Pohled George
Seděli jsme v lavici a čekali na hodinu. Jelikož to vypadalo, že Dream se pravě moc nevěnuje realitě, ale spíš instagramu tak jsem opatrně vytáhl papírek z kapsy a rozbalil ho.
Víš, že jsi jen nicka. Jak si můžeš myslet, že se s tebou Clayton baví hm?
Ještě jednou jsem si ho přečetl. Nějak mě to neuráželo, vždyť má pravdu. Papírek jsem zahodil do koše za námi a v tu chvíli zazvonil na hodinu. Učitelka nakráčila do třídy a její dlouhá červeno, zeleno hnědá sukně vlála za ní.
,,tak třído dnes si napíšeme malinký testík" řekla a sedla si na židli.
,,hej ehm ty pojd to rozdat" řekla a papírama ukázala na Kristiana.
Kristian vzal do ruky papíry a začal rozdávat. Na lavici nám přistál papír s asi 10 úkolama.
,,no jako co vám mám k tomu asi jako říct. Prostě včera jsme to probrali máte to umět, navíc je to lehký, máte na to takových 10-15 minut." řekla a já si povzdechl.
Koukl jsem se na ostatní. Všichni už tam něco vypisovali.
Co s tím asi mám dělat doprdele.
Jen jsem na to čuměl a snažil se na něco přijít. Na tom podělaným papíře nebylo jediný číslo! Opatrně a nenápadně jsem se podíval na Dreama i ten tam něco čmáral a to na tom byl většinou stejně jako já.
Jsem fakt tak vypatlanej? Ne, ne určitě tě někdo v tyhle debilní třídě na tom musí být stejně.
Začal jsem se rozhlížet po třídě, nikdo. Všichny tam alespoň něco psali. Znovu jsem se koukl do papíru.
Tak jo Georgi přemýšlej, přece to v mozku musíš mít. Notaaak alespoň něco.
To nejde do prdele! Klid klid klidu klid klid, ty to dáš. No jasný a jak asi. Jsem debilní kokot. Nicka..idiot...a navíc barvoslepej.
Georgi klid jenom bys tady vybuchl. Koukej se na ty písmena co ti to připomíná. Nepřipomíná mu to nic jelikož je to debil .
Tyto hlasy se mi v hlavě praly celý život. Nenáviděl jsem je. Nemohl jsem se soustředit a hlavě to ani nešlo zastavit.
Začal jsem konečně něco random psát do sešitu, ale rychle jsem přestal. Na test začala kapat krev. Okamžitě jsem zvedl až jsem vyprakoval propisku přímo do zad Sapnapovi. Pomalu se na mě otočil s výrazem "děláš si prdel". Chtěl jsem se pro propisku dojít, ale on jí nohou odkoupl přímo pod mě, ještě než jsem stihl cokoliv udělat. Vzal jsem jí ze země a znovu se věnoval moji ruce. Na testu byli 4 kapky rudé krve, která pomalu zasichala. Na mojí mikině na zápěstí se začali dělat červené flíčky.
Začal jsem panikařit.
Co když si toho Dream všimne? Co když si toho někdo jiný všimne?
Začal jsme dýchal lehce víc, no..možná o dost víc a hlavně rychleji. Motala se mi hlava. Neraněnou rukou jsem zakryl test a raněnou ruku jsem dal do kapsy. Rány mě začali znovu pálit a štípat. Ruku jsem stiskl v pěst a zavřel oči. Hrozně se mi motala hlava, nevěděl jsem jetsli vlastně vůbec můžu chodit.
Skušebně jsem se postavil, ale hned jsem se zpátky sesunul na zidly. Nemůžu.
Hm super a co teď do prdele. Dream ten určitě ne, Sap no heh asi spíš taky ne, ale pořád lepší než Dream. Dream by mě totiž zabil kdyby viděl moji ruku a krev. Kdo jinej je v nabídce? Hm, nikdo dobrý no.
Tak jo Georgi to zvládneš prostě se jen nakloníš a-
,,tak odevzdat" vykřikla učitelka a mě přímo pred mnou odešel plan.
Sapnap se rychle zvedl a celkem radostným krokem vyšel za učitelkou. Dream na to ještě hodil pohled a potom taky odešel. Celá třída se přesunula dopředu k učitelce, až na mě.
Co teď? Mysli, mysli, mysli.
,,ty to neodevzdáš"? Vyrušil mě Dream.
,,mohl by jsi to prosim odevzdat za mě?" řekl jsem a při tom se na něj pořád nepodíval.
,,dobrě?" řekl s lehkým uchechtnutím.
Dream byl za chvíli zpátky. Stále jsem se na něj nepodíval. Vlastně jsem se nedíval na nic, měl jsem pořád zavřené oči díky bolesti.
Dalších 30 minut jsme si jen psaly nějaký podobný příklady.
Takže...jsem úplný debil a úplně jsem zapomela vydávat kapitoly takže tu máte všechny které měli vyjít :)
823 SLOV
Publikováno: 12.prosince 2021
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...