_33_

288 35 3
                                    

Pohled George

Dream zaparkoval před školou a já vystoupil. Nechtěl jsem tam, nejradši bych tam už nikdy nešel, ale budu muset.

Před školou nečekal Sapnap, ani nikdo ostatní. Myslel jsem si, že Dream si stoupne ke zdi a počkáme na Sapnapa jako vždy, ale on jen vešel do školy.

,,nepočkáme na Sapa?" zeptal jsem se Dreama, který pomalu běžel přes chodbu.

,,hm, ne" řekl a otevřel skříňku.

Nevěděl jsem jestli se se Sapnapem pohádali nebo tak něco.

Otevrel jsem skříňku a uklidil do ní boty a bundu. Vzal jsem si bačkory a zase zamkl skříňku.

,,co jste si udělali se Sapnapem" zeptal jsem se

Na to už Dream neodpověděl a vyrazil po schodech nahoru. První hodina byl zemák, který byl hned na prvním patře.

Oba dva jsme si sedli úplně dozadu, ale lavice před námi kde měl sedět Sapnap byla prázdná. Zajímalo by mě kde je, ale Dream tohle téma asi nemusí. Hned jak jsem si připravil do třídy vešla naše poměrně mladá učitelka.

,,takže dneska začneme dříve máme toho hodně na práci" řekla a sedla si na židli.

,,si dělá prdel ne" řekl potichu Dream a protočil oči.

,,pustíme si dokument a potom vás z toho vyzkouším takže dávejte pozor" s hlasu jsem usoudil, že dneska nemá svůj den.

Teprve až se začalo spouštět plátno začalo zvonit, přesně v tu chvíli se otevřeli dveře. Do třídy přišel Ralf. Okamžitě se mi zastavil dech. Koukl se na mě a stiskl pěst. Sedl si do lavice vedle Corryho a tense na mě usmál.

,,v klidu Georgi, nemá ti šanci nic udělat" šeptl Dream

Lehce mě to uklidnilo. Zavřel jsem oči a zhluboka dýchal.

Nemá ti šanci ublížit, nemůže ti ublížit, jsi v pohodě, ani se tě nedotkne.

Z mého uklidňování mě přerušil zvuk dokumentu. Bylo to něco od BBC. Povzdechl jsem si a opřel si hlavu o ruku.

Dokument začal. Bylo to nejspíš něco o globálním oteplováním atd. Cítil jsem na sobě ty pohledy. Věděl jsem, že na mě někdo kouká. Nebylo mi to příjemný a rozhodně ne, když jsem věděl, že to někdo z Ralfovi party. Snažil jsem se vnímat dokument a né ty pohledy, což se mi i dařilo.

Huh, ano žiju :d.

389 slov

Publikováno: 28.dubna 2022


You Are My Olny Savior - DNF ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat