Pohled George
Lehce jsem od něj ustoupil a připravil se na bolest. Zvýšil hlas což znamená jediné, další bolest. Přikrčil jsem se a zatnul zuby.
,,Gogy?" řekl někdo potichu.
Nepřipadalo mi to jako Dream, spíš jako....Lucas. Vždycky mi tak říká. Nenávidím to.
Klepal jsem se a dýchal rychle. Nejspíš Dream mi šáhl na rameno a já sebou trhl.
Proč se bojím Dreama, snad by mi nic neudělal nebo ano? Ne ne ne Dream by mi nic neudělal, ale proč jsem se takle nikdy nebál Lucase? Lucas si na mě už párkrát vybíjel vztek, ale tohle jsem nikdy neudělal.
Ani jsem si nevšiml toho, že si mě před chvílí Dream vzal do objetí.
,,Promiň" zašeptal a lehce povolil stisk.
Odtáhl jsem se a podíval se mu do očí. Byl v nich vidět pocit viny. Přisunul se ke mě a chytil spodek mé mikiny.
,,můžu? " řekl a já zatajil dech.
Jestli vyhrne moji mikinu uvidí to jak jsem vyhnublí i moje modřiny a rány na břichu, díky tátovi a Lucasovi. Stejně by se to někdy dozvěděl takže jsem na to kývl.
Jeho teplé ruce vyhnuli moji mikinu. Zděšeně se na mě podíval.
,,Georgi.." vydechl a pustil moji mikinu.
,,j-jak dlouho?" zeptal se.
Další otázky..
,,od mala" řekl jsem potichu a Dream mě ihned obejmul.
,,p-proč si to nikomu neřekl?"
,,dělal by si jenom starosti" řekl jsem.
,,Georgie.." řekl a rukou mě začal hladit po zádech.
Nechtěl jsem aby to nikdo věděl. Tohle se totiž někdo neměl dozvědět, ale teď je to pryč. Moje předstírání radosti už na Dreama nebude fungovat. Už o všem ví.
Lehce se odemě odtáhl a chytil mě za boky. Palcem mi přejel po břichu. Ikdyz jsem na sobě měl celkem teplou mikinu kdyby mi chtěl spočítat žebra nebude to žádný problém.
,,jak dlouho si nejedl?" zeptal se a já pokrčil rameny.
Jestli se bere pořádné jídlo tak to bude okolo týdne. Dřív jsem nejedl protože mi všichny říkali, že jsem dost přibral, že jsem tlustý a cokoliv jiného o mém těle, ale teď to je jiné. Pořád spoustu lidí říká, že jsem tlustý, ale to není hlavní důvod. Poslední půl rok pozoruji, že po každým větším jídle mi je špatně, většinou to skončilo opíraním o záchodové prkénko celou noc.
,,tak a dost. Tohle je hrozné, od teď bydlíš u mě." řekl Dream.
,,D-dreame, ale t-to-" namítl jsem, ale Dream mi položil prst na rty.
Nemůžu teď bydlet u něj, jednou jsem u něj spal a málem jsem měl skleničku v obličeji.
Postavil se a pomomohl mi na nohy. Ještě jsem kouknul do dálky a pomalu šel k žebříku. Dream už lezl dolů takže jsem se k němu přidal.
Přišli jsme k kavárně, která zrovna zavírala. Dream odemkl auto a já si sedl na spolujezdce.
Dojeli jsme před jeho dům. Hned jak Dream odemkl sedl jsem si na gauč.
,,nějak jsi si oblíbil můj gauč co?" uchechtl se a já přikývl.
Dream šel hned do kuchyně a něco začal vyndavat z lednice. Chvíli jsem seděl na gauči, ale zvědavost mi nedala a tak jsem šel za Dreamem do kuchyně.
,,něco pořádného ti uvařím abys nevypadal...jak teď" řekl a povzdechl si.
Jen jsem se usmál a odešel zpátky do obýváku. Chtěl jsem něco pustil na televizi jenže mi v kapse začal vybrovat mobil. Vyndal jsem ho a podíval se na displej. Lucas...
Rychle jsem vyběhl do koupelny jelikož předpokládám, že to Dream nepotřebuje slyšet.
,,Měl by jsi se už vrátit domů Gogy, venku už je zima" řekl a já se zarazil.
Předpokládal jsem, že na mě začne řvát.
,,m-my jsme zatím v tý kavárně, ale za chvilku půjdu domů" řekl jsem.
Teď jsi to celý posral...
,,tak dobře, doufám, že si nezapomněl na naší..dohodu, už se těším" řekl a mě se zastavil dech.
Hned jsem mu to típl. Hlavou jsem se opřel o zeď a zhluboka dýchal.
Celý se to posralo. Takle to být nemělo. Měl jsem si v klidu ležet u Dreama.
Celý rozklepaný jsem vyšel z koupelny. Nechtěl jsem o Lucasovi říkat Dreamovi, ale co jiného mi zbývalo.
Co když mi nedovolí Dream jít k Lucasovi. Co když mi Lucas nedovolí zůstat u Dreama..
Pomalu jsem došel do kuchyně. Opřel jsem se o linku a zhluboka jsem vydechl.
,,Dreame?" řekl jsem opatrně.
Žeby se po skoro 20 kapitolách něco dělo mezi Dreamem a Georgem ;).
Hlasujte
731 slov
Publikováno: 27 prosince 2021.
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...