_9_

445 38 1
                                    

Pohled George

,,haló pane" řekl nějaký holčičí hlas.

Otevřel jsem oči a uviděl malou holčičku, která držela Hello Kitty deštníček. Ležel jsem na studené a mokré zemi. Holčička mi zamávala před očima a já se opatrně opřel o ruce.

,,jste v pořádku?" zeptala se a lehce se pousmála

,,a-a-ano" dostal jsem ze sebe.

,,tady máte" řekla a podala mi láhev s vodou.

Okamžitě jsem si jí vzal a začal pít. Holčička se zasmála a já jí podal láhev nazpátek. Podepřel jsem se o zeď a postavil se. Zhluboka jsem dýchal a holčička se na mě celkem vystrašeně dívala.

,,Sarah! Kde do prdele si!" ozvalo se kousek od nás.

,,ach, to bude máma, tak a-ahoj" řekla smutným hláskem a odběhla za hlasem.

Motala se mi hlava, musel jsen se opírat o zeď. Naštěstí hned vedle mě byli dveře od našeho domu. Pomalu jsem otevrel dveře a potichu vešel do bytu.

Slyšel jsem jak táta zase hraje. Snažil jsem co nejpotišeji dostat do pokoje, ale nevyšlo to.

,,Hej ty debile! Vypadáš jak nějaký hovno!" začal po mě řvát můj otec.

Vstal z gauče a ovladač někam odhodil. Přišel ke a chytil mě pod krkem. Pritiskl mě ke zdi a naklonil se ke mě. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on.

,,akorát mi děláš ostudu" řekl a dal mi pěsti.

Kopl mi do holeně a začal hledat další pivo v lednici.

Rychle jsem se dobelhal k pokoji a zamknul se. Z nosu mi tekla krev a celá hlava mě bolela. Najednou jsem uslyšel jak mi někdo volá přes discord. Podíval jsem se na notebook a uviděl, že mi volá Tommy. Tommy...byl spíš něco jako bratr, ale pak se musel odstěhovat do Ameriky.

Vypnul jsem si webku a zvedl to.

,,Ahoj Georgi!" vykřikl hned s úsměvem.

,,A-ahoj" řekl jsem rozklepaným hlasem.

,,Georgi co se děje" řekl už né tak veselým hlasem.

,,nic nic" řekl jsem a snažil jsem být víc veselý, ale moc to nevyšlo.

Začal jsem si utírat krev, která mi stékala po rtu. Celý bílí kapesník byl nasáklý krví.

,,zapni webku" řekl Tommy a já lehce znervózdněl.

Tak jo Georgi, Tommy nic neuvidí. Krev ti někde neteče a monokl nemáš. Vše bude v pohodě.

Rychle jsem zapl webku a Tommy si mě začal prohlížet.

,,vidíš..nic se neděje" řekl jsem a Tommy se zamračil.

,,Georgi...jsi hrozně vyhublí"řekl a já se zarazil.

To určitě.

,,mohli by jsme si zahrát Minecraft ne?" řekl jsem a Tommy po chvíli kývl.

Chvíli jsme hráli Minecraft, ale potom jsme se rozloučili a já vypl notebook. Lehl jsem si na postel a znovu jsem se začal klepat. Ruce mě znovu pálili a navic jsem do nich dostával křeče.

Snažil jsem se na to nemyslet a vyšlo to, po chvíli jsem usnul.

Probudil jsem se na zemi. Nejspíš jsem v noci spadl co už. Koukl jsem se na postel. Moje světle modré prostěradlo bylo lehce pokapané od krve. Vyhrnul jsem si rukáv a uviděl pramínek krve, který mi tekl po ruce. Rychle jsem vzal kapesník a utřel to.

Ustlal jsem postel a vydal se dolů. Táta konečně spal. Seděl na gauči a v ruce držel pivo, které mu vytékalo na gauč. Potichu jsem si ze skříňky vyndal rýžové chlebíčky. Vyndal jsem dva z pytlíku a začal je jist. Opřel jsem se o linku a sledoval tátu. Jestli by se probral tak by mě zabil, vzdycky mi ty chlebíčky zakazoval.

Vzal jsem si ještě jeden chlebíček a hodil ho do krabičky na svačinu. Vzal jsem na sebe nějaké džíny, triko a mikinu a vyrazil.

Moc jsem nestíhal, takže jsem lehce přidal do kroku. Dobělh jsem na zastávku a přesně v ten moment se ze zatáčky vyřítil autobus. Nastoupil jsem a sedl si automaticky dozadu. Všiml jsem si, že vedle mě sedí ten Skeppy. Koukal se z okýnka tak jsem ani nic neříkal a koukal se prostě do stěny.

Za chvíli autobus zastavil u školy a já vystoupil. Skeppy se hned vyřítil z dveří a někam odběhl. Vystoupil jsem a uviděl jako obvykle Dreama se Sapem před školou. Všichni jsme se pozdravil a vyrazili do školy. U skříňek stál Karl, Sap k němu přišel a něco mu nadšeně začal výpravět.

,,občas se chovaj jak největší manželé" řekl Dream a lehce se uchechtl.

Nic jsem neříkal a jen otevřel skříňku. Sundal jsem si boty a uviděl na zemi skříňky malí papírek. Nenápadně jsem si ho dal do kapsi a na nohy si nandal boty. Zase jsem zavřel skříňku a s Dreamem šel do 2.patra na biologii.

Jakože dneska celkem pohodová kapitolka :). Co jste dneska měli k obědu? Já ŘíZeK.

Hlasujte dík

783 slov

Publikováno: 9 prosince 2021

You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat