_11_

404 41 3
                                    

Pohled George

Začalo zvonit napřestávku. Doufal jsem, že se na nic Dream nebude ptát, ale opak byl pravdou.

,,tak povídej" řekl a otočil se ke mě.

Opatrně jsem zvedl hlavu a podíval se mu do očí.

,,c-co?" řekl jsem.

,,Georgi nedělej, že nevíš vidím, že tě něco trápí" řekl a chytil mě za rameno.

,,no...mě se jenom motala hlava" řekl jsem a Dream se na mě nejistě podíval.

,,hmm...dobře"řekl a celého si mě prohlédl.

Ok ok takle lehký jsem to nečekal. To je tak slepej, že si nevšiml tý krve.

,,V-víš, že mi můžeš všechno říkat, že jo?" zeptal se dost ustaranym hlasem a já jen kývl.

Než jsem stihl otevřít svačinu, znovu zvonilo na hodinu. Jelikož jsme měli dvou hodinovou tak to třídy znovu přišla ta samá učitelka.

,, už máte opravený testy takže je někdo pojde rozdat" řekla a já si povzdechl. (idk jak to stihla)

Jako prvnímu mi na lavici přistál test. Přes celý papír byla velká pětka s otazníkem. Test jsem vzal, zmuchlal a hodil do koše.

,,wouu tak to jsem zandal hezky" najednou vykřikl Sapnap, já protočil oči a opřel se o ruku.

Dream se na to jen koukl a pokrčil rameny. Nakoukl jsem k němu, trojka? A to jako není rád?!

,,proč se neraduješ?" řekl jsem.

,,nechci" řekl a usmál se.

,,hej co jste dostali?" řekl Sapnap a otočil se k nám.

Dream zvedl papír a usmál se. Když se Sap otočil na mě, nadzvedl jsem obočí a probl ho pohledem. On to pochopil a otočil.

,,Georgi, je to jen známka můžeš si to opravi-" začal Dream.

,,chci vás ujistit, že se to nebude dát opravit a teď se vrhneme na učení" řekl a učitelka a já si opřel hlavu a zidly.

,,ehm..no..pořád je to jen, ale jen známka a určitě-"

,,Dreame prosím n-nemusíš se snažit j-jsem v pohodě" řekl jsem a Dream kývl.

...Lehký time skip...

Seděl jsem na studené židly, která ani neměla opěrátko a koukal se z okna. Školní jídelna. Vedle mě sedí Dream, který se, ale baví s Sapnapem. Koukl jsem se na jídlo.

No tak to určitě, americký brambory? Koukni se na sebe, z touhle postavou chceš jít americký brambory? Jo a navic z masem to určitě, myslíš si, že kdyby si měl dobrou postavu Dream by si tě takle nevšímal? To určitě, koukni se na sebe kdo by se vůbec chtěl bavit s takovym tlustym debilem. 

,,um..hele já už půjdu" řekl jsem a Dream se otočil.

,,vždyť si nic nesnědl" řekl Dream.

,,ehm ne, ne já, doma je jídlo co se musí sníst takže tak.." řekl jsem a pokusil se usmát.

,,tak jo, takže zítra" řekl Dream a taky se usmál.

,,jojo zítra" řekl jsem, vzal jsem talíř a odnesl ho.

Přišel jsem ke skříňkám a otevřel tu mojí. Naházel jsem tak všechny věci a zase ji zamkl.

,,kam si myslíš, že jdeš Davisone." řekl hlas za mnou.

Otočil jsem se. Stál tam nějaký kluk, který nebudu lhát vypadal tak na 25 a víc. Na čele měl vytetovaný Your mum a navic byl tak o 2 hlavy vyšší.

,,kdo jsi a co vůbec chceš" řekl jsem a sám jsem se divil, že se mi neklepe hlas.

,,nějakej drzej ne?" řekl a uchechtl se.

Přišel ke mě a já musel zvednout hlavu dost vysoko. Chytil mě za krk a vytáhl na úroveň jeho oči.

,,tak hele teď odsud vypadneš a už nikdy se mnou nebudeš takhle mluvit, je ti to do prdele jasný?" řekl a já se pokusil kývnout.

Rychlostí mě mrsknul na zem. Dřív než jsem se stihl zapamatovat tam byla nějaká klasická kurva, která se už vyslékala. Ten kluk se na ni jako posedlý díval a začal jí ošahávat. Hned jsem si stoupl a utíkal pryč z tohohle pekla.

,,Ano Bille!" zeslechl jsem naposledy tu holku vzdychnout.

Dneska radši půjdu pešky, nechci aby mě Lucas zase našel.

A co když bude čekat před domem?

Zarazil jsem se. Jestli mě nenajde na zastávce bude mě hledat takže...

Kam mám jinam jít?! Tak jo klid musím jít k někomu domů.

Vyndal jsem mobil z kapsy a začal volat Badovi.

,,Georgi" ozval se někdo za mnou, Dream.

Rychle jsem típl volání a otočil se.

,,co se děje?" řekl a přišel ke mě.

:)

717 slov

Publikováno: 12 prosince 2021

You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat