_24_

411 41 28
                                    

Pohled George

Dream si povzdechl a odešel do kuchyně.

Utřel jsem si slzy do rukávu mikiny, kolena jsem si přisunul k hrudníku a hlavu si do nich zabořil. Bez mého svolení se celé mé tělo klepalo, dýchal jsem strašně rychle a nedalo se to ovládat.

Ovládej se, ovládej se, ovládej se.

Všechno je to moje vina. Je to moje vina za všechno můžu já.

,,Georgi" vydechl Dream a já zvedl hlavu

Přiběhl ke mě a chytil mě za obě ramena.

,,tak j-jo, nádech, výdech, nádech výdech. V klidu vše bude v pořádku nádech, výdech" uklidnoval mě Dream a já zhluboka dýchal.

Pomáhalo to. Můj dech se značně zlepšil.

,,vše je v pořádku" řekl šeptem.

Stále jsem se klepal, ale dech jsem si držel stále v normálu.

,,co se to děje?" zeptal jsem se spíše sám sebe.

Dream už mi neodpověděl a jen mě silně obejmul.

,,v pořádku?" zeptal se a odtáhl se od mě.

Já jen přikývl a vzal jsem si poslední sousto vajíček.

,, dneska by jsme mohli jít někam na jídlo. " řekl

,,to zní dobře" řekl jsem a lehce se usmál.

,,mohli by jsme třeba pozvat i Sapnapa a tak" řekl a já přikývl.

,,nepustíme si nějaký film?" nabídl jsem a Dream s úsměvem kývl.

,,tak něco vyber" řekl a já se chopil ovladače.

Mezi tím co Dream šel dělat popcorn vybral jsem Jumanji.

Hodil jsem do sebe poslední popcorn a film právě končil.

,,akorát, už je čas na oběd. Jde s náma Sapnap, Bad a Skeppy. " řekl Dream a už pomalu šel nahoru, nejspíše aby se převlíkl.

Pohled Dreama

Když jsem byl s mým outfitem spokojený vzal jsem ještě jednu úplně stejnou mikinu jako mám na sobě pro George. Byla celá černá a uprostřed byl jednoduše nakreslený bílí smajlík (co mi to asi připomíná :0).

,,hej!?" vykřikl George po tom co mu mikina přistála na hlavě.

,,vem si ji na sebe" řekl jsem s velkým úsměvem.

,,co? Proč?" řekl nechápavě Gogy a otočil se na mě.

Hned jak uviděl stejnou mikinu na mě jako tu kterou držel v ruce, usmál se a pochopil. Hned jak si ji vzal dostal jsem záchvat smíchu. Mikina mu sahala skoro až po kolena a rukávy mu byli hrozně dlouhý.

,,no tak nic, budeš si muset počkat až vyrostou" řekl a začal si sundavat mikinu.

,,žádný takový!" vykřikl jsem a přiběhl k němu.

Chytil jsem ho za spodek mikiny a stáhl jí spátky.

,,můžeme jít" řekl jsem a on se zasmál.

Tak mi chyběl jeho smích. Jeho úsměv, jeho hlas. Nevím co se s ním děje, ale myslím, že to není u konce. Mohl mu ten..Lucas ublížit. Co když to byl on.

,,tak jedem?" vyrušil mě George.

,,eh, j-jo jasně" rychle jsem se vzpamatoval a nastartoval auto.

Dojeli jsme k restauraci a vystoupili z auta. Celou cestu jsme si povídali o tom co si ten druhý dá k jídlu. Z normální konverzace o jídle se stala hádka o tom jestli ananas na pizzu patří nebo ne. Já byl za absolutní NE. Hádka byla ukončena tím, že jsem málem přejel na přechodu nějakou starou paní.

Vstoupili jsme do restaurace s tím, že jsem Georgovi velmi gentlemansky podržel dveře a on mi poděkoval protočenýma očima. Restaurace byla plná kromě dvou malích stolů v rohu. U okna jsem hned poznal Sapnama v červeno černé mikiné, Bada v černém triko a Skeppyho v modro bíle mikině.

,,tady jsou ty naše dvě hrdličky" uchechtl se Sapnap a George lehce zčervenal.

,,Hezký mikiny" podotkl Bad.

,,to je snad samozřejmost, když jsem je vybíral já" řekl jsem pyšně a všechni se zasmáli.

,,dobrý den máte vybráno?" zeptal se číšník.

,,ještě chvíli" řekl Sap a teprve teď si všichni začali brát jídelní lístky.

Mám tu další otázku pro vás. Patří ananas na pizzu??? Za mě NE.

-PS: Nějak úplně debilně se mi přeházeli kapitoly takže to musím nějak (nevim jak) opravit.

Hlasujte

650 slov

Publikováno: 5.února 2022

You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat