Pohled Dreama
Zaparkoval jsem před mým domem a uviděl u dveří dvě postavy. Rozpoznal jsem Bada a...Sapnapa. Oba dva se ke mně rozběhli. Vystoupil jsem z auta a Sapnap mě okamžitě obejmul. Nejdříve jsem tam je stal jak sloup, ale potom jsem mu ho opětoval.
,,prosím, zapomeň na to" vydechl, ale stále se neodtahl.
Věděl jsem na co naráží, na ten den v baru.
,,v pohodě" řekl jsem a podíval se na něj.
To už zanámi byl Bad. Špatně se mi dýchalo, klepal jsem se. Tenhle pocit jsem nikdy nezažil.
,,pojďme dovnitř" řekl Bad a já i Sap jsme přikývli.
Vyndal jsem z kapsy klíče a odemkl. Hned jak jsem otevrel dveře sedl jsem si na gauč a přitáhl si kolena. Už jsem to nemohl udržet, po tváři mi jedna za druhou stékali slzy.
,,j-je je to m-moje vina, celý p-prostě všechno je moje vina" mluvil jsem rychle a potichu.
Cítil jsem jak se kolem mě gauč prohnul.
,,Dreame, nic si nevyčítej jasný, není to tvoje vina" řekl Sapnap důrazným hlasem.
,,není to ani Georgova vina" dodal Bad.
Sapnap si klekl přede mě aby mi viděl do očí.
,,Gogy bude v klidu, ano? Všechno se to vyřeší. Všechno bude v pohodě" nikdy jsem si neuvědomil jak má Sapnap uklidňující hlas. Teda jen když chce.
Rychle jsem zakýval hlavou a Sapnap se usmál.
,,Měli bychom tě spravit" řekl Bad a já se nad výběrem slov lehce zasmál.
Sapnap si znovu sedl vedle mě a já nechal své nohy spadnou na zem. Pro změnu si zase stoupl Bad.
,,Lehni si, je to lepší" řekl Bad a Sapnap si také stoupl.
Lehl jsem si na záda a zavřel oči. Nechtěl jsem usnout chtěl jsem jenom přemýšlet a Gogym. Snas se mj nemůže stát něco vážného, ne?
Pohled Sapnapa
Jak Dreama zavřel oči dotáhl jsem
jsem Bada do kuchyně.,,Potřeboval by se prospat" navrhl jsem.
,,Ten jen tak ne usne" měl pravdu, jen tak opravdu neusne.
Vytáhl jsem s kapsy krabičku plnou šedých prášku. Bad vykulil oči a hned potom se zamračil.
,,chceš mu narvat prášky" řekl hlasitěji než by bylo třeba.
,,je to na spaní. Pro případ, že by se George vrátil v horším stavu..tak aby to Dream neviděl" vysvětlil jsem, ale Bad měl pořád zamračený pohled.
,,ugh, nelíbí se mi to" řekl a podíval se dolů.
,,notaaak je to pro jeho....eh, psychyckou stránku?" snažil jsem se ho přemluvit.
,,ahh, ty muffine, copak ti to nestačilo v tom baru, kvůli čemu jste se hádali, kvůli práškám chtěl si je narvat Gog-" při svém monologu se najednou zastavil a zhluboka vydechl.
,,já nevím, uh j-jestli se mu něco stane bude to na tebe" řekl a odešel nahoru.
Lehce jsem se pousmal nad výtěztvým. Vzal jsem minerálku a nalil ji to sklenice v té následně rozpustil 1 prášek.
,,Napij se" Dream sebou trhl, ale vzal si pití do ruky a vypil.
,,dík"
,,Myslíš, že s-se vrátí?" zeptal se Dream, když jsem odcházel.
Otočil jsem se. Bylo vidět, že má velké starosti.
,,určitě, jen..jen chtěl být sám" sám jsem svým vlastním slovům nevěřil a Dream nejspíš taky ne.
Znovu zavřel oči a já se šel podívat nahoru za Bardem. Uviděl jsem pootevřené dveře do Dreamova pokoje. Bad seděl na zemi a prohraboval se v nějaké tašce. Nejspíš byla George.
,,našel si něco užitečnýho?" zeptal jsem se a Bad se prudce otočil
,,no.Eh j-je tu, n-no...prostě poď se podívat" přistoupil jsem k němu. V boční kapse byl založený malý nožík. Nejdřív jsem se zarazil, ale potom jsem ho vytáhl (BRUH). Zblízka jsem si ho prohlédl, byla na něm zachlá krev.
,,m-myslíš, že si s tím n-něco udělal?" zeptal se Bad a koukl se na mě.
Povzdechl jsem si.
,,určitě" po tom co se Dream zmínil, že je na tom psychycky špatně.
Po tomhle už Bad nic neřekl. Nožík jsem si opatrně dal do kapsy. Nevěděl jsem jak navázat konverzaci, bylo to trapné, dost trapné.
,,slyšíš to?" zeptal se najednou Bad šeptem.
Soustředil jsem se na všechny zvuky a opravdu, dole někdo chodil. Vyběhl jsem ven s pokoje, ale Bad mě u dveří zastavil.
,,může to být vrah" řekl a já se pousmál.
Bylo jasné, že se George vrátil. Rychle jsem sešel schody. Můj pohled se ihned střetl s Gogym. Seděl v kuchyni na lince a v ruce držel láhev vodky. Měl rozcuchané vlasy a alkohol z něm přímo křičel. Jak ho viděl Bad silně mě chytil za zápěstí a hned ho pustil.
,,co tu dElÁtEee" zachraptěl.
To bude ještě těžký...
你好嗎
756 slov
Publikováno: 19. Června 2022
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
أدب الهواةPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...