Pohled George
,,ehm...no..potřeboval bych.um..u někoho přespat..d-dnes" řekl jsem a Dream se usmál.
,,dobrě Gogy, u mě jsi výtán" řekl Dream a položíl mi ruce na ramena.
,,Dreame, p-prosím neříkej mi tak" řekl jsem a ruce mi schodil.
,,ale Gogy, proč máš takovou náladu" řekl potichu.
,,neříkej mi tak!" vykřikl jsem a on se zarazil.
Nikdy jsem na něj neřval.
,,pojď" řekl a vyšel k parkovišťi.
Oba dva jsme nasedli do Dreamova auta. Dream nastartoval a vyjel. Opřel jsem se o okno a koukal na Londýn.
Pohled Dreama (konečně)
Seděl jsem na gauči a koukal na Gogyho obličej. Vůbec jsem nevnímal film, který jsme si pouštěli.
,,um nemáš hlad?" řekl jsem se a on sebou trhl.
,,eh n-ne ani ne" řekl a mě to přišlo divný.
Dnes jsem ho neviděl ani jednou jíst.
,,co si dneska jedl?" zeptal jsem se.
,,emm ráno jsem měl...vajíčka a...určitě ještě něco" řekl a otočil se ke mně zády.
Neřekl bych, že něco jedl.
Vstal jsem z gauče a šel do kuchyně. Otevřel jsem lednici, vzal dva toustový chleby a mrsknul na ně šunku. Hodil jsem je na gril a zaklapl.
Jak už byli skoro černý vzal jsem je a hodil je na talíř. Okolo jsem pokládal papriku a okurku. Vzal jsem talíř a položil ho na stůl před George.
,,um d-díky" řekl a vzal si toust.
,,děje se něco?" řekl jsem a on sebou trhl
Jen se na mě podíval a záporně zakýval hlavou. Sedl jsem se vedle a znovu se na něj začal koukat. George mě nejspíš vůbec nevnímal, jelikož se díval jen na film a při tom papal svůj toust.
,,ehm a kde budu spát?" zeptal se
,,můžeš jít do mého pokoje a já se vyspím na gauči" řekl jsem a on přikývl.
,,t-tak já už půjdu spát" řekl a já se podíval na talíř.
Pořád tam zbýval jeden toust.
,,ještě sněz tohle" řekl jsem a ukázal na toust.
,,né já už nemám hlad" řekl a zvedl se z gauče.
,,sněz to" řekl jsem víc důrazným hlasem.
,,D-Dreame já už fakt nemám hlad" řekl a udělal krok vzad.
,,prosím Gogy" řekl jsem, ale pak jsem si to uvědomil.
,,do prdele neříkej mi tak!" vykřikl a odeběhl po schodech nahoru.
Tak to jsem posral. Eh..no a co teď.
Nevěděl jsem co dělat. Jen jsem tam stál a zpracovával co se stalo.
Pohled George
Nechtěl jsem aby mi tak říkal, říká mi tak Lucas, jenže on prostě nepřestane.
Vážně Dreame? Musíš to pořád dělat. Neustále se mnou flirtovat a provokovat mě? Vážně ti to do prdele stojí za to?
Bouchl jsem do stěny a opřel se o ní.
Jen si se mnou hraje. Jsem jen debilní hračka....proč mi na něm vůbec tak záleží? Je pro mě něco víc než kamarád? Je to vůbec kamarád?
Z mého přemýšlení mě vytrhl zvuk dveří.
,,Georgi..um já-" začal Dream
,,Dreame běž pryč prosím" řekl jsem a on se koukl do země.
Čekal jsem, že půjde pryč, ale on za sebou jen zavřel dveře a přišel ke mě.
,,D-dreame běž" řekl jsem roztřeseným hlasem.
,,ty se mě bojíš?" zeptal se a podíval se mi do očí.
,,myslíš si, že bych ti kurva něco udělal, chci tě chránit, dát ti to nejlepší" řekl dřív než jsem stihl cokoliv udělat.
,,Georgi, dneska na tom test-"řekl a já sebou trhnul.
,,Dreame běž!" vykřikl jsem a on zavřel oči, otočil se a pomalu odešel
Sedl jsem si na postel a zhluboka dýchal. Dal jsem si hlavu do dlaní. Najednou mi začal v kapse zvonit mobil. Jestli je to Lucas tak jsem v prdeli. Vyndal jsem mobil z kapsy. Byl to Lucas..Hned jsem mu to zvedl.
,,kde do prdele seš!"hned vykřikl.
,,e-ehh kamarád chtěl a-abych u něj přespal" řekl jsem.
,,hm..super..doufám, že jsi nezapomněl na svůj každodenní úkol zítra do skontroluji" řekl a tím náš hovor ukončil.
Nožík, který mi dal Lucas jsem měl schovaný v tašce do školy. Ta byla bohužel vedle gauče pod dohledem Dreama. Bude trapný se po naší hádce, či co to bylo jen tak ukázat dole a dělat jakoby nic. Budu to nejspíš muset udělat v noci a doufat, že nevzbudím Dreama, to by se všechno posralo.
Probudil jsem se okolo třetí ráno přesně tak jak jsem chtěl. Zvedl jsem se z postele a zjistil, že v pokoji je dost velká zima. Porozhlédl jsem se po pokoji a uviděl pootevřené okno. Přišel jsem k němu a zavřel ho.
Opatrně jsem otevřel dveře od pokoje tak aby nevydali žádný zvuk, což se povedlo. Po špičkách jsem sešel schody a pomalu se doplazil ke gauči. Ještě před tim než jsem začal šmátrat v batohu zastavil jsem se u Dreama.
Měl jen boxerky. Sledoval jsem každou část jeho svalnatého těla. Jeho břicho se pravidelně zvedalo. Rty měl lehce pootevřené. Sáhl jsem mu na hrudník a začal jsem po něm předjíždět. Dream začal občas vzdychat. Sjel jsem na jeho vypracované břišní svaly. Na chvíli jsem se zarazil, ale potom jsem celou dlaní zajel pod boxerky.
,,ahhh" vzdechl najednou Dream dost hlasitě.
V břiše se mi rozlétli motýlci. Jedním prstem jsem mu přejížděl po podbřišku a Dream stále teď né už tak hlasitě vzdychal. Nechtěl jsem aby přestal bylo to božské. Chtěl jsem tohle slyšet furt.
Najednou se Dream lehce zavrtěl.
Tak jo Georgi stačí už tak jsi ho dost ošahal.
Neposledy jsem mu přejel palcem po spodním rtu a potichu se přesunul k mé tašce do školy.
Reálně jsem si řekla, že tahle kapitola bude taková pohodička odpočinek a vzniklo z toho pomalu znásilnění :d.
949 slov
Hlasujte
Publikováno: 12.prosince 2021
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...