Pohled George
Hned jak jsme dojeli domů, vyběhl jsem nahoru do koupelny a zamkl se. Opřel jsem se o umyvadlo a podíval se do zrcadla. Po pravé straně tváře mi tekl pramínek krve. Namočil jsem si kapesník vodou a umyl si to. Vydechl jsem a šel zase zpátky do obýváku.
,,um..chtěl by jsi si i tom promluvit?" zeptal se Dream a já jen zakroutil hlavou.
,,kam si můžu dát ty věci?" zeptal jsem se.
,,nahoru ke mě do pokoje" cítil jsem teplo na tvářích.
Rychle jsem se otočil aby Dream nic neviděl. Vzal jsem igelitky a šel zase zpátky nahoru.
To spolu, jakože budeme spát? Teda né, že by mi to vadilo, bylo by to naopak dobrý, teda co? Georgi přestaň si myslet, že by jste mohli být něco víc než kamarádi, samozřejmě, že jeden z nás bude spát na gauči...
Igelitku s oblečením a učením jsem dal vedle postele a vytáhl můj laptop. Položil jsem ho na stůl a zapnul, zobrazilo se mj 28 zmeškaných hovorů od Tommyho, ups. Jak jsem mu zavolal do chvíle mi to zvedl.
,,Georgi! Bože můj, kde si sakra byl?!" ozvalo se hnedka z monitoru.
,,um..já jsem tedka nebyl chvíli doma" řekl jsem potichu.
,,nebyl doma? No..a kde si teda byl?" no a teď co říct.
,,j-já..byl jsem, byli jsme na výletě..se školou"
,,aha..tak příště něco řekni" řekl Tommy celkem naštvaně.
,,a zapni webku" dodal ještě.
Na stejno jsem oba dva zapli webku. Po tom co mě Tommy uviděl, celkem se udivil.
,,kd-kdo ti to udělal?!" vykřikl Tommy o ukázal si na spánek.
Mělo mi dojít, že si toho všimne.
,,n-ne, to mi nikdo neudělal, j-já jsem spadl" tak to je ta nejhorší výmluva kterou jsem snad mohl říct.
,,nemyslíš že ti to uvěřim? Byl to otec, že?" jen jsem přikývl.
,,a co máma?" zeptal se.
,,je mrtvá" Tommy vypadal poměrně vyděšeně a zmateně.
,,t-to mě mrzí, j-já už budu muset končit, drž se a drž se dál od táty, zase někdy zavoláme" řekl a ukončil hovor.
Jen jsem si povzdechl a vypl laptop. Šel jsem zase zpátky za Dreamem.
,,udělal jsem ti jídlo" řekl Dream hned jak mě uviděl.
,,Nemám hlad" řekl jsem jednoduše a sedl si na gauč.
Dream si přisedl ke mě.
,,uh..jen..chtěl bych se zeptat jestli mezi tebou a Lucasem je všechno v pohodě." tohle jsem nečekal.
Zároveň mi to připomnělo, že se mám u něj stavit.
,,minule, když jsem ho zmínil jsi byl celkem naštvaný" dodal ještě a já kývl.
,,j-já..ne, nic není v pohodě. J-je to ten nejhorší člověk, kterého jsem kdy potkal. Nenávidím ho, víc jak kohokoliv jiného, nedokážeš si ani představit co mi dělal a co mi nejspíš ještě dělat bude. Je to odpornej manipulátor, a-a já vůbec nechápu jak jsem na to mohl skočit" až potom co jsem v rychlosti vyblil všechny tyhle slova jsem si uvědomil, že to bylo nahlas.
Takle jsem se ještě nikdy nikomu nevypovídal. Nevěděl jsem jak Dream zareaguje. Bušilo mi srdce jako o závod.
,,c-co...co ti dělal?" zeptal se Dream opatrně.
Chvíli jsem jen seděl, ale potom jsem vyhnul mikinu. Tím jsem poukázal na svoje zakrvacené obvazy na zápěstí.
,,bože, proč..proč jsi o tom nikomu neřekl" až teď jsem viděl poprvé Dreama v panice.
Já jen pokrčil rameny.
,,tak jo, musíme to nahlásit na policii a-a ty si určitě dojdeš do nemocnice" řekl Dream a zvedl se z gauče.
,,ne, ne, ne..Dreame prosím hlavně to ne. Nikomu jsem to neříkal, protože jsem se bál, že přesně tohle řekne" Dream se na mě poněkud ustaranně podíval.
,,Georgi, ale tohle musíme nahlásit na policii" stále si stál za svým.
,,ty to nechápeš, nechápeš co by mi udělal, kdybych to řekl policii" a já zase sám nechápal kde se ve mě bere tolik odvahy všechno říct.
,,Georgi já slibuji, že se tě už nikdy ani nedotkne" Dream vypadal dost přesvědčive, ale jak někoho jako je Lucas zastaví.
Pokuď bude chtít prostě si mě najde a udělá mi život ještě horší než je teď.
,,slibuji, slibuji ti to Gogy. A navíc jetsli to řeknem policii tak tě můžou chránit i oni." vsadím se, že policie bude dělat úplný hovno.
Pokuď to nenahlásíme Lucas bude dělat to na co jsem už zvyklí, ale jestli to nahlasíme bude schopný mě i zabít. Tak počkat, mohl by ublížit i Dreamovi...
,,tak dobře řekneme to policii, ale musíš mi slíbit, že kdykoliv bude u mě Lucas a řeknu ti ať jdeš pryč, vypadneš...ano?" řekl jsem důrazněji než jsem čekal.
Dream po chvíli kývl.
,,ale půjdem tam až zítra, že ano?" zeptal jsem se pro jistotu.
,,ano"řekl jednoduše a odešel do kuchyně.
Po chvíli se vrátil s rohlíkem a šunkou.
,,dej si alespoň kousek..prosím" řekl a dal talíř na stůl přede mě.
Jen jsem se na něj smutně podíval a vzal si talíř. Dream zapl nějaký film a sedl si vedle mě. Řekl bych, že jsme ani jeden film nevnímali.
Dřív než skončil jsem měl snědený cely rohlík. Položil jsem talíř na stůl a Dream se na mě usmál.
Dobře ten jeho úsměv mi chyběl víc než jsem si myslel. Miluji ho. Teda aspoň myslím. Je to snad ten nepopsatelný pocit. Dobře, co si to nalhávám, miluji Dreama a to už dlouho jen jsem si to nechtěl připustit.
,,už asi půjdem spát ne?" zeptal se Dream a já přikývl.
Konec se blíží...
915 slov
Publikováno: 10.prosince 2022
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...