_5_

533 43 4
                                    

Pohled George

Chvíli jsem tam ještě jen stal a zpracovával co se stalo, ale potom jsem vyrazil zpátky za Dreamem a Sapnapem. Dream už stal u auta a probodával mě pohledem. Chtěl jsem jen rychle nastoupit a už se o ničem nebavit, ale Dream mě zadržel.

,,co ti řekl" zeptal se a já rychle musel něco vymyslet.

,,ehm, že je kamarád toho Lucase a, že se se mnou Lucas chce sejít" řekl jsem a Dream nejistě kývl.

,,mohl by jsi mě svést prosím do toho parku skoro u mého domu" řekl jsem a Dream kývl.

Celou cestu jsme všichni mlčeli. Za pár minut mi Dream zastavil u parku. Rozloučili jsme se a já vystoupil z auta. Skontroloval jsem si, že Dream odjel a vyšel do parku. Ušel jsem pár kroků a někdo mě zatáhl za ruku.

Ocitl jsem se těsně před Lucasem. Konečně jsem ho viděl na živo. Ano jednou jsem ho už viděl, ale to si už nepamatuji. Naše rty byli skoro u sebe a on se lehce odtáhl. No ty vole ten je sexy! Fakt, teď jsem si už nic nemohl říct nejspíš jsem na kluky. Kurva Georgi dnes se nesmíš opít aby jsi něco nepodělal.

,,jsi ještě hezčí než minule" řekl a já zčervenal.

,,do prdele ty seš nádhernej" řekl jsem a až potom si uvědomil, že to bylo nahlas.

,,díky" řekl a usmál se.

Tak jo Georgi je to Ok asi se mu to líbilo. Žádný stress hlavě se s ním na druhým setkání nevyspy.

,,pujdeme ke mě domů, jo?" řekl a já kývl.

Nemohl jsem se přestat dívat na jeho obličej. On jen lehce zčervenal a někam vyrazil. Následoval jsem ho jako jeho pejsek. Přišli jsme k nejspíš jeho autu a nastoupili.

Cesta trvala jen chvíli a žádný trapný ticho nenastalo. Pořád jsme si povídali.

Přijeli jsme před nějaký panelák a on odemkl. Výtahem jsme dojeli do 5 patra a přišli ke dveřím. Zase odemkl a konečně jsem viděl jeho byt. Naskytl se mi pohled na úzkou chodbu, která vedla tak 4 metry rovně. Na pravo byli 1 dveře a na levo 2.

,,Takže tady je obývák s kuchyní" řekl a ukázal na dveře v pravo

,,a tady koupelna" řekl a ukázal na 1. dveře v levo

,,a dál je můj pokoj" řekl a šel do obýváku s kuchyní.

Šel jsem za ním a uviděl ho jak sedí na gauči před televizí. Poplácal na místo vedle něj a já si tam sedl.

,,tak jak bylo ve škole" řekl a otočil se na mě.

,,eh hrozně" řekl jsem

,,pročpak?" zeptal se a já se snažil nerozbrečet.

,,víš před pár dny mi zemřela matka a tak ještě pořád nejsme úplně v pohodě. No a měli jsme chemii a učitelka mě poslala k tabuli a ja ničemu nerozuměl. Místní třídní šikanátoři si ze mě dělali prdel no a já se naštval a jednomu z nich hodil křídou do huby a a" začalo se mi to celé vybavovat

,,a on se začal dusit a potom ho odvezla sanitka *popotáhnutí*" řekl jsem a lehce se rozbrečel

,,já, já nevím co se mnou udělají a co se mnou udělá táta" řekl jsem a rozbrečel se víc

,,to bude dobrý Gogy" řekl Lucas a obejmul mě.

Začal jsem brečet do jeho hrudníku. Schválně jsem mu neřekl, že mě potom zmlátili aby si nemylsel, že jsem nějaký chudáček který se ani neumí bránit.

Lucas mě pevně chytil a nadzvedl mě. Hodil pod mě deku a do ní mě zabalil jako kebab. Pustil nějaký film a přinesl mi horkou čokoládu.

,,už bude dobře neboj" řekl a já se k němu přitulil.

Jak jsem dopil horkou čokoládu usnul jsem a probudil se až v jeho posteli. Budík ukazoval 5:16 a když jsem se otočil uviděl jsem Lucase jak spí vedle mě. Všiml jsem si, že na sobě nemá triko a nad perinou bylo vidět jeho svalnaté tělo.

,,budeš na mě koukat ještě dlouho, Gogy?" řekl a otevřel oči.

Já totálně zčervenal a on se usmál. Vstal z postele a odešel. Po chvilce jsem taky vstal a přišel do obýváku. Lucas byl v kuchyni a něco tam krájel. Sedl jsem si na gauč a on poc chvíli přišel s chlebem se sýrem a šunkou.

Jeden talíř su nechal a druhý mi podal. Zapl zprávy a já je vůbec neposlouchal. Jen jsem se koukal na jeho svali, které bohužel byli schované pod černým tričkem.

,,jdeš dnes do školy?" zeptal se a já přikývl.

,,odvezu tě, dobře?" řekl a já znovu přikývl.

Po snídani jsem se šel do koupelny kde si vyčistil zuby a nějak se oplách.

Lucasovi jsem řekl, že můžeme jet a tak jsme sli do auta.

Noo hned přespání

Malém jsem na tuhle kapitolu ZASE zapomela. Už jsem si tak hezky ležela v posteli a najednou uuuu počkat.

Hlasujte!!!

801 slov

Publikováno: 5.prosince 2021

You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat