Najednou do místnosti přišel nějaký vysoký kluk. Prohrábl si vlasy a usmál se na mě. ten je tak sexy....Hej počkat Georgi na co to sakra myslíš...když jsem se vrátil do třídy učitelka mi rovnou vrazil do ruky křídu a napsala na tabuli nějaký vzoreček.
,,tak teď mi řekni co to znamená" řekla učitelka a sedla si na židli
absolutně jsem nevěděl co to sakra má být. Jen jsem stál před tabulí a dělal, že přemýšlím. Najednou po mě někdo hodil papírek a já se otočil. Uviděl jsem Ralfa jak má nohy na lavici a čumí na mě. Byl to jeden ze třídních šikanátorů. Měl černo červené vlasy, milion piersingů a žvýkačku v puse.
,,ty debile i já to umim vole" řekl a já se otočil zpátky k tabuli
,,je asi úplně vypatlanej" uslyšel jsem Grega - jeho kamarád
,,hej a jak se má tvoje máma" zařval Corry - další kamarád
tohle mě už dost nasralo. Všech pět jeho kamarádíčků se začalo smát.
,,uuu maminka je v nebíčku.....nebo v peklíčku?" řekl Ralf
Zase se začali smát. Tohle už jsem nevydržel, křída mi v ruce praskla a já ji po něm hodil. Až když jsem se otočil jsem zjistil, že jsem se mu trefil přímo do huby jelikož se smál. Najednou ho, ale smích přešel. Začal kašlat a spadl ze židle. Bouchal do země a k němu přiběhli jeho kamarádíčci. Každým nádechem se rozkašlal víc a víc. Po chvíli začal vykašlávat bílí prášek, to už tam byla i učitelka.
Já jsem na něj jen se strachem v očích koukal. Čím déle tam seděl tím míň měl síly. Myslel jsem, že za chvíli vykašle všechno nebo tak, ale on se svalil na zem. Celá zem byla od prášku a on měl bílou pusu. Nehybně ležel na zemi a já se začal třást. Pane bože co jsem to do prdele udělal!?
,,ukončuji tuhle hodinu o-okamžitě všichni ven" zařvala učitelka, ale já tam jen stál
Pořád jsem se na něj díval. Nedýchal. Najednou mě někdo násilím odvedl ven. Byl to nejspíš Dream a Sapnap. Zašli jsme na záchody a já se svalil na zem. Co sem mnou udělají, co řekne táta, co jsem to do prdele provedl, dají mě k psychologovi, co když se už neprobudí, co když jsem právě zabil člověka.
Hlavou mi proudilo tolik otázek a vůbec jsem nevnímal co mi Dream nebo Sapnap říká.
,,Georgi, posloucháš nás?" řekl Sapnap a já konečně zpozornil
Vystrašeně jsem se na ně podíval a jim došlo, že jsem absolutně mimo. Nakonec mě Dream obejmul a přidal se i Sapnap.
,,je to idiot Georgi" řekl další hlas za mnou
Otočil jsem se a stál tam Bad a nějaký týpek s černými vlasy a s modrou mikinou. To se to tak rychle rozkřiklo?!
Jen jsem se na něj podíval a dal si kolena k sobě. Hlavu jsem si dal do kolen a začal brečet. Co jsem to udělal!
,,netrap se tím, ještě nevíš co bude dál udělal si dobře" řekl Dream a podal mi ruku já jí pevně stiskl a on mě vyhoupl nahoru. Rukávama mojí mikiny jsem si utřel slzy a nasadil si kapucu.
Zbývalo nám ještě patnáct minut do další hodiny takže jsme si všichni sedli do takzvané rest zone. To je zóna kde jsou dva stoly asi šest sedaček a poblíž nejsou žádné učebny. Takových zón je tu asi pět. Právě tu kterou jsme teď obsadili tak mám nejradši. Sedám si na MOJE sedadlo. Dream, Sapnap, Karl, Quackity i Bad prostě ví, že to sedadlo je MOJE. Je tu totiž krásný výhled na ulice Londýnu.
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...