_17_

389 30 2
                                    

Pohled Dreama

Se Sapnapem a Quackitym jsme už čekali na George před jeho bytem. Chtěl jsem tam jít, protože jsme tam stali už fakt dlouho, ale najednou se dveře konečně otevřeli. Z nich vešel kdo jiný než Gogy s rozcuchanými tmavě hnědými vlasy. Přišel k autu a sedl si do zadu k Quackitymu jelikož já a Sap jsme byli ve předu. Celkem mě mrzelo, že nemůžu být s Gogym sám v zadu, ale co už. Všichni jsme ho pozdravili a vyjeli.

Quackity si povídal se Sapnapem a já se snažil s Georgem jenže mi to moc nevycházelo. Kdykoliv jsem se otočil on byl otočený k oknu a koukal ven. Jeho odpověď netvořili ani slova natož věty. Vždy jen něco zabručel nebo kývl.

Dojeli jsme na místo. Všichni jsem vystoupili z auta a začali se rozhlížet po okolí. Tahle kavárna tu byla nová a zatím měla dobré hodnocení takže proč ne. Před námi stala malá cihlová budova s nápisem Coffee time. Otevřel jsem dveře a všichni čtyři jsme se nahrnuli dovnitř. Naskytl se nám Pohled na několik sedaček, stolků a židlí, které byli černé nebo červené. Sedli jsme si do rohu, který byl osvícen světlem, které svítilo venku oknem. V kavárně jsme nebyli samy. V druhém rohu byl jakýsi pár ženy a muže, který se právě líbal. Nevypadali na to, že by se zrovna styděli. Skoro uprostřed místnosti seděla skupinka mladých dívek ve věku tak 17-20,které si o něčem popovídali. Málem jsem si nevšiml starého pána, který seděl celý v černým vedle páru a usrkával svoje KaPuČíNo.

Hned po tom co jsem si prohlédl celou kavárnu k nám přiběhl číšník. Byl to celkem velký muž s dlouhými hnědými vousy.

,,vítejte v kavárně Coffee time co si dáte?" řekl veselým hlasem.

,,jedno Flat white prosím" řekl Sapnap jako první a číšník si to zapsal. (po český PlOcHé BíLé)

,,já taky" řekl jsem.

,,Latté" řekl Quackity jednoduše.

,,j-jestli máte tak jen horkou čokoládu" řekl George.

,,žádný problém" řekl číšník a rychlík krokem odešel za bar.

,,ty nepiješ kafe?" zeptal se Sap udiveně.

,,eh co?..Jo,jo no p-piju jenom nějak nemám..chuť" řekl George rychle a odvrátil pohled k oknu.

Sap s Quackitym se spolu začali bavit a já se občas připojil do debaty, ale většinu času jsem koukal na Gogyho, který sledoval co se děje venku. Nikdy jsem moc neuměl rozpoznávat z pohledu či očí co se děje, ale na Georgovi bylo jasně vidět, že se něco děje. Každou chvíli se díval kolem sebe jako kdyby ho někdo...sledoval?

,,tady jedno Latté a hořká čokoláda" řekl číšník a nápoje položil před Quackityho a George.

Všiml jsem si jak sebou George lehce trhl. Tohle dělat dost často. Netuším jestli ho jen prostě někdo vždy vyruší z hlubokých myšlenek nebo jestli se něčeho bojí.

Za chvilku přinesl ten samý číšník i Flat white pro mě a Sapnapa. Rozbalil jsek obal sušenky, kterou jsem měl položenou na podtácku. Byla to ta klasická čokoládová. Na dvě kousnutí jsem ji snědl a tmavě modrý obal jsem vyhodil do koše, který byl přímo vedle mě. Jako DžEnTlMeN jsem si začal usrkávat z mého kafe, které bylo stále horké.

,,a co říkáte na toho..ehm Skeppyho myslím?" zeptal se najednou Quackity po tom co všichn ochutnali svůj nápoj.

,,přijde mi pohodě jenom rozhodně nevypadá na 18" řekl jsem a lehce se uchechtl.

Skeppy, ale vážně nevypadal na 18.

,,jo to jo vypadá tak na 15." řekl Sap.

,,a co Karl, Sapnape?" ozval se najednou George.

,,ehh, co um co by m-mělo být j-je fajn t-ty ho přece taky znáš" řekl Sap koktavě a do tvářích se mu nahrnula červená barva.

,,no ty ho znáš tak...jinak" řekl Quackity a bylo vidět jak mu cukají koutky.

,,j-jak jinak! Prostě je to kámoš, dobrej kámoš" řekl Sap a začal se lehce smát, ale jeho tváře pořád zůstávali rudé.

To už Quackity nevydržel a začal se tam tlemit na celou kavárnu. Připojil jsem se k němu a viděl Sapnapa jak kroutí hlavou. Gogy na nás koukal s lehkým úsměvem.

,,a není t-to spíše...Kamarád s-s-s výhoda-výhodami" řekl jsem v zachvatu smíchu.

Quackity se začal smát snad ještě víc a Sap ještě víc zrudl. George se už taky začal smát. Sapnap se taky připojil takže po nás všichni koukali.

Jeej tak doufám, že jste si co nejvíc užili Vánoce. Kdyby se někdo ptal moje smrtící rýmička už pomalu odchází.

Dneska 700+ slov takže jaaaj.

749 slov

Publikováno: 25.prosince 2021

You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat