Pohled George
Probudil jsem se na gauči vedle Dreama, který stále spal. Nejspíš jsme oba dva usnuli při hrozně zajímavém filmu. Opatrně jsem se zvedl a vypl televizi. Vyšel jsem schody a zamířil přímo k posteli. Svalil jsem se na ní a vydechl.
Byl jsem unavený a deprimovaný. Tenhle týden byl snad nejhorší v mém životě.
Co když už přijde Ralf? Co když zase něco podělám.
Už zase se mi začínali klepat ruce a špatně se mi dýchalo. Zase jsem pomalu začínal brečet jak malé děcko. Už zase.
Co si o mě musí Dream myslet. Jsem jen bezmocná troska. Pořád řvu jak malej harant..
,,Georgi?" zeptal se povědomí hlas.
Dreamův hlas samozřejmě. Teď se to fakt nehodí. Zkousnul jsem si spodní ret a posadil se. Do očí mi udeřilo pronikavé světlo z chodby. Dream zavřel a sedl si na postel vedle mě.
,,v pohodě?" slyšel jsem jakou má starost.
Nemohl si nevšimnout mých červených očí. Snažil jsem se uklidnit a celkem mi to šlo, ale jak jsem otevřel ústa všechna moje klidnost vyprchala.
,,co když tam bude Ralf" dost se mi třásl hlas a do očí se mi znovu dostávali slzy.
,,tak tam bude, slibuji ti, že se ti nic nestane" řekl Dream a obejmul mě.
Zabořil jsem se do jeho objetí a stiskl ho.
Je to normální, ne? Tohle dělají kamarádi, ikdyž nevím jestli chci být jenom kamarádem. Ne, nechci vím to ještě, ale Dream....Nejspíš by se se mnou potom přestal bavit, pak by mě vykopl z baráku a pak by jsem neměl nikoho. Není to nemoc to, že jsem na kluky, přeci jen neznám tolik lidí, kteří jsou na tom stejně jak já, kromě tý debilní Lucasovi party.
,,v pohodě?" zeptal se znovu Dream a odtáhl se ode mě.
Já jen přikývl a Dream se usmál.
,,chceš něco k večeři?" zeptal se Dream.
Po celém dni učení jsem už nebyl ničeho schopný a únava mě přemáhala.
,,asi už půjdu spát" řekl jsem a hned potom si zývl.
Dream se pousmál.
,,dobrě, tak dobrou" řekl a zavřel dveře.
Pousmál jsem se. Všiml jsem si, že mám pořád na sobě Dreamovu mikinu. Ten smajlík se mi začínal líbit.
Zatím jsem nikdy moc neřešil v čem jdu spát takže jsem asi 3 dny spal ve stejném oblečení. No, nevadí.
Byl jsem fakt unavený takže jsem jen spadl do postele a usnul.
Nestíhám vydávat kapitoly, ahh. :(
408 slov
Publikováno: 4.dubna 2022
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...