_44_

179 27 2
                                    

Pohled Sapnapa

Hned jak jsme přišli do školy uviděl jsem mě na úvodní stránce školních novin. Podival jsem se na Karla.

,,proč jsi to udělal?!" nechápu to.

,,co jsi čekal, je to psychopat nechci aby nás dál ohrožoval" řekl Karl jakoby nic a šel dál.

Chytil jsem ho za rameno a přitáhl zpátky ke mně.

,,je to tvůj kamarád, víš jakej z toho bude mít problém!?" on jen nadzvedl obočí.

,,byl to můj kamarád a já chci aby z toho měl problém ať si ho klidně zavřou" neměl žádné emoce.

,,co se to s tebou děje" řekl jsem tiše.

,,Sape, ty tady obhajuješ vraha" nemohl jsem uvěřit ničemu co řekl.

,,nechci aby jsi se k němu přibližovat, přeřadili tě ke mně do třídy a snad George bude za chvíli pryč" pronesl tak chladně jako kdyby si vůbec neuvědomoval, že George je jeho kamarád.

,,nebudeš rozhodovat ke komu se můžu přiblížit a ke komu ne, nebudeš mi říkat kam mám jít" začínal jsem mít vztek

,,já ti to neříkám, je to bezpečnosti opatření od ředitele" řekl a trochu se pousmál.

,,budeš se muset rozhodnou mezi mnou a Georgem, protože já jsem s ním skončil" jakoby se veškerý vztek ztratil.

Nechci ho ztratit, ale pokuď bude takový musím jít k Georgovi. Vím jak je na tom George a můj odchod by ho zranil víc jak mě.

,,takže?" zeptal se s nadzvednutým obočím.

,,j-já nevím" nešlo mu to říct, nechtěl jsem..


Pohled Dreama

Už i mě znepokojilo, že ve třídě nebyl Sapnap. Vážně by šel do jiné třídy? George si sedl s kapucí na hlavě co nejvíc do zádů. Já si samozřejmě sedl hned vedle něho. Před náma by normálně seděl Sapnap, ale teď tam bylo prázdné místo. Vlastně v celé naší řadě bylo prázdno

,,hej lidi radši bych si nesedal k Davidsonovi ať to neschytáte" zařval Ralf přes celou třídu, ale žádný smích nenastal jen všichni vystrašeně přikývli.

,,drž hubu" zařval jsem pro změnu
já.

,,ale Dreame, nebudeš se tady toho psychopata zastávat, nevzpomínáš si? Byli jsme přátelé, nejlepší přátelé a ty se teď bavíš s psychopatem?" George se na mě zmateně podíval.

,,nebyli jsme žádný posraný přátelé, nechápu co to tady vytahuješ" ještě jedna podělaná narážka a je mrtvej.

,,chtěl jsem být znovu tvým nejlepším přátelem, ale očividně ti z nějakýho důvodu tenhle kus hovna zamotal hlavu v tom případě zažijete oba dva peklo" lehce se pousmál a otočil se.

Jak se otočil, rychle jsem se zvedl se židle, s úmyslem ho zabít. Jenže mě zastavila Georgova ruka pevně svýrající moje zápěstí.

,,nestojí za to" řekl potichu.

Hned po tom jak mě zastavil se zvoněním přišla učitelka zeměpisu.

,,eh, Georgi a Clayi před třídou na vás čeká policie takže můžete jít" řekla učitelka a ani se na nás nepodívala

You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat