13 Pohled George
Sáhl jsem do jedné malé kapsy a vytáhl z ní malý nožík. Znovu jsem pomalu vylezl schody a zamířil do koupelny kde jsem se zamkl.
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Ruka se mi dost třásla. Špičkou nože jsem zatlačit na včerejší jizvu a sledoval krev, která se mi hrnula po ruce. Nožíkem jsem sjel dolů a moje rána se víc otevřela. Opřel jsem se o stěnu a sjel dolů. Nožíkem jsem znovu a znovu zabodával do ruky a sjížděl dolů.
Rány mě pálili a cítil jsem jak na zem dopadají kapky krve. Z očí se mi hrnuli slzy. Kolem mých rukou se pomalu tvořila louže krve se slzami. Nemohl jsem nic dělat. Chtěl jsem křičet, nemohl jsem. Chtěl jsem odejít, nemohl jsem. Chtěl jsem se postavit, nemohl jsem. Jen jsem tam ležel a sledoval jak po světle modrých dlaždičkách teče krev. Postupně se mi rozmazávalo vidění až jsem upadl do bezvědomí.
,,Georgi!?" probudil mě Dreamův hlas společně s klepáním na dveře.
,,huh, ehmm...p-počkej já se sprchuji!" vykřikl jsem a čekal na odpověď.
Až na to, že jsem se žádné nedočkal, jen jsem slyšel kroky které se jsou dolů pos chodech.
Porozhlédl jsem se po koupelně. Bohužel nic záhadně nezmizelo takže všude byla moje zazschlá krev. Opřel jsem se o zeď a postavil se. Rány na zápěstí mě stále pálili a občas mi po ruce ztekla krev.
A čím to všechno mám utřít?
Začal jsem hledat jakýkoliv hadr, kterým bych mohl utřít všechnu krev. Po pohledání úplně všech koutů koupelny jsem našel tmavě zelený hadr. Namočil jsem ho a vrhl se do práce.
Když už konečně koupelna nevypadala jako mučírna udělal jsem poslední krok - umýt si ruce. Jak na rány začala dopadat voda, některé znovu začali krvácet. Ruce se mi klepali. Jak už skoro všechna krev byla pryč zastavil jsem vodu a opřel se o zeď. Podíval jsem se na svoje ruce, některé rány stále krváceli a Dream by musel být slepí aby si jich nevšiml.
To není dobrý...
Porozhlédl jsem se po koupelně a hned jsem našel co jsem hledal. V rohu byla celkem velká krabička s červeným křížkem - lékárnička. Sedl jsem si k ní a otevřel jí. Byli tam i obvazy, ale nevím jestli by Dream na mých rukou viděl obvazy rád. Vzal jsem nějaký náplasti a překryl si rány které krváceli. Lékárničku jsem dal zpátky do původního stavu a nandal si mikinu. Rukávy od mikiny jsem si stáhl tak aby mi byli vidět jen konečky prstů. Ještě jsem se koukl do zrcadla a pomalu odemkl.
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Otevřel jsem dveře a vyšel jenže mě zastavilo něčí tělo, Dreamovo tělo.
,,em, p-promiň" řekl jsem a on udělal krok vzad.
,,v pohodě, pojď na snídani" řekl a já přikývl.
Dream šel do kuchyně a já si sedl na gauč. Za chvíli mi už Dream podával talíř s rohlíkem a ještě zabaleným malím máslem vedle kterého byl jídelní nůž.
,,děkuji" řekl jsem a začal rozbalovat máslo.
Dream si sedl vedle mě a něco pustil na televizi. Lehce si povzechl a otočil se ke mě. Nervózně jsem se na něj koukl.
,,o-omlouvám se" řekl a lehce sklopil hlavu.
,,n-né ty za nic nemůžeš p-prostě jsem se ne..neudržel" řekl jsem
,,takže je to mezi náma jako dřív?" řekl Dream a zvedl hlavu.
,,ano" řekl jsem a on se usmál.
Vzal jsem nůž a rozetřel máslo na rohlík. Moc mi to nešlo jelikož jsem stále musel pozorovat Dreama,který si neustále prohrabával vlasy rukou.
,,chceš to namazat?" řekl a začal se smát jako konvice.
Uraženě jsem se na něj podíval, ale dlouho mi to nevydrželo jelikož ten jeho smích je tak nakažlivý! Po dlouhé době jsem se smál.
Po krásných pár minutách smíchu s Dreamem jsme se oba dva uklidnili a já se začal věnovat svému rohlíku. Musel jsem se stále koukat po Dreamovi. Jak znovu zvednul ruku aby si prohrábl vlasy lehce mi přejel po vnější straně stehna a já se zastavil. Nahnalo mi to tisíce motýlů do břicha a jako by se celý svět zastavil. Dream se ušklíbl a nahnul se ke mě lehce blíž.
,,červenáš se" řekl a mě to vrátilo do reality.
Dream se začal okamžitě úplně stejně smát a já na něj jen díval. Po chvíli jsem se zase začal smát jen kvůli zvuku, který vydával.
Po tom co jsem se zase uklidnili jsem konečně začal žrát můj rohlík, který jsem tam jenom mazal asi půl hodiny.
Opravdu Lehké dnf :P.
Dávejte na sebe pozor a pijte! Linka bezpečí = 116 111
Hlasujte
784 slov
ČTEŠ
You Are My Olny Savior - DNF ✔️
FanfictionPřišel ke a chytil mě pod krkem. Bylo z něho cítíš spoustu alkoholu a cigaret. Celý náš dum totiž smrděl stejně jak on. . . Rychle jsem se zvedl ze země a utekl z toho pokoje. Zabouchl jsem za sebou dveře a utíkal ani nevím kam. Svalil jsem se na ze...