Pohled Dreama
Probudil jsem se na gauči, bolel mě celý člověk. Rozhlédl jsem se po místnosti. Na zemi byla velká kaluž průhledné tekutiny a kolem střepy. Posadil jsem se na gauč.
Je tu George? Vrátil se? Žije? Je v pořádku? Kde je Sapnap s Badem?
Ani na jednu otázku jsem neměl sebemenší odpověď.
,,Drehme?" Ozvalo se najednou z kuchyně.
Vrátil se..
Stál tam. Rozcuchaný s kruhama pod očima, ale stál. Až na to, že v ruce držel vodku a tequilu. Začal jsem si všímat jeho velmi opilého stavu.
Rozešel se ke mě, jestli se tomu vůbec dala říkat chůze. Jelikož jsem nechtěl aby se zabil o svoje vlastní nohy přišel jsem k němu a chytl ho za ramena.
,,mUžu tĚ teď aA tady ohnout?" zarazil jsem se.
I když byl opilí bylo to divný.
,,mluvíš blbosti" lehce jsem se pousmál, ale on pokračoval.
Jednou rukou mi zajel pod triko a druhou do vlasů. Víc se na mě natiskl. Stál jsem tam jak sloup přikovany k zemi. Mráz mi opakovaně přejízďel po zádech. Netušil jsem jestli to bylo díky vodce a tequile, které stále držel v ruce na mích zádech nebo jestli to bylo...vzrušení. Otíral se o mě jak o nějakou nafukovací šukací pannu. Jedná strana mi říkala ať se taky zapojím a spolupracují ale druhá - ta silnější říkala ať se okamžitě odtrhnu a vezmu mu ty lahve. Když George sjel níž do víc intimních částí udělal jsem dva kroky dozadu, nechtěl jsem pokračovat rozhodně né, když je opilí.
,,Co děLÁš?!" Vyjekl po mně.
,,Georgi dost. Vypil jsi toho víc než já za celý život a tohle by mohlo dopadnou špatně" snažil jsem se být na povrch naprosto v klidu.
Věděl jsem, že kdybych svýšil hlas nejspíš by dopadlo špatně.
,,DrAmE nekAž tO" zakňučel.
Znovu jsem k němu přišel, teď už za jiným účelem. Chytl jsem ho za obě dvě ruce a šel pomalu dozadu. Než se George stihl spamatovat zádama narazil do stěny za ním. Jednou rukou jsem mu vzal obě lahve. Druhou jsem vzal obě jeho ruce a dal je mu nad hlavu. Hned jak mu došlo co jsem udělal začal sebou mrskat.
,,Co dělÁš! PUsť mě! DěleJ, pust mě!" tentokrát na mě řval.
,,Pusť mě" řekl víc rázně a zadíval se mi do očí.
Nevěděl jsem co udělat na zem jsem nedošáhl, nemohl jsem ty lahve položit. Zároveň jsem rozhodně nemohl George pustit, jelikož teď je dost agresivní.
,,Dreame?" zeptal se známí hlas.
Otočil jsem se směrem nad schody a stal tam Bad. Všiml jsem si, že nevypadá moc dobře. Jedna půlka obličeje mu hrála všemi barvami.
,,Potřeboval bych pomoct" prolomil jsem ticho a zvedl jsem lahve do vzduchu.
Rychle seběhl schody, vzal mi lahve a položil je na stůl. George sebou začal zase cukat a tak jsem zesílíl stisk. Hned potom se zase uklidnil.
,,kam ho dáme?" zeptal se Bad jako kdyby mluvil a nějakém neposlušném psovi.
,,mám pokoj pro hosty" oznámil jsem a Bad kývl.
Přehodil jsem George přes záda a vydal se do pokoje pro hosty. Byl úplně na druhém konci chodby od mého pokoje. Bad mi otevrel dveře a já položil George na postel. Pro jistotu jsem zamkli.
Povdechl jsem si a vydal se do mého pokoje. Už, už jsem se natahoval pro kliku, ale Bad mě zastavil.
,,n-nevím jetsli tam úplně chceš. N-no víš, Sapnap je tak trochu-" uprostřed věty se zastavil a nejspíš usoudil, že to nemá cenu.
Vstoupil jsem tedy do svého pokoje a naskytl se mi nehezky pohled. Sapnap seděl na židli a před ním nejspíš Skeppy. Neviděl jsem Sapnapuv celý obličej, ale půlka mi stačila. Jeho obličej (respektivě půlku) zdobila krev se střepy. Skeppy se na mě otočil.
,,uhh a-ahoj" pozdravil s lehkým úsměvem.
Já jen zamaval. Bad se kolem mě stojícího ve dveřích protáhl a sedl si na postel. Vzpamatoval jsem se a zavřel dveře. Sedl jsem si také na postel. Druhá půlka Sapnapova obličeje vypadaka líp, neměl v ní tolik střepů.
,,J-jak se t-o stalo" vyšlo ze mě konečně.
,,nevím jestli chceš znát odpověď" řekl potichu Sap a lehce se usmál.
Ej, jsem zpět JUPI. Jakoby tahle Wi-Fi je tak brutálně na HOVNO
698 slov
Publikováno: 7. července
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...