale teď v tom zase mám zmatek.
,,dobré ráno" uslyšel jsem právě tu osobu, která mi solidně pate myšlenky.
,,dobré" posadil jsem se a podíval se na George.
Nevypadal úplně nejlíp. Měl rozcuchané vlasy a pod očima se mu rýsovali tmavě kruhy. Měl na sobě stále tu mikinu, mojí mikinu.
Sedl si na gauč vedle mě a hlavu zaklonil dozadu. Zavřel oči a vydechl. Usmál jsem se a vstal.
,,co si dáš k snídani?" zeptal jsem se a otevřel lednici.
,,nemám hlad" řekl George a já zvedl obočí.
Zavřel jsem lednici a podíval jsem se na ně. George koukal do mobilu a nejspíš projížděl Instagram.
,,naposledy jsi měl včerejší oběd a to celkem malou porci, musíš mít hlad" řekl jsem a George se na mě podíval.
,,fakt nemám hlad" namítl George.
,,Gogyy, něco musíš jíst"
,,však stejně skončím znovu na hajzlech a budu blít celý dopoledne" najednou o dost zvýšil hlas a já se lehce zarazil.
Tuhle reakci jsem nečekal. George se taky lehce zarazil, odvrátil pohled a lehl si.
,,promiň" řekl potichu.
,,v-v pohodě nebo...nemáš se za co omlouvat"
Nevěděl jsem jak reagovat.
,,dobře ch-chápu, že nechceš nebo se spíš bojíš něco sníst, ale něco malého bys možná..možná mohl sníst" řekl jsem a George se zpátky posadil.
Bylo vidět, že je hodně ve stresu.
,,nechci nic jíst" třepal se mu hlas a mluvil velmi potichu.
Podíval jsem se do země a zpátky na George. Nevěděl jsem co dál říct. Fakt potřebuje jíst ale, jak ho mám přesvědčit.
,,promiň" špitl znovu George.
,,nemáš se za co omlouvat" řekl jsem a George se podíval do země.
,,je to v pohodě" řekl jsem a George se na mě podíval.
,,nechceš fakt ani nějakou sušenku, ta by ti nemusela nic udělat" navrhl jsem, ale bylo vidět, že se to Georgovi nelíbilo.
,,nemám chuť" řekl, vstal a odešel do koupelny.
Povzdechl jsem si a znovu otevrel lednici. Vytáhl jsem sýr a chleba a udělal si sandwich. Hodil jsem ho do plastového pytlíku zavázal a položil do tašky s tím, že ho sním o přestávce.
Měl jsem na sobě úplně stejnou mikinu jak George, ale nosil jsem ji už celkem dlouho takže jsem si vzal nějakou klasickou bílou. Koukl jsem se do zrcadla a rukou si lehce učesal vlasy.
Nejvíc sexy jsem.
Zabalil jsem si všechny učebnice do školy a tašku hodil ke dveřím.
,,můžeme Gogy?" zařval jsen směrem ke koupelně.
,,asi jo" křikl na mě zpátky a otevřel dveře.
Tu mikinu si nechal, ale dal si přes hlavu kapucu. Díky vlasům mu moc nebylo vidět do obličeje, což nejspíše bylo správné.
S rukama v kapsách sešel dolů po schodech a vzal si tašku, která byla vedle gauče.
,,můžeme?" zeptal jsem se
,,hm" odpověděl rychle Gogy a já otevřel dveře.
Yees, ještě jsem to stihla vydat :d.
540 slov
Publikováno: 10.dubna 2022
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...